Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мережі електропостачання лікувального корпусу (встановлення дизель-генератора) КНП "Степанська РЛ" по вул. Дорошенка 100 смт. Степань Рівненської області
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-04-23-004445-a 6cf1a3d7f18041d98e0c07ee5ce792ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коротчук Ірина Василівна

380971011087 Korotchukira@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Степанська районна лікарня" Степанської селищної ради Сарненського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 37261214
Місцезнаходження: 34560, Україна , Рівненська обл., селище міського типу Степань, вулиця Дорошенка, будинок 100
Контактна особа: Коротчук Ірина Василівна
380971011087
Korotchukira@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник повинен надати у складі пропозиції забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранту. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 2628 від 14.12.2020 р. (Набрання чинності – 19.03.2021 р.) та за формою, що затверджена даним наказом. Розмір забезпечення пропозиції – 2500,00 грн. (дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менший ніж 90 календарних днів від кінцевої дати подання пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 11.3. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці поданої Учасником за зразком згідно із Додатком № 4 до даної документації. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у документації до такого забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до частини 13 статті 14 Закону. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї із зазначених нижче підстав: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція мережі електропостачання лікувального корпусу (встановлення дизель-генератора) КНП "Степанська РЛ" по вул. Дорошенка 100 смт. Степань Рівненської області - робота.Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі додається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мережі електропостачання лікувального корпусу (встановлення дизель-генератора) КНП "Степанська РЛ" по вул. Дорошенка 100 смт. Степань Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34560, Україна, Рівненська область, Сарненський р-н селище міського типу Степань, вулиця Дорошенка, будинок 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом десяти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник повинен надати у складі пропозиції забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранту. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 2628 від 14.12.2020 р. (Набрання чинності – 19.03.2021 р.) та за формою, що затверджена даним наказом. Розмір забезпечення пропозиції – 2500,00 грн. (дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менший ніж 90 календарних днів від кінцевої дати подання пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 11.3. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці поданої Учасником за зразком згідно із Додатком № 4 до даної документації. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у документації до такого забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до частини 13 статті 14 Закону. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї із зазначених нижче підстав: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 2500 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДАСОЛЬ" СТЕПАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 травня 2021 08:52
Електронний підпис
11 травня 2021 08:51
Гарантія.zip
11 травня 2021 08:18
ПКД 1.rar
11 травня 2021 08:18
ПКД 2.rar
11 травня 2021 08:12
22.imd
08 травня 2021 16:57
Лист-згода ГКУ.pdf
08 травня 2021 16:57
Пiдписаний_витяг_25012021.pdf
08 травня 2021 16:57
Платіжне доручення.pdf
08 травня 2021 16:57
Виписка з рахунку.pdf
08 травня 2021 16:57
Виписка з ЄДР.pdf
08 травня 2021 16:57
Пiдписаний_Licenziya.pdf
08 травня 2021 16:57
Проект договору.pdf
08 травня 2021 16:57
Статут.pdf
08 травня 2021 16:57
Пiдписаний_Dovirenist_Kovalenko.pdf
08 травня 2021 16:57
Цінова пропозиція.pdf
08 травня 2021 16:57
Акт обстеження.pdf
08 травня 2021 16:57
Пiдписаний_G0521-4069-G_Zayava.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДАСОЛЬ" СТЕПАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДАСОЛЬ" СТЕПАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#41308200
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 10:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДАСОЛЬ" СТЕПАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#41308200
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 12:23
Додаток до договору №82.pdf зміни до договору
03 червня 2021 12:22
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 11:10
Договір підряду №82.pdf укладений
28 травня 2021 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити п.3.1 Розділу 3 "Сума, що визначена в договорі" Договору №82 від 27 травня 2021 року абзацом наступного змісту: "Бюджетні зобов'язання Споживача вищезазначеному Договору станом на 31 травня 2021 року становлять 442614,00 грн (чотириста сорок дві тисячі шістсот чотирнадцять грн. 00 коп.)". При цьому загальна сума по договору залишається без змін і складає 500000,00 (п'ятсот тисяч грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,33 UAH)