Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ З ЗАМІНОЮ ВІКОН В ПРИМІЩЕННІ ДЮСШ "ЮНИЙ СПАРТАКІВЕЦЬ" НА ВУЛ. МАЛИНОВСЬКОГО,34
Очікувана вартість
3 740 000,00 UAH
UA-2021-04-26-001744-c ● 1259b3eeadc54a2795de7ca152604549
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ЮНИЙ СПАРТАКІВЕЦЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 21611825 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Хрещатик,будинок 12 |
Контактна особа: |
Болбот Ганна 380501579707 kureyko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 13:20 |
Очікувана вартість: | 3 740 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ З ЗАМІНОЮ ВІКОН В ПРИМІЩЕННІ ДЮСШ «ЮНИЙ СПАРТАКІВЕЦЬ НА ВУЛ. МАЛИНОВСЬКОГО,34
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04210, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Маршала Малиновського,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 11:41 |
Проект Договору.docx | |
26 квітня 2021 11:38 |
ТД заміна вікон.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-26-001744-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Крамбудіндустрія, Код ЄДРПОУ:33270749
Дата подання: 30 квітня 2021 15:45
Дискримінаційна вимога
Шановний замовнику!
Згідно розміщеної тендерної документації до закупівлі «Капітальний ремонт приміщень з заміною вікон в приміщенні ДЮСШ «ЮНИЙ СПАРТАКІВЕЦЬ» на вул. Малиновського (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-04-26-001744-c) в п.1.12 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати висновок (довідку) Київської торгово-промислової палати щодо наявності виробничо-промислових потужностей або торгового представництва, розташованих на території міста Києва. Встановивши вимогу про висновок (довідку) Київської торгово-промислової палати, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів.
Встановивши дану вимогу Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які можуть приймати участь у даній закупівлі.
Також врахуйте, що підприємства може бути мати висновки і з інших регіонів країни. Вимагаємо вилучити вимогу про Висновок (довідку) щодо наявності виробничо-промислових потужностей або торгового представництва, розташованих на території міста Києва.
2. В п. 1.13 Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надати Копія договору з будівельною лабораторією. Функція будівельної лабораторії – це здійснення контролю за якістю будівельних товарів. Але в тендерній документації ви вимагаєте надати копії сертифікатів відповідності на матеріали, які будуть використовуватися в процесі проведення капітального ремонту. Сертифікати відповідності і є підтвердженням якості даних матеріалів.
Тому, просимо вилучити таку вимогу до Учасника, як таку, що є нікчемною та не впливає зміст проведених робіт та якість їх виконання.
Дана вимога є дискримінаційною та НАВМИСНО обмежує коло учасників в даній закупівлі, що суперечить чинному законодавству України.
3. В Додатку 5 Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен підтвердити наявність кваліфікованих робітників працевлаштованих в компанії – не менше 15 осіб. Надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначених робітників (оригінали посвідчень та протоколів навчання з отримання відповідного розряду або категорії). Учасник повинен підтвердити, що зазначені кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку).
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною. Згідно Цивільного кодексу України, а саме ст.626 дає визначення цивільно-правового договору. Цивільним Кодексом України не забороняється укладати цивільно-правові договори з фізичними особами на виконання певного виду робіт. Таким чином, законодавство України дозволяє не тримати в штаті працівників відповідних професій, а укладати договори з працівниками(спеціалістами) на виконання певного виду робіт, відповідно до потреб підприємства.
Встановивши дану вимогу Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які можуть приймати участь у даній закупівлі, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо вилучити дану вимогу до Учасників з Тендерної документації.
У разі ігнорування даних вимог, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно розміщеної тендерної документації до закупівлі «Капітальний ремонт приміщень з заміною вікон в приміщенні ДЮСШ «ЮНИЙ СПАРТАКІВЕЦЬ» на вул. Малиновського (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-04-26-001744-c) в п.1.12 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати висновок (довідку) Київської торгово-промислової палати щодо наявності виробничо-промислових потужностей або торгового представництва, розташованих на території міста Києва. Встановивши вимогу про висновок (довідку) Київської торгово-промислової палати, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів.
Встановивши дану вимогу Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які можуть приймати участь у даній закупівлі.
Також врахуйте, що підприємства може бути мати висновки і з інших регіонів країни. Вимагаємо вилучити вимогу про Висновок (довідку) щодо наявності виробничо-промислових потужностей або торгового представництва, розташованих на території міста Києва.
2. В п. 1.13 Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надати Копія договору з будівельною лабораторією. Функція будівельної лабораторії – це здійснення контролю за якістю будівельних товарів. Але в тендерній документації ви вимагаєте надати копії сертифікатів відповідності на матеріали, які будуть використовуватися в процесі проведення капітального ремонту. Сертифікати відповідності і є підтвердженням якості даних матеріалів.
Тому, просимо вилучити таку вимогу до Учасника, як таку, що є нікчемною та не впливає зміст проведених робіт та якість їх виконання.
Дана вимога є дискримінаційною та НАВМИСНО обмежує коло учасників в даній закупівлі, що суперечить чинному законодавству України.
3. В Додатку 5 Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен підтвердити наявність кваліфікованих робітників працевлаштованих в компанії – не менше 15 осіб. Надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначених робітників (оригінали посвідчень та протоколів навчання з отримання відповідного розряду або категорії). Учасник повинен підтвердити, що зазначені кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку).
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною. Згідно Цивільного кодексу України, а саме ст.626 дає визначення цивільно-правового договору. Цивільним Кодексом України не забороняється укладати цивільно-правові договори з фізичними особами на виконання певного виду робіт. Таким чином, законодавство України дозволяє не тримати в штаті працівників відповідних професій, а укладати договори з працівниками(спеціалістами) на виконання певного виду робіт, відповідно до потреб підприємства.
Встановивши дану вимогу Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які можуть приймати участь у даній закупівлі, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо вилучити дану вимогу до Учасників з Тендерної документації.
У разі ігнорування даних вимог, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2021 12:35
Замовником було уважно розглянуто вимогу.
1.
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Одним із основних принципів закупівлі є максимальна економія та ефективність.
Встановлення вимоги про надання Висновку (довідку) щодо наявності виробничо-промислових потужностей або торгового представництва, розташованих на території міста Києва зумовлена дотриманням принципу ефективності закупівлі, оскільки забезпечить впевненість замовника у закупівлі робіт в учасників, які мають реальні можливості та потужності для виконання даного виду робіт на території м. Києва.
При цьому, дана довідка видається абсолютно всім підприємствам і організаціям без обмежень, а тому дана вимога жодним чином не перешкоджає виконати дану умову закупівлі і прийняти участь в тендері, що свідчить про відсутність обмежень конкуренції або дискримінації.
2.
Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 26.01.2018 No 93 було
визнано такими, що втратили чинність, деякі накази щодо обов’язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Разом з тим, з метою виконання робіт з якісних матеріалів, які відповідають стандартам та нормам, та задовольняють потреби замовника у здійсненні ефективної закупівлі, враховуючи те, що сертифікати на певні матеріали та конструкції не передбачені як обов‘язкові, з метою недискримінації учасників, замовником встановлено вимогу про надання Копії договору з будівельною лабораторією, яка здійснюватиме контроль за якістю будівельних товарів, що надасть замовнику впевненість у належній якості вказаних товарів за відустності сертифікату. У скарзі не обгрунтовано неможливість виконати дану вимогу закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимога є необгрунтованою в цій частині.
3.
В Додатку 5 Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен підтвердити наявність кваліфікованих робітників працевлаштованих в компанії – не менше 15 осіб. Надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначених робітників (оригінали посвідчень та протоколів навчання з отримання відповідного розряду або категорії).
Дана вимога закупівлі встановлена у відповідності до частини другої статті 16 Закону, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критерів, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, а тому скарга є необгрунтованою в цій частині.
Вимога тендерної документації про надання учасником копії повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку), зумовлена тим, що замовник заінтересований у виконанні робіт працівниками відповідної кваліфікації, які будуть захищені гарантіями Кодексу заканів про працю, матимуть права на відпочинок відповідно до законів про обмеження робочого дня та робочого тижня і про щорічні оплачувані відпустки, право на здорові і безпечні умови праці, на об'єднання в професійні спілки та на вирішення колективних трудових конфліктів (спорів) у встановленому законом порядку, на участь в управлінні підприємством, установою, організацією, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування в старості, а також у разі хвороби або реабілітації, повної або часткової втрати працездатності, на матеріальну допомогу в разі безробіття, на право звернення до суду для вирішення трудових спорів.
Вказане забезпечить належні умови праці під час виконання договору про закупівлю та забезпечить дотримання принципу ефективності закупівлі.
Враховуючи все вищевикладене, скарга є необгрунтованною та не підлягає задоволенню.
1.
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Одним із основних принципів закупівлі є максимальна економія та ефективність.
Встановлення вимоги про надання Висновку (довідку) щодо наявності виробничо-промислових потужностей або торгового представництва, розташованих на території міста Києва зумовлена дотриманням принципу ефективності закупівлі, оскільки забезпечить впевненість замовника у закупівлі робіт в учасників, які мають реальні можливості та потужності для виконання даного виду робіт на території м. Києва.
При цьому, дана довідка видається абсолютно всім підприємствам і організаціям без обмежень, а тому дана вимога жодним чином не перешкоджає виконати дану умову закупівлі і прийняти участь в тендері, що свідчить про відсутність обмежень конкуренції або дискримінації.
2.
Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 26.01.2018 No 93 було
визнано такими, що втратили чинність, деякі накази щодо обов’язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Разом з тим, з метою виконання робіт з якісних матеріалів, які відповідають стандартам та нормам, та задовольняють потреби замовника у здійсненні ефективної закупівлі, враховуючи те, що сертифікати на певні матеріали та конструкції не передбачені як обов‘язкові, з метою недискримінації учасників, замовником встановлено вимогу про надання Копії договору з будівельною лабораторією, яка здійснюватиме контроль за якістю будівельних товарів, що надасть замовнику впевненість у належній якості вказаних товарів за відустності сертифікату. У скарзі не обгрунтовано неможливість виконати дану вимогу закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимога є необгрунтованою в цій частині.
3.
В Додатку 5 Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен підтвердити наявність кваліфікованих робітників працевлаштованих в компанії – не менше 15 осіб. Надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначених робітників (оригінали посвідчень та протоколів навчання з отримання відповідного розряду або категорії).
Дана вимога закупівлі встановлена у відповідності до частини другої статті 16 Закону, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критерів, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, а тому скарга є необгрунтованою в цій частині.
Вимога тендерної документації про надання учасником копії повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку), зумовлена тим, що замовник заінтересований у виконанні робіт працівниками відповідної кваліфікації, які будуть захищені гарантіями Кодексу заканів про працю, матимуть права на відпочинок відповідно до законів про обмеження робочого дня та робочого тижня і про щорічні оплачувані відпустки, право на здорові і безпечні умови праці, на об'єднання в професійні спілки та на вирішення колективних трудових конфліктів (спорів) у встановленому законом порядку, на участь в управлінні підприємством, установою, організацією, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування в старості, а також у разі хвороби або реабілітації, повної або часткової втрати працездатності, на матеріальну допомогу в разі безробіття, на право звернення до суду для вирішення трудових спорів.
Вказане забезпечить належні умови праці під час виконання договору про закупівлю та забезпечить дотримання принципу ефективності закупівлі.
Враховуючи все вищевикладене, скарга є необгрунтованною та не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРІНВЕСТБУД" |
973 222,60
UAH з ПДВ
|
973 222,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" |
3 552 000,00
UAH з ПДВ
|
3 552 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРІНВЕСТБУД" #41325158 |
Переможець |
973 222,60
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 12:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 травня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 14:55
|
Календарний графік.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 10:47
|
Доп угода 3 Дог 1_3132.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2021 15:50
|
Дод угода вікна.pdf | зміни до договору |
08 липня 2021 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 13:51
|
Дод угода 1 заміна вікон.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 13:43
|
Додатки виправл капрем замвікна.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 15:10
|
Договір заміна вікон.pdf | укладений |
07 червня 2021 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлено найменування предмету закупівлі в кошторисній документації(додатки до договору) |
Номер договору про закупівлю: | 1/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/3132 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з отриманням експертного звіту №0133-4241-21/УЕГ/В від 08.06.2021 року зі зміною ціни Договору в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 1/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення помилки в банківських реквізитах замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 5.1 строк закінчення робіт-15.11.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 1/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | календарний графік зі змінами |
Номер договору про закупівлю: | 1/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | календарний графік |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |