Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи зі здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва"
Очікувана вартість
938 881,20 UAH
UA-2021-04-23-005326-c ● 5c4d03be5e5f4243983e95610231366d
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42751893 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Устянська Ганна 380936833837 ustianska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 11:15 |
Очікувана вартість: | 938 881,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 694,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно з додатком
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи зі здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська область, Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2021 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2021 14:27 |
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв тех. нагляд.docx | |
23 квітня 2021 17:31 |
додаток 8.pdf | |
23 квітня 2021 17:31 |
ДОДАТОК_6_Довiдка_про_наявнiст__працiвникiв.docx | |
23 квітня 2021 17:31 |
ДОДАТОК_7_Довiдка_про_виконання_аналогiчних_договорiв.docx | |
23 квітня 2021 17:31 |
ДОДАТОК_5_Акт_обстеження_об'eкту.docx | |
23 квітня 2021 17:30 |
ДОДАТОК_4_Цiнова_пропозицiя.docx | |
23 квітня 2021 17:30 |
ДОДАТОК_3_Проект_договору.docx | |
23 квітня 2021 17:30 |
ДОДАТОК_1_Технiчнi_вимоги_до_товару.docx | |
23 квітня 2021 17:30 |
ОГОЛОШЕННЯ_.docx |
29 квітня 2021 14:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
29 квітня 2021 14:27 |
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв тех. нагляд.docx
|
||
23 квітня 2021 17:31 |
додаток 8.pdf
|
||
23 квітня 2021 17:31 |
ДОДАТОК_6_Довiдка_про_наявнiст__працiвникiв.docx
|
||
23 квітня 2021 17:31 |
ДОДАТОК_7_Довiдка_про_виконання_аналогiчних_договорiв.docx
|
||
23 квітня 2021 17:31 |
ДОДАТОК_5_Акт_обстеження_об'eкту.docx
|
||
23 квітня 2021 17:30 |
ДОДАТОК_4_Цiнова_пропозицiя.docx
|
||
23 квітня 2021 17:30 |
ДОДАТОК_3_Проект_договору.docx
|
||
23 квітня 2021 17:30 |
ДОДАТОК_1_Технiчнi_вимоги_до_товару.docx
|
||
23 квітня 2021 17:30 |
ОГОЛОШЕННЯ_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо огляду.
Дата подання: 28 квітня 2021 11:06
Дата відповіді: 29 квітня 2021 14:25
Відповідно до п.2 Додатку №2, Замовник вимагає від Учасника надати: "Акт огляду об’єкту, складений відповідно до форми Додатку 5".
Дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам проведення закупівель визначених в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Адже вимога про надання Акт відвідування та огляду об’єкта є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Просимо внести зміни та прибрати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що для включення певного документу до тендерної документації не є обов’язковим наявність імперативної правової норми щодо обов’язковості отримання такого документа.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно встановлює вимоги у документації, з урахуванням потреб Замовника виходячи із специфіки предмета закупівлі із дотримання принципів, встановлених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Так, тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених статтею 22 Закону, у тому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі цього, та беручи до уваги, що виконання робіт буде здійснюватися у медичному закладі і є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією Замовника є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі, Замовником було вирішено включити до тендерної документації вимогу щодо надання Акт огляду об’єкту.
Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні такого документу. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників.
Тому, вважаємо, що дана вимога жодним чином не є дискримінаційною, не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки будь-який суб’єкт господарювання незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності може отримати вказаний документ у разі його звернення до Замовника.
Враховуючи усе вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності та правових підстав для виключення вимоги щодо надання учасниками закупівлі Акту огляду об’єкту.
Звертаємо Вашу увагу, що для включення певного документу до тендерної документації не є обов’язковим наявність імперативної правової норми щодо обов’язковості отримання такого документа.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно встановлює вимоги у документації, з урахуванням потреб Замовника виходячи із специфіки предмета закупівлі із дотримання принципів, встановлених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Так, тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених статтею 22 Закону, у тому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі цього, та беручи до уваги, що виконання робіт буде здійснюватися у медичному закладі і є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією Замовника є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі, Замовником було вирішено включити до тендерної документації вимогу щодо надання Акт огляду об’єкту.
Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні такого документу. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників.
Тому, вважаємо, що дана вимога жодним чином не є дискримінаційною, не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки будь-який суб’єкт господарювання незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності може отримати вказаний документ у разі його звернення до Замовника.
Враховуючи усе вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності та правових підстав для виключення вимоги щодо надання учасниками закупівлі Акту огляду об’єкту.
Щодо підтвердження обладнання
Дата подання: 28 квітня 2021 11:14
Дата відповіді: 29 квітня 2021 14:24
Згідно пунтку 12 Додатку №2 Замовник визначає спосіб підтвердження наявності комп’ютерів та офісної технічки наданням оборотно-сальдової відомісті.
Звертаємо увагу, що оборотно-сальдова відомість є внутрішнім документом підприємства в той же час, реально підтвердити наявність обладнання можливо видатковими накладними на відповідне обладнання.
Додайте можливість підтвердження наявності комп’ютерів та офісної технічки шляхом надання видаткових накладних.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До ТД внесено відповідні зміни.
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 28 квітня 2021 11:18
Дата відповіді: 29 квітня 2021 14:24
Замовник встановив вимогу:
Довідка складена у довільній формі, яка містить інформацію про наявну матеріальну-технічну базу. Довідка повинна містити:
- Про офісне (виробниче) приміщення учасника (на підтвердження надати: для власного приміщення - документи на право власності; для орендованого - договори оренди (укладені до 2020 року).
Дана вимога є дискримінаційною та неправомірною.
Жодне підприємство не обмежене законодавством у строках придбання або оренди приміщень і може в залежності від необхідності змінювати розташування своїх офісів.
В той же час, вимога, що Договори оренди мають бути укладені до 2020 року є повністю дискримінаційною та неправомірною.
Приберіть подібні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До ТД внесено відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-23-005326-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КЛІНЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:33760077
Дата подання: 28 квітня 2021 17:15
Вимога
Вимагаємо видалити вимогу п. 12. Додатку №2 щодо надання Довідки про інформацію
- Про офісне (виробниче) приміщення учасника (на підтвердження надати: для власного приміщення - документи на право власності; для орендованого - договори оренди (укладені до 2020 року) із наданням документів, що підтверджують оплату за оренду протягом всього терміну дії та документи на право власності на приміщення орендодавця);
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційними Учасниками можуть бути Фізичні особи-підприємці, знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині наявності офісного приміщення. Крім того, наявність офісного приміщення ніяким чином не впливає якість виконання функціональних обов’язків, оскільки згідно до пп.1 п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури та Наказу Мінрегіону №192 від 08.08.2017 року, затверджений постановою №903 від 11.07.2007 р. здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури особи, що здійснюють технічний нагляд: проводять перевірку: відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
Відповідно функції технічного нагляду здійснюється безпосередньо на об’єкті будівництва Замовника, а не в офісному приміщенні.
Наявні вихідні дані повинні знаходиться об’єкті.
Вимагаємо видалити вимогу п. 1.1 Додатку №6 про наявність у штаті не менше 2-х інженерів технічного нагляд, оскільки дана вимога звужує коло потенційних учасників, які мають можливість надати якісні послуги по здійсненню технічного нагляду. Залишити наявність у штаті не менше 1-го інженеру технічного нагляд.
Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником.
Розгорнути
Згорнути
- Про офісне (виробниче) приміщення учасника (на підтвердження надати: для власного приміщення - документи на право власності; для орендованого - договори оренди (укладені до 2020 року) із наданням документів, що підтверджують оплату за оренду протягом всього терміну дії та документи на право власності на приміщення орендодавця);
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційними Учасниками можуть бути Фізичні особи-підприємці, знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині наявності офісного приміщення. Крім того, наявність офісного приміщення ніяким чином не впливає якість виконання функціональних обов’язків, оскільки згідно до пп.1 п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури та Наказу Мінрегіону №192 від 08.08.2017 року, затверджений постановою №903 від 11.07.2007 р. здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури особи, що здійснюють технічний нагляд: проводять перевірку: відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
Відповідно функції технічного нагляду здійснюється безпосередньо на об’єкті будівництва Замовника, а не в офісному приміщенні.
Наявні вихідні дані повинні знаходиться об’єкті.
Вимагаємо видалити вимогу п. 1.1 Додатку №6 про наявність у штаті не менше 2-х інженерів технічного нагляд, оскільки дана вимога звужує коло потенційних учасників, які мають можливість надати якісні послуги по здійсненню технічного нагляду. Залишити наявність у штаті не менше 1-го інженеру технічного нагляд.
Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 квітня 2021 14:36
В тендерну документацію внесені зміни
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 травня 2021 15:24 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єктах здійснюється відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення технічного нагляду, через відповідальних виконавців – інженерів з технічного нагляду, які мають кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР). Ліміт цих коштів розраховується замовником відповідно до п.5.8.13 зазначених Правил у редакції згідно зі Зміною № 2 до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженою наказом ДП «УкрНДНЦ» від 16.04.2018 № 102. Так, пунктом 5.8.3 передбачено, що до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1 – 9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення. Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. Отже, розмір коштів на здійснення технічного нагляду на об’єктах будівництва, що фінансуються із залученням бюджетних коштів, визначається відповідно до пункту 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та становить не більше 1,5% від підсумку глав 1-9, графа 7 зведеного кошторису вартості об’єкта будівництва. |
Документи:
07 травня 2021 15:24
|
Електронний підпис |
07 травня 2021 15:24
|
протокол 103.pdf |