Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2021-04-26-006554-c 0cfc698ea9a9489fab83f49e46c0dc83
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Савчук

+380978327728 rivnesshmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26353256
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5
Контактна особа: Віталій Савчук
+380978327728
rivnesshmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Виконавець на умовах, передбачених цим Договором, здійснює комплекс послуг, щодо поводження з відходами, які утворюються в наслідок лікування пацієнтів, хворих на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, в результаті господарської діяльності Замовника, а саме: приймання, зберігання з метою подальшого знешкодження відходів, власником яких є Замовник ДК 021:2015:90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги приймання на зберігання з метою подальшого знешкодження) у зв’язку із поширенням на території України інфекційного захворювання COVID-19, на підставі положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення корона вірусної хвороби (COVID-19)» № 530-І Х від 17.03.2020 року та розпорядження кабінету міністрів України «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації №338-р від 25.03.2020 року. Інформації відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю - СЬОМИК В'ЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ, Україна., Україна, 01010, місто Київ, вул.Царика Григорія, будинок 5, квартира 29.
Тип бенефіціарного володіння:Прямий вирішальний вплив
Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі:
100
Відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРДЖИ БІЗНЕС ГРУП", 43829483
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Послуги приймання на зберігання з метою подальшого знешкодження інфікованих та потенційно інфікованих відходів, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу: використаний медичний інструмент (гострі предмети; голки, шприці, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, піпетки, скарифікатори, тошо); предмети, забруднені кров'ю або іншими біологічними рідинами (пелюшки, серветки, медичні рукавички, халати тощо); відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; кров, перев’язочні матеріали, упаковка, системи переливання крові, кювети, лікарські препарати, біологічні рідини і т.п.;
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524200-8 — Послуги з утилізації/видалення медичних відходів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (COVID-19); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 квітня 2021 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 17:07
Інформація учасник.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСЛ-2010"
#37450720
Переможець 81 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 17:18

Документи

26 квітня 2021 17:18
Електронний підпис
26 квітня 2021 17:12
Інформація учасник.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 17:21
Договір №НВ 15042021 від 23.04.21.PDF укладений
26 квітня 2021 17:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги приймання на зберігання з метою подальшого знешкодження інфікованих та потенційно інфікованих відходів, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу: використаний медичний інструмент (гострі предмети; голки, шприці, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, піпетки, скарифікатори, тошо); предмети, забруднені кров'ю або іншими біологічними рідинами (пелюшки, серветки, медичні рукавички, халати тощо); відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; кров, перев’язочні матеріали, упаковка, системи переливання крові, кювети, лікарські препарати, біологічні рідини і т.п.; 3000 кілограми 27,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 81 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 500,00 UAH)