Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги екскаватора та навантажувача для потреб Варвинської селещної ради ДК 021:201545520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Очікувана вартість
532 723,00 UAH
UA-2021-04-26-006630-c 906dae3063bd4ff4a9c8fbc949cace71
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варвинська селищна рада Варвинська селищна рада

+380463621190 varvasradazakup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВАРВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04412372
Місцезнаходження: 17600, Україна , Чернігівська обл., Варвинський район, селище міського типу Варва, ВУЛ. ПИЛИПЕНКА, будинок 3
Контактна особа: Варвинська селищна рада Варвинська селищна рада
+380463621190
varvasradazakup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
причиною для застосування переговорної процедури закупівлі на Послуги екскаватора та навантажувача для потреб Варвинської селищної ради являється те, що було два рази відмінено процедуру відкритих торгів (Ідентифікатори закупівлі: UA-2021-02-17-005279-a та UA-2021-03-10-005162-b) через відсутність достатньої кількості учасників відповідно до п 2. cт. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021 17:15
Оскарження наміру укласти договір: 07 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги екскаватора та навантажувача для потреб Варвинської селещної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17600, Україна, Чернігівська область, смт Варва, вул Пилипенка ,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45520000-8 — Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

26 квітня 2021 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 17:12
Обгрунтування.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-05-000026 ● 0b7bf2b4bc0b45559e7542b85c01f5f2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2021 14:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
07.05.2021 № 302
Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА


Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.05.2021 № 302

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2021-04-26-006630-c 26.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK: 1-1

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 травня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАР" ВАРВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#35074998
Переможець 532 723,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 17:15

Документи

26 квітня 2021 17:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2021 17:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАР" ВАРВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#35074998
532 723,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2021 17:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:23
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 11:29
Дод угода 2 16.12.21.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 10:32
Дод угода 1 29.06.21.pdf зміни до договору
29 червня 2021 10:28
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 12:36
Договір 78.pdf укладений
07 травня 2021 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 507 532,12
UAH (в тому числі ПДВ 84 588,68 UAH)