Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір (ксероксний) А4)
Очікувана вартість
97 000,00 UAH
UA-2021-04-23-004524-a bec61fabc91c4ce5bb3233f7eebe1cf9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оробінський Ігор Сергійович

380577252488 ruo20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Оробінський Ігор Сергійович
380577252488
ruo20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 97 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачок
Офісний папір (ксероксний) А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, відповідно до дислокації закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Поставка партіями на замовлення Замовника. Пiсляоплата 240 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2021 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 08:21
2021 Інформація (Папір А4).doc
23 квітня 2021 14:58
2021 Інформація (Папір А4).doc
28 квітня 2021 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 08:21
2021 Інформація (Папір А4).doc
23 квітня 2021 14:58
2021 Інформація (Папір А4).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мурашко Олена Анатоліївна 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2021 15:21
Електронний підпис
11 травня 2021 15:17
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мурашко Олена Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мурашко Олена Анатоліївна
#3252105869
Переможець 96 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2021 13:04

Документи

12 травня 2021 13:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2021 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мурашко Олена Анатоліївна
#3252105869
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2021 13:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 15:39
доп.уг.папір №3 від 23.06.21.pdf зміни до договору
23 червня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 13:27
ДУ 2 95-21 папIр.pdf зміни до договору
26 травня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 14:29
ДУ 1 до 95-21.pdf зміни до договору
21 травня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 09:52
Дог 95-21 папIр А4 Мурашко.pdf укладений
20 травня 2021 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 1.5. Договору
Номер договору про закупівлю: 95-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 95-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток 2 до Договору в оновленій редакції
Номер договору про закупівлю: 95-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 96 000,00
UAH