Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
4 900,00 UAH
UA-2021-04-23-004732-a c434d75f4e374e3aa884cee04d886642
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганул Яна Олександрівна

+380501051068 Lymn.dn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лиманське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41424617
Вебсайт: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index
Місцезнаходження: 84401, Україна , Донецька обл., Лиман, вулиця Незалежності 68, м. Лиман Донецька область
Контактна особа: Ганул Яна Олександрівна
+380501051068
Lymn.dn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки( Заправка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84401, Україна, Донецька область, м.Лиман, вул. Незалежності, буд.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

23 квітня 2021 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Борисюк Денис Олегович
#3259000475
Переможець 4 900,00
UAH
23 квітня 2021 16:21

Документи

23 квітня 2021 16:20
Електронний підпис
23 квітня 2021 16:19
Лиман договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:11
ДУ Катриджи.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 21:11
Лиман договір укладений
23 квітня 2021 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з приведенням у відповідність договору про надання послуг № 09/04/21 від 23.04.2021 ДК 021:2015 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» до фактичного надання послуг та використання коштів протягом 2021 року, за згодою сторін внесено зміни до п 3.1. р.3 «3. Загальна сума договору та порядок розрахунків»
Номер договору про закупівлю: 09/04/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML