Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Буріння розвідувальних свердловин, для з"ясування якісних та кількісних показників підземних джерел міста Умані та Уманського району
Очікувана вартість
999 999,00 UAH
UA-2021-04-26-008836-a 9208570c0ef8406894dd7a67c3d068f2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мурзак Любов Іванівна

+380995560475 murzaklll777@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Уманьводоканал
Код ЄДРПОУ: 03357174
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, вул. М.Залізняка, 16
Контактна особа: Мурзак Любов Іванівна
+380995560475
murzaklll777@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2021 16:00
Початок аукціону: 12 травня 2021 13:42
Очікувана вартість: 999 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Закупівля проводиться згідно Статті 3 п.1, пп2 ( до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Буріння розвідувальних свердловин, для з"ясування якісних та кількісних показників підземних джерел міста Умані та Уманського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м.Умань, вул.Залізняка,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71351820-7 — Послуги з розвідування джерел водних запасів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо неконкретизованості вимоги надання інформації щодо відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
Дата подання: 29 квітня 2021 07:16
Дата відповіді: 29 квітня 2021 13:42
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ оголошення Замовник вимагає від учасників надати інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому ця вимога не конретизована та має ознаки «корупційної схеми» по відхиленню небажаних Замовнику учасників. Просимо надати чіткий перелік документів, які має надати учасник щодо відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про відповідність технічним , якісним і кількісним характеристикам надається як підтвердження додатку 1 "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі"
Щодо надання виконавцем документів що підтверджують право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності a6o видів господарської діяльності (свідоцтва, ліцензії, сертифікати ISO, дозволи, допуски тощо)
Дата подання: 29 квітня 2021 07:42
Дата відповіді: 29 квітня 2021 14:07
У додатку №2 Замовник вимагає від учасників документи, що підтверджують право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності a6o видів господарської діяльності (свідоцтва, ліцензії, сертифікати ISO, дозволи, допуски тощо) — в разі якщо законодавством України передбачена обов’язкова наявність таких документів npu здійсненні конкретного виду господарської діяльності. У зв’язку з тим, що Законодавством України передбачено безліч документів, які регламентують фінансово-господарську діяльність юридичної особи, в тому числі щодо буріння розвідувальних свердловин, просимо надати перелік необхідних документів що мають надати учасники з посиланням на нормативно-правовий акт, що передбачає необхідність наявності документа. У разі відсутності відповіді на таке питання інформація по даній вимогі буде надана учасниками на свій розсуд та не може бути підставою для відхилення, у разі якщо Замовник вважає її недостатньою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність документів, що підтверджують право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності a6o видів господарської діяльності (свідоцтва, ліцензії, сертифікати ISO, дозволи, допуски тощо) надають нам інформацію про рівень та якість надання послуг
Щодо зазначення ціни п.12 форми Пропозиції
Дата подання: 29 квітня 2021 07:54
Дата відповіді: 29 квітня 2021 14:16
У зв’язку з тим, що Замовником зазначено, що ціна Ціною договору вважається знижена ціна пропозиції Учасника без ПДВ (п.1 Розділу V оголошення) просимо надати роз’яснення яку ціну вказувати в п.12 форми Пропозиції у разі якщо учасник є платником ПДВ ?
Відповідь: Вказувати ціну з ПДВ.
Щодо визначення показників позитивних результатів
Дата подання: 29 квітня 2021 08:30
Дата відповіді: 29 квітня 2021 14:21
В Технічних вимогах до Тендерної документації зазначено що "При отриманні позитивних результатів, дані свердловини будуть слугувати базою для буріння експлуатаційних свердловин – діаметр обсадних труб 219 мм, а по кристалічних породах -180 мм." Просимо вас конкретизувати що саме є позитивним результатом.
Відповідь: Позитивний результат - це знаходження води
Щодо опечатки у пункті 2.6 Договору
Дата подання: 29 квітня 2021 11:08
Дата відповіді: 29 квітня 2021 14:53
В пункті 2.6 Договору зазначено- "Після усунення Виконавцем недоліків Акт приймання – передачі виконаних послуг підписується Сторонами в порядку, визначеному в п. 2.6. Договору." тобто пункт посилається сам на себе, проте порядок прийняття робіт изначений у пункті 2.5 Договору. Просимо усунути помилку.
Відповідь: Помилку виправляємо
Щодо не зрозумілості значення пункта.
Дата подання: 29 квітня 2021 11:24
Дата відповіді: 29 квітня 2021 14:56
У пункті 4.4. Договору "Замовник має право затримати кінцеві розрахунки за послуги, виконані." речення сформульоване таким чином, що не дає змоги тлумачити його значення. Просимо привести пункт до синтаксису українськоі мови.
Відповідь: Помилку виправляємо
Щодо порушення нумерації у Договорі
Дата подання: 29 квітня 2021 11:29
Дата відповіді: 29 квітня 2021 14:58
У розділі 4 Договору підпункт 4.2 поворюється двічі. Після підпункта 4.4 знов підпункт 4.2. Просимо виправити нумерацію.
Відповідь: Нумерацію виправляємо
Про визначення строків виконання послуг.
Дата подання: 29 квітня 2021 11:59
Дата відповіді: 29 квітня 2021 15:33
У Договорі не визначені строки виконання послуг. Проте згідно з пунктом 6.3.5. Договору, Замовник може відмовитися від Договору в разі, якщо закінчення надання послуг стає неможливим у визначенні строки. Просимо визначити та конкретизувати строки для виконання послуг, та внести відповідні зміни у Договір.
Відповідь: Строки виконання послуг вказані в пункті 2.5.
Про визначення початку виконання послуг після підписання Договору.
Дата подання: 29 квітня 2021 12:42
Дата відповіді: 29 квітня 2021 16:30
Згідно з пунктом 6.3.5. Договору, Замовник може відмовитися від Договору в разі, якщо Виконавець своєчасно не розпочав виконувати послуги у визначенні строки, але у Договорі не визначені строки початку виконання послуг, що може використовуватись Замовником недобросовістно для розірвання Договору. У пункті1 Розділ 2 "Порядок внесення змін та надання роз’яснень" Документації спрощеної закупівлі визначено наступне - "Замовник протягом одного робочого дня з дня ïx оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі." Керуючись цим пунктом просимо надати відповідь на питання, визначити та конкретизувати строки початку виконання послуг та внести відповідні зміни у Договір.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Початок виконання послуг описується в п.2.1і п.2.2
Щодо конкретизації переліку документів
Дата подання: 29 квітня 2021 15:35
Дата відповіді: 29 квітня 2021 16:36
Шановний Замовник, просимо не тримати Підрядників та платників податків за дебілів та зазначити конкретний перелік документів, а не узагальнені вирази, а саме: Відповідно до п.4 Розділу ІІ Додатку 2 учасник надає Скановані копії (з оригіналу або з копії) дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства: документи, що підтверджують право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності a6o видів господарської діяльності (свідоцтва, ліцензії, сертифікати ISO, дозволи, допуски тощо), при цьому ця вимога не конкретизована та має ознаки «корупційної схеми» по відхиленню небажаних Замовнику учасників. Просимо надати чіткий перелік документів, які має надати учасник документи, на підтвердження права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності a6o видів господарської діяльності. У зв’язку з тим, що Законодавством України передбачено безліч документів, які регламентують фінансово-господарську діяльність юридичної особи, в тому числі щодо буріння розвідувальних свердловин, просимо надати перелік необхідних документів що мають надати учасники з посиланням на нормативно-правовий акт, що передбачає необхідність наявності документа. У разі відсутності відповіді на таке питання інформація по даній вимоги буде надана учасниками на свій розсуд та не може бути підставою для відхилення, у разі якщо Замовник вважає її недостатньою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надайте свідоцтво чи ліцензію або ж сертифікат ISO, що підтверджують право на провадження господарської діяльності ,що до нашої закупівлі послуг
Щодо критеріїв оцінювання
Дата подання: 29 квітня 2021 15:42
Дата відповіді: 29 квітня 2021 21:30
У п 6.3.5. Договору зазначено, що Замовник може "Відмовитися від даного Договору..., якщо Виконавець... надає їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений даним Договором, стає неможливим" . Просимо додати критерії оцінювання фрази «настільки повільно» у пункті 6.3.5. Договору. У пункті 1 Розділ 2 "Порядок внесення змін та надання роз’яснень" Документації спрощеної закупівлі визначено наступне - "Замовник протягом одного робочого дня з дня ïx оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі." Керуючись цим пунктом просимо надати відповідь на питання, та внести відповідні зміни у Договір.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо посуги не будуть надані до моменту підписання акту виконаних послуг
Щодо відсутності визачених строків виконання послуг у пункті Договору.
Дата подання: 29 квітня 2021 15:51
Дата відповіді: 29 квітня 2021 21:33
У пункті 7.5. зазначено - “Сторони погодились, що у випадку порушення строку виконання послуг, визначеного в п.2.3. Договору, або порушення строку усунення недоліків, встановленого Замовником, Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості послуг з виконання яких допущено порушення даного договору, за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів – додатково сплатити штраф у розмірі 7 (семи) відсотків від ціни Договору.” Проте у пункті 2.3.Договору не визначені строки виконання послуг. У пункті 1 Розділ 2 "Порядок внесення змін та надання роз’яснень" Документації спрощеної закупівлі визначено наступне - "Замовник протягом одного робочого дня з дня ïx оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі." Керуючись цим пунктом просимо відредагувати пункт 2.3. та зазначити в ньому строки виконання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуги будуть виконання після підписання акту виконання послуг
Щодо строків надання послуг Договору
Дата подання: 29 квітня 2021 16:04
Дата відповіді: 29 квітня 2021 21:39
В п 2.5 Договору, в якому згідно з відповіддю на попереднє питання учасника визначено строки йде мова про порядок сдачи-прийняття наданих послуг. В ньому також зазначено, що ДАТОЮ ЗАВЕРШЕННЯ надання послуг є дата підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Тобто конкретна дата, до якої учасник має виконати всі послуги за Договором виконання робіт - не визначена. Що суперечить пункту 6.3.5. Договору, в якому зазначено, що Замовник може відмовитися від Договору в разі, якщо закінчення надання послуг стає неможливим у визначенні строки. Тобто Договором конкретні строки невизначені. Це не дасть змоги Замовнику визначити можливе або неможливе закінчення робіт у визначені строки, а Виконавцю закічнити надання послуг до 31.12.2021 р., бо згідно з п. 2.5. строки будуть визначені датою підписання акту виконаних робіт. Яка обмежена зазначеним у п. 10.1. Договору строком дії договору, а саме 31.12.2021.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дія договору не є строком виконання послуг, читайте договір уважніше
Щодо строків надання послуг Договору
Дата подання: 29 квітня 2021 16:06
Дата відповіді: 29 квітня 2021 21:41
В п 2.5 Договору, в якому згідно з відповіддю на попереднє питання учасника визначено строки йде мова про порядок сдачи-прийняття наданих послуг. В ньому також зазначено, що ДАТОЮ ЗАВЕРШЕННЯ надання послуг є дата підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Тобто конкретна дата, до якої учасник має виконати всі послуги за Договором виконання робіт - не визначена. Що суперечить пункту 6.3.5. Договору, в якому зазначено, що Замовник може відмовитися від Договору в разі, якщо закінчення надання послуг стає неможливим у визначенні строки. Тобто Договором конкретні строки невизначені. Це не дасть змоги Замовнику визначити можливе або неможливе закінчення робіт у визначені строки, а Виконавцю закічнити надання послуг до 31.12.2021 р., бо згідно з п. 2.5. строки будуть визначені датою підписання акту виконаних робіт. Яка обмежена зазначеним у п. 10.1. Договору строком дії договору, а саме 31.12.2021. Просимо внести відповідні зміни у Договор.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дія договору не є строком виконання послуг
Щодо зміста пункту 7.7
Дата подання: 29 квітня 2021 17:43
Дата відповіді: 29 квітня 2021 21:47
У пункті 7.7. Договору зазначено “У разі виявлення Замовником під час виконання Договору факту пов’язаності Виконавця відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та неможливістю Замовником реалізувати право на дострокове розірвання Договору відповідно до п. 6.3.7. Договору без шкоди для себе, Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 3 (трьох) відсотків від ціни цього Договору протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання письмової вимоги Замовника.” У пункті 1 Розділ 2 "Порядок внесення змін та надання роз’яснень" Документації спрощеної закупівлі визначено наступне - "Замовник протягом одного робочого дня з дня ïx оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі." Керуючись цим пунктом просимо надати роз'яснення що мається на увазі під словом “пов’язанності” або відкоригувати зміст пункту таким чином, щоб він набув сенс!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Змінювати зміст договору під конкретного постачальника не маємо
Щодо зміста пункту 7.8. Договору
Дата подання: 29 квітня 2021 17:47
Дата відповіді: 29 квітня 2021 21:56
У пункті 7.8. зазначено “Сторонами погоджено, що у випадку прийняття Замовником рішення про виявлення одного або декількох критеріїв високого ризику пов’язаності щодо Виконавця, розмір всіх штрафних санкцій збільшується на 5% від суми (проценту) штрафних санкцій, визначеного в даному Договорі.” У пункті 1 Розділ 2 "Порядок внесення змін та надання роз’яснень" Документації спрощеної закупівлі визначено наступне - "Замовник протягом одного робочого дня з дня ïx оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі." Керуючись цим пунктом просимо надати роз'яснення що мається на увазі під словом “пов’язанності” або відкоригувати зміст пункту таким чином, щоб він набув сенс!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Змінювати зміст договору не будемо
Щодо строків виконання робіт
Дата подання: 29 квітня 2021 22:05
Дата відповіді: 30 квітня 2021 09:43
Просимо вас навести фразу з Договору, в якій визначаються кількість днів, протягом яких Виконавець має виконати послуги за Договором та/або дату, до якої Виконавець має виконати послуги.
Відповідь: Не бачимо підстав надавати таку інформацію
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-26-008836-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ З ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА БУРІННЯ "ВОДАВСЄҐДА", Код ЄДРПОУ:42233592
Дата подання: 29 квітня 2021 08:53
Щодо невідповідності п 2.2. Договору ст 50 Кодексу України про працю
Відповідно до проєкту Договору, п 2.2. "Виконавець зобов'язаний протягом 2-х годин після одержання заявки надіслати Замовнику на його електронну адресу, підтвердження на прийняття заявки та узгодити час виконаня послуг.", водночас ст 50 Кодексу України про працю визначено що "Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень."Тобто якщо неробочий час настане раніше, ніж за дві години після отримання заявки Замовника Виконавцем, відповівши на неї Виконавець порушить чинне законодавство України. А не порушуючи КЗПП Виконавець матиме змогу відповісти на заявку наступного робочого дня. Вимагаємо внести відповідні зміни до п.2.2 Договору
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 квітня 2021 22:00
Змінемо умови договору відповідно вашого зауваження

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-05-19-000002 • d267066d4b0b4daeb6dbbf81d84fc93e
Автор звернення: ТОВ "ВОДАВСЄҐДА"
Дата створення звернення: 2021-05-19 13:19
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Добрий день. Звертаємость з приводу наступних порушень, допущених Замовником під час проведення процедури закупівлі, а саме: а) Під час визначення переможця закупівлі: . 1. Протокол №115 від 19 травня 2021р.про обрання переможця закупівлі, оприлюднений о 09:29, але не підписаний КЕП. . 2. Учасником №2 ТОВ "Артезіан" у складі тендерної пропозиції не подано документ, зазначений у Додатку №2 "Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників", частина 2, пункт 7, але його все одно було визнано переможцем. . 3. В розділі 3 пункт 1 оголошення про закупівлю зазначено "Документ, розміщений на декількох сторінках, повинен бути завантажений одним файлом", проте Учасник № 2 ТОВ"Артезіан" всі документи завантажив окремими файлами, але його все одно було визнано переможцем. . б) Під час відхилення пропозиції: . 1. У Протоколі № 108 від 14.05.2021р. про відхилення пропозиції ТОВ "ВОДАВСЕҐДА" наведені наступні причини невідповідності умовам визначеним у оголошенні про закупівлю: . -1)Назва предмета закупівлі та код класифікатора не відповідає предмету закупівлі. (У Оголошенні до закупівлі Розділи 3,5 - не зазначено, що друкарські помилки, описки, можуть бути причиною відхилення прозиції, а в нашому документі саме друкарська помилка). Але не дивлячись на це, нашу пропозицію відхилили. . -2)У формі пропозиції назва постачальника не відповідає назві підприємства. (В назві є друкарська помилка однієї літери, але пропозиція подана на фірмовому бланку нашого підприємства, на якому все відповідає вимогам). Але не дивлячись на це, нашу пропозицію відхилили. . -3) В гарантіному листі назва предмета закупівлі не відповідає назві предмета за оголошенням (проте в тексті все речення взято в лапки , що знову ж таки є друкарською помилкою, а сама назва закупівлі відповідає назві за оголошенням). Але не дивлячись на це, нашу пропозицію відхилили. . -4)Не надано підтверження виконання аналогічних договорів , а саме акти виконаних та наданих послуг (Але нашим підприємством надано перелік виконання аналогічних договорів із зазначенням контактів Замовників відповідно до Додатку №2 кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників частина 1 пункт3, в якому необхідність надання копій договорів та актів не зазначена). -5)Довідка про квалікацію і досвід працівників має нечетабельний вид. (Після підписання КЕП, файл не з нашої вини не відкривається у читабельному виді). Але не дивлячись на це, нашу пропозицію відхилили. -6) Документи, що подаються у складі пропозиції, мають бути у вигляді скан-копії, копії завантаженої у форматі * pdf, що доступний для загального перегляду та не потребує придбання спеціалізованого програмного забезбечення. Файли із посвідченнями працівників не завантажуються до перегляду. (Посвідчення працівників не були зазначені у вимогах, як документ, який повинен бути подан у складі пропозиції. Ми додали його з особистої ініціативи у форматі JPG , який пропускає система закупівель, та відкриття якого не потребує від Замовника придбання спеціалізованого програмного забезпечення). Але не дивлячись на це, нашу пропозицію відхилили.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ З ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА БУРІННЯ "ВОДАВСЄҐДА" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕЗІАН" 999 600,00
UAH з ПДВ
984 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2021 15:59
наказ на директора.pdf.p7s

Публічні документи

07 травня 2021 11:12
Електронний підпис
07 травня 2021 11:12
Електронний підпис
07 травня 2021 10:50
Реквізити.jpeg
07 травня 2021 10:50
Додаток 3 лист3.jpeg
07 травня 2021 10:50
Техніка ПП Артезіан.jpeg
07 травня 2021 10:50
Додаток 3 лист 2.jpeg
07 травня 2021 10:50
Додаток 4 лист 1.jpeg
07 травня 2021 10:50
Гарантійний лист.jpeg
07 травня 2021 10:50
Свідоцтво ЄП.jpeg
07 травня 2021 10:50
Наявність техніки.jpeg
07 травня 2021 10:50
Додаток 4 лист 2.jpeg
07 травня 2021 10:50
Склад працівників.jpeg
07 травня 2021 10:50
Спецзасоби.jpeg
07 травня 2021 10:50
Ліцензія геологічна.jpeg
07 травня 2021 10:50
Свідоцтво ДР лист 2.jpeg
07 травня 2021 10:50
Додаток 3 лист 4.jpeg
07 травня 2021 10:50
Свідоцтво ДР лист 1.jpeg
07 травня 2021 10:50
Додаток 2.1.jpeg
07 травня 2021 10:50
Наказ директор.jpeg
07 травня 2021 10:50
Додаток 3 лист 1.jpeg
07 травня 2021 10:50
Додаток 3 лист 5.jpeg
07 травня 2021 10:50
Право підписання.jpeg
07 травня 2021 10:50
Дозвіл продовж.jpeg.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ З ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА БУРІННЯ "ВОДАВСЄҐДА"

ПП "АРТЕЗІАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ З ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА БУРІННЯ "ВОДАВСЄҐДА"
#42233592
Відхилено 750 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 10:41
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕЗІАН"
#19418446
Переможець 984 000,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 09:29

Документи

14 травня 2021 10:40
Електронний підпис
14 травня 2021 10:38
Протокол 108.pdf

Документи

19 травня 2021 09:29
Протокол 115.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕЗІАН"
#19418446
984 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2021 09:29
Протокол 115.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 09:15
Додаткова угода 2 Артезіан.jpg зміни до договору
10 серпня 2021 09:04
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 16:27
Розрахунок послуг (додаток 2) зміни до договору
01 червня 2021 16:23
Розрахунок послуг ПП Артезіан (2).xls зміни до договору
01 червня 2021 16:13
Додаткова угода 1. ПП Артезіанpdf.pdf зміни до договору
01 червня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 15:51
Договір 117 (1).pdf укладений
25 травня 2021 15:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 червня 2021 10:02
157 018,00 UAH UA458201720344380002000037589
КП "Уманьводоканал"
UA103510050000026000639750300
ПП "Артезiан"
Оплачений
12 липня 2021 17:52
157 018,00 UAH UA458201720344380002000037589
КП "Уманьводоканал"
UA103510050000026000639750300
ПП "Артезiан"
Оплачений
13 серпня 2021 10:42
211 932,00 UAH UA458201720344380002000037589
КП "Уманьводоканал"
UA103510050000026000639750300
ПП "Артезiан"
Оплачений
26 серпня 2021 10:19
188 484,00 UAH UA458201720344380002000037589
КП "Уманьводоканал"
UA103510050000026000639750300
ПП "Артезiан"
Оплачений
10 вересня 2021 10:29
125 642,00 UAH UA458201720344380002000037589
КП "Уманьводоканал"
UA103510050000026000639750300
ПП "Артезiан"
Оплачений
20 вересня 2021 10:40
143 906,00 UAH UA458201720344380002000037589
КП "Уманьводоканал"
UA103510050000026000639750300
ПП "Артезiан"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення до договору: розрахунок послуг та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додати до договору розрахунок послуг та зміну реквізитів
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 984 000,00
UAH