Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 11:48 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата 100% протягом 90 календарних днів з дати поставки товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2021 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 18:11 |
Оголошення_Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.docx | |
23 квітня 2021 18:11 |
Телевізійне і аудіовізуальне обладнання_2021.docx |
19 травня 2021 09:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 квітня 2021 18:11 |
Оголошення_Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.docx
|
||||||
23 квітня 2021 18:11 |
Телевізійне і аудіовізуальне обладнання_2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до умов тендерної документації оплата здійснюється замовником після поставки товару протягом 90 календарних днів. Термін обумовлений декількома чинниками, в першу чергу замовник є бюджетною установою і фінансування отримує з Державного Бюджету України, у сьогоднішніх умовах, зокрема через пандемію (обмеження, які спрямовані на запобігання поширенню вірусу) розрахунки з постачальниками проводяться у довші терміни.
Жодних вимог щодо надання банківської ліцензії у вимогах Тендерної документації немає.
Вимоги про усунення порушення
Вимагаємо внести зміни в Додаток 3 до тендерної документації «ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», оскільки технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, які прописані Замовником в Додатку 3, порушують принципи здійснення публічних закупівель та принцип недискримінації учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019 року (надалі Закон).
В описі проекторів в п.1, п.2, п.3 таблиці Додатку 3 вказані технічні характеристики, які в сукупності мають проектори лише одного виробника Epson, а саме проектори Epson EB-W49 (https://epson.ua/catalog/projectors/epson-eb-w49/?page=characteristics).
У сукупності встановлені вимоги до даних проекторів дають змогу запропонувати товар лише одного виробника, а саме компанії Epson, на ринку не існує «еквіваленту» з такими ж, або кращими технічними характеристиками. Дискримінація вбачається в наявності наступних вимог:
1 -«Технологія: 3LCD»; 2- «Слайдер корекції горизонтальних трапецевидних спотворень на корпусі проектора», 3 – «Передача зображення, звуку і сигналів Управління по USB кабелю», 4 – «Наявність вбудованої слайд-кришки об'єктива», 5 – «Меню інтерфейсу користувача на українській мові», звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не є визначальною ні в роботі проектора, ні в зручності в організації освітнього процесу, оскільки в навчальних класах достатньо включати та виключати проектор, що не потребує наявності в меню певної мови, керування проектором може здійснюватися користувачем через інтерфейс операційної системи через ноутбук або персональний комп'ютер на українській мові.
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене вище, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації, а документація приведена у відповідність до вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ проекторів, враховуючи наявні вимоги, що викладені у тендерній документації, та підтвердити, що за такими характеристикам У СУКУПНОСТІ на ринку України присутня продукція мінімум ДВОХ виробників.
В Додатку 3 до тендерної документації Вами прописана вимога: «Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником проекційного, фото/відео обладнання та проекційних дошок, для підтвердження легальності походження товару та статусу офіційного представника виробника, необхідно надати листи авторизації виробника із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій», яка є дискримінаційною та неправомірною. Даною вимогою Ви звужуєте коло потенційних учасників до офіційних представників виробника, оскільки учасник має надати лист, отриманий від виробника обладнання, з підтвердженням статусу офіційного представника виробників усіх позицій товару Додатку 3. В ПОЄДНАННІ з прописаними дискримінаційними вимогами до проекторів в п.1, п.2, п.3 таблиці Додатку 3, які задовільняють лише проектори виробника Epson, вимога Авторизаційного листа виробника, дозволяє отримати даний лист лише учаснику, який зареєстрував проект під дану закупівлю у виробника Epson.
Вимагаємо внести зміни в Додаток 3 до тендерної документації та виключити вимогу надання листів авторизації, оскільки дана вимога, суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами).
Вимагаємо внести зміни до технічних вимог п.4 таблиці Додатку 3 комплекту проектор+ інтерактивна дошка, оскільки неправильно прописані вимоги до технічних параметрів проектора та дошки, що унеможливлює підібрати комплект проектор+ інтерактивна дошка, які б забезпечували коректну роботу комплекту. В п.4 таблиці Додатку 3 виявлені такі суперечності, та некоректні вимоги:
1. Неправильно підібраний комплект, а саме: аспектне співвідношення оптики проектора вимагається 16:10 (максимальна роздільна здатність WXGA (1280 x 800).), а аспектне співвідношення активної проекційної поверхні інтерактивної - дошки не менше 80” (203 см) при співвідношенні сторін 4:3, що приведе до некоректної роботи дошки;
2. Неправильно вказані розміри інтерактивної дошки, а саме: Діагональ активної проекційної поверхні - не менше 80” (203 см) при співвідношенні сторін 4:3.. Діагональ активної поверхні повинна бути – не менше 215 см, але не більше 220 см, не менше 85”. Згідно правил переводу дюймів в сантиметри з 1959 року прийнято коефіцієнт 1/0,39370, в документації неправильно здійснено перерахунок з дюймів в сантиметри, що вводить в оману потенційних учасників;
3. В нормативній базі України відсутній термін : Робоча температура зберігання (стосовно дошки). Прохання усунити цей пункт із ТД;
4. Наявність кнопок швидкого доступу, 15 шт з кожної сторони дошки – звужує вимоги до функціоналу швидкого доступу, коректніше прописати: «не менше 15 шт з кожної сторони дошки»
5. У вимогах до проектора вказано: «мінімальна проекційна відстань не більше 42 cм.» Цей показник не відповідає вимогам до кріплення для проектора, де вказується: Відступ від стелі/стіни - 93-150 см.
У разі не задоволення нашої Вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України, а також звернутись із заявою до Державної аудиторської служби України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-27-000019 ● ec96550bd54a4284af88364abc0e99c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2021 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2021 № 346
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.05.2021 № 346.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-23-005699-a, 23.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до проведеного моніторингу закупівлі уповноваженим органом, тендерним комітетом розглянуто основні вимоги та прийнято рішення про виконання заходів моніторингу закупівлі, зокрема у зв’язку із допущенням технічної помилки щодо накладення ЕЦП і з урахуванням цього неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель існує необхідність відміни закупівлі «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2». Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-005699-a відповідно до п.2 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Також на засіданні тендерного комітету вжито заходів щодо недопущення порушень в подальшому.
2021-05-31 22:54:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 12:50 |
Кінець періоду оскарження: | 08 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 08 червня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із допущенням технічної помилки щодо накладення ЕЦП і з урахуванням цього неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель існує необхідність відміни закупівлі «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2». Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-005699-a відповідно до п.2 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» |
28 травня 2021 12:50
|
Електронний підпис |
28 травня 2021 12:45
|
Протокол_відміни відкритих торгів_Телевізійне обладнання.pdf |