Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Лот 1.- Підгузки для дітей та дорослих (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками) Лот 2. - Підгузки для дорослих (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками)»
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-04-23-004913-a 89716f0c2ad54d5e95a192e0f97f61e0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кокошко Наталія Володимирівна

+380525450266 kzgzpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЦПМСД" Гайворонської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38817188
Місцезнаходження: 26300, Україна , Кіровоградська обл., Гайворон, пл. Героїв Майдану,3
Контактна особа: Кокошко Наталія Володимирівна
+380525450266
kzgzpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація) та по тексту оголошення.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 26 квітня 2021 12:20
Дата відповіді: 26 квітня 2021 15:24
Добрий день. Які саме аналоги Вам підійдуть?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», - у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник не передбачає еквівалент (аналог) товару. Технічні характеристики товару визначені з урахуванням побажань пацієнтів - людей з особливими потребами (осіб з інвалідністю). Згідно Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» медичні заклади зобов’язані забезпечити потреби пацієнтів засобами реабілітації, які найбільш враховують їх потреби та покращують якість життя. Так згідно статті 23 вищезазначеного Закону - «особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України». Отже, досвід роботи Замовника довів, що технічні характеристики засобів догляду торгівельних марок, що зазначені в Таблиці 1 даного додатку мають найменші нарікання від пацієнтів та користуються найбільшим попитом.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Підгузки для дітей та дорослих
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 350,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

31 пач
Підгузки трусики дитячі 7 xxlarge
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворонський р-н, місто Гайворон, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 3
Дата доставки: 31 грудня 2021
31 пач
Підгузки дитячі розмір 6
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворонський р-н, місто Гайворон, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 3
Дата доставки: 31 грудня 2021
81 пач
Підгузки для дорослих розмір S
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворонський р-н, місто Гайворон, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 3
Дата доставки: 31 грудня 2021
21 пач
Підгузки трусики дитячі розмір 6
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворонський р-н, місто Гайворон, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 3
Дата доставки: 31 грудня 2021
30 пач
Підгузки для дорослих розмір S
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворонський р-н, місто Гайворон, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 3
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунка Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 10 (десяти) банківських днів після його отримання. Інша інформація: Місцезнаходження замовника: Україна, 26300, Кіровоградська обл., Гайворонський р-н, місто Гайворон, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 3; Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 67 335,00
UAH з ПДВ
67 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2021 20:18
Електронний підпис
11 травня 2021 20:17
Додаток 1 тех. вимоги.pdf
11 травня 2021 20:17
Довідка директор.pdf
11 травня 2021 20:17
Довідка ліцензія.pdf
11 травня 2021 20:17
ФОП док-ти.pdf
11 травня 2021 20:17
Анкета.pdf
11 травня 2021 20:17
Інструкція Тена.pdf
11 травня 2021 20:17
Довідка довкілля.pdf
11 травня 2021 20:17
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#3245402573
Переможець 67 335,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 14:18

Документи

17 травня 2021 14:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#3245402573
67 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2021 14:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 09:58
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 15:18
Договір 89 від 02.06.2021 року.PDF укладений
02 червня 2021 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 67 335,00
UAH