Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудиторські послуги
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-04-26-003881-a 57f411cefa6041a6b3fe6e28984b0f6e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Вікторівна Ганоцька

+380444843431 shevchpol2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38948312
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Миколи Пимоненка, 10
Контактна особа: Олена Вікторівна Ганоцька
+380444843431
shevchpol2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Мета аудиту – виказування незалежної професійної думки у формі аудиторського звіту стосовно відповідності фінансової звітності Замовника вимогам діючого законодавства України, Національним стандартам фінансової звітності, прийнятій обліковій політиці.
Перевірка охоплює діяльність Замовника, результати якої відображенні у його фінансовій звітності за період з 01 січня 2020 р. по 31 грудня 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Пимоненка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021  —  17 травня 2021
ДК 021:2015: 79212000-3 — Аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 50 % вартості послуг, що становить 20 000,00 грн., Замовник оплачує протягом 3-х робочих днів, що слідує за датою підписання 1-ого акту виконаних робіт Пiсляоплата 3 Робочі 50
Надання послуг 50 % вартості послуг, що становить 20 000,00 грн., сплачуються Замовником після отримання аудиторського звіту в електронному вигляді у триденний строк. Після оплати послуг в повному обсязі (100%) Виконавець передає Замовнику аудиторський звіт в друкованому вигляді та акт виконаних робіт. Пiсляоплата 3 Робочі 50

Тендерна документація

26 квітня 2021 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСИМУМ-АУДИТ"
#35812433
Переможець 40 000,00
UAH
26 квітня 2021 11:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 11:59
Договір.pdf укладений
26 квітня 2021 11:58