Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)»
Очікувана вартість
36 925 836,40 UAH
UA-2021-04-23-003701-c ● 4a43a7bccc964f728eb2248d19a65097
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вугледарської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05275768 |
Вебсайт: | https://vugledar-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 85670, Україна , Донецька обл., м. Вугледар, ВУЛ. 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 16 |
Контактна особа: |
Євген Дятлов +380994370541,+380627365315 vmrek@vugledar-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 15:26 |
Очікувана вартість: | 36 925 836,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 184 629,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 184629.18 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
«Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи ЗАМОВНИК здійснює у строк до 10 (десяти) календарних днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Дата подання заявки | Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”. Питання щодо можливості перерахування попередньої оплати товарів, робіт і послуг може бути розглянути після внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору шляхом внесення змін до цього договору. ЗАМОВНИК перераховує ПІДРЯДНИКУ аванс відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2, форма №КБ-3) або видатковими накладними. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2021 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2021 11:04 |
Тендерна документація від 28.04.2021.docx | |
29 квітня 2021 11:04 |
перелік змін від 28.04.2021.docx | |
26 квітня 2021 15:40 |
перелік змін від 26.04.2021.docx | |
26 квітня 2021 15:40 |
Тендерна документація від 26.04.2021.docx | |
23 квітня 2021 15:20 |
Тендерна документація.docx |
29 квітня 2021 11:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 квітня 2021 11:04 |
Тендерна документація від 28.04.2021.docx
|
||||||
29 квітня 2021 11:04 |
перелік змін від 28.04.2021.docx
|
||||||
26 квітня 2021 15:40 |
перелік змін від 26.04.2021.docx
|
||||||
26 квітня 2021 15:40 |
Тендерна документація від 26.04.2021.docx
|
||||||
23 квітня 2021 15:20 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до Технічного завдання
Дата подання: 26 квітня 2021 13:58
Дата відповіді: 26 квітня 2021 15:43
Розглянувши тендерну документацію, склалось враження, що технічне завдання не є повним. Прохання перевірити технічне завдання.
Відповідь: Технічне завдання доповнено
Технічного завдання по закупівлі "Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)"
Дата подання: 26 квітня 2021 14:39
Дата відповіді: 26 квітня 2021 16:27
Просимо надати відомість ресурсів до технічного завдання, так як багато збірних залізобетонних конструкцій закладено в закупівлі або вказати їх марку
Відповідь: Технічне завдання доповнено
Питання до додатку 2 до тендерної документації (підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів)
Дата подання: 27 квітня 2021 09:24
Дата відповіді: 29 квітня 2021 11:02
Згідно п.3 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копії аналогічних договорів не менше трьох впродовж останніх 3 років. Вартість виконаних робіт за формами КБ-3, КБ-2в повинна складати не менш ніж 100% від суми тендерної пропозиції по кожному із наданних договорів, чи в сумі за 3 договори? Потрібно надати всі акти виконаних робіт складені за формою КБ-2в чи тільки ті акти у складі робіт яких є роботи з влаштування котлованів, залізобетонних фундаментів та благоустрою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділ 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» додатку 2 до Тендерної документації викладено в новій редакції;
Повна інформація по предмету закупівлі
Дата подання: 27 квітня 2021 16:29
Дата відповіді: 29 квітня 2021 11:03
Згідно закону Про публічні закупівлі Стаття 5. 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, Просимо надати деталізовану відомість робіт, включаючи матеріали та обладнання. За наданою відомостю обсягу робіт, немає можливості правильно та актуально оцінити вартість всіх видів робіт.
Відповідь: Додаток № 1 до Тендерної документації «Технічне завдання» доповнено елементами, яких не вистачало у початковій редакції, а саме:
локальний кошторис 2-1-5/7 на Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень від пожежної автоматики доповнено розділами 2, 3, 4;
локальний кошторис 2-1-6/8 на Монтаж системи охоронної сигналізації доповнено розділом 2;
локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7/9 на Монтаж системи відеоспостереження доповнено розділом 2;
локальний кошторис 2-1-9 на придбання устаткування доповнено розділами 1, 2, 3.
локальний кошторис 2-1-5/7 на Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень від пожежної автоматики доповнено розділами 2, 3, 4;
локальний кошторис 2-1-6/8 на Монтаж системи охоронної сигналізації доповнено розділом 2;
локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7/9 на Монтаж системи відеоспостереження доповнено розділом 2;
локальний кошторис 2-1-9 на придбання устаткування доповнено розділами 1, 2, 3.
притримання закони про держзакупівлі про надання інформації в повному обсязі повторно
Дата подання: 29 квітня 2021 12:47
Дата відповіді: 30 квітня 2021 09:01
У відповідь на питання про надання детальнорй інформації для підготовки тендероної пропозиції замовник уточнив тільки кошторис на протипожежну безпеку на охоронну сигналізацію Додаток № 1 до Тендерної документації «Технічне завдання» доповнено елементами, яких не вистачало у початковій редакції, а саме: локальний кошторис 2-1-5/7 на Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень від пожежної автоматики доповнено розділами 2, 3, 4; локальний кошторис 2-1-6/8 на Монтаж системи охоронної сигналізації доповнено розділом 2; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7/9 на Монтаж системи відеоспостереження доповнено розділом 2; локальний кошторис 2-1-9 на придбання устаткування доповнено розділами 1, 2, 3. Вимога надати повну інформацію по всім видам робіт, із зазначенням матеріалів згідно проекту. Відписки за деякими кошторисами надані замовником, не відображають повну інформацію по проекту. Не законно не надавати інформацію не в повному обсязі, змушуючи учяастніков оцюнювати проект, який пройшов державну експертизу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена та оприлюднена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) та проектно-кошторисної документації.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку матеріалів чи виробника. Усі посилання у Тендерній документації на виробника матеріалу, механізму чи виробу тощо вживаються у значенні «найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки тощо або еквівалент».
Крім того, відповідно до Тендерної документації Учасник може ознайомитись з проектною документацією у приміщенні Замовника.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку матеріалів чи виробника. Усі посилання у Тендерній документації на виробника матеріалу, механізму чи виробу тощо вживаються у значенні «найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки тощо або еквівалент».
Крім того, відповідно до Тендерної документації Учасник може ознайомитись з проектною документацією у приміщенні Замовника.
Вимога видалити критерії які не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі». Питання до технічного завдання
Дата подання: 29 квітня 2021 14:36
Дата відповіді: 30 квітня 2021 09:51
У відповідь на питання згідно п.3 додатку 2 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Замовник надав відповідь
Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є:
- договори, предметом яких було виконання робіт з будівництва, капітального ремонту, реконструкції, у складі робіт яких обовязково повинні бути роботи з влаштування котлованів та залізобетонних фундаментів (монолітних залізобетонних плит) та з благоустрою територій, виконання яких повинно бути підтверджено довідками, складеними за формою КБ-2в;
На підтвердження інформації необхідно надати копії аналогічних договорів за будь-який з останніх трьох років 2019-2021рр., а також документів, які підтверджують факт виконання договору в повному обсязі: довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, актів виконаних робіт за формою КБ-2в.
Згідно Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);. Згідно закону маються на увазі роботи з реконструкції нового будівництва або капітального ремонту. Деталізації по виду робіт не передбачається. Вимога видалити критерії які не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі»
Також: Кошторис на внутрішнє електроосвітлення та електрообладнання доповнений матеріалами не в повному обсязі, включені автоматичні вимикачі, датчики та сигналізатори, не має інформації щодо шаф, марки та перерізу кабелю, розміру лотків, марки світильників, а також розеток, вимикачів освітлення. В кошторисі на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень від пожежної автоматики відсутня інформація щодо марки та перерізу кабелю, розміру коробів, немає модуля порошкового пожежогасіння, а також із-за того, що матеріали винесені окремим розділом не має можливості перевірити кількість сповіщувачів, що монтуються. За загальними підрахунками сповіщувачів 66 шт., а їх монтаж 74 шт. Треба привести до відповідності. Окремим розділом винесені запас 10% сповіщувачів у розмірі 8 шт., однак це запас і вони не монтуються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підставі Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Оскільки Замовник несе ризики своєчасного будівництва об’єкту та здачі його в експлуатацію, встановлена вимога щодо критеріїв аналогічного договору є нормативно визначеним обов’язком для найякіснішого виконання робіт «Будівництво Центру надання адміністративних та соціальних послуг міста Вугледара (коригування)».
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена і оприлюднена відповідно до вимог Закону та проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу. Якщо, на Вашу думку, при проходженні державної експертизи проекту були допущені помилки, то відповідно до умов тендерної документації Ви маєте право ознайомитись з усіма проектними рішеннями, документацією у приміщенні Замовника.
Враховуючи викладене, перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Оскільки Замовник несе ризики своєчасного будівництва об’єкту та здачі його в експлуатацію, встановлена вимога щодо критеріїв аналогічного договору є нормативно визначеним обов’язком для найякіснішого виконання робіт «Будівництво Центру надання адміністративних та соціальних послуг міста Вугледара (коригування)».
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена і оприлюднена відповідно до вимог Закону та проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу. Якщо, на Вашу думку, при проходженні державної експертизи проекту були допущені помилки, то відповідно до умов тендерної документації Ви маєте право ознайомитись з усіма проектними рішеннями, документацією у приміщенні Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Юг-Сервіс" |
34 460 096,06
UAH з ПДВ
|
32 499 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУД М" |
34 617 439,57
UAH з ПДВ
|
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДРЕСУРС" |
35 774 868,90
UAH з ПДВ
|
35 774 868,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автоінтерстрой" |
35 936 732,64
UAH з ПДВ
|
35 936 732,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Хозхімсервіс |
36 142 546,67
UAH з ПДВ
|
36 142 546,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Юг-Сервіс" #30868099 |
Відхилено |
32 499 499,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 16:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУД М" #40715331 |
Відхилено |
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 16:57
|
ТОВ "БУДРЕСУРС" #32087902 |
Відхилено |
35 774 868,90
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 16:41
|
ТОВ "Автоінтерстрой" #33620522 |
Переможець |
35 936 732,64
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:24
|
Додаток (3).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:23
|
Додаток (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:23
|
Додаток (5).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:23
|
Додаток (2).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:23
|
Додаток (6).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:23
|
Додаток (8).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:23
|
додаткова угода №2 від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:23
|
Додаток (7).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:23
|
Додаток (4).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:32
|
додаткова угода №1 від 17.12.2021 Автоінтерстрой.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 16:29
|
69 02.06.2021 ЦНАП.PDF | укладений |
03 червня 2021 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 35 936 732,64 грн. (тридцять п’ять мільйонів дев’ятсот тридцять шість тисяч сімсот тридцять дві гривні 64 коп.), у тому числі ПДВ – 5 989 455,44 грн. визначена згідно Договірної ціни з розрахунками вартості необхідного устаткування, та є невід’ємною частиною цього Договору, а саме: 30 078 622,64 грн. – виконання робіт з будівництва згідно з проектом «Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)». 5 858 110,00 грн. – вартість оснащення, устаткування, меблювання згідно з проектом «Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)». 2. Усі інші умови Договору № 69 від 02.06.2021року залишаються незмінними. 3. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід`ємною частиною Договору № 69 від 02.06.2021року. 4. Дана угода набирає чинності з 01.12.2021 та діє до 31.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 35 936 732,64 грн. (тридцять п’ять мільйонів дев’ятсот тридцять шість тисяч сімсот тридцять дві гривні 64 коп.), у тому числі ПДВ – 5 989 455,44 грн. визначена згідно Договірної ціни з розрахунками вартості необхідного устаткування, та є невід’ємною частиною цього Договору, а саме: 30 078 622,64 грн. – виконання робіт з будівництва згідно з проектом «Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)». 5 858 110,00 грн. – придбання невмонтованого обладнання, яке включене у вартість зведеного кошторису на капітальне будівництво згідно з проектом «Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)». 2.Внести зміни до Додатку №1 Договірна ціна та викласти у новій редакції (додається). 3.Усі інші умови Договору № 69 від 02.06.2021року залишаються незмінними. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силута є невід`ємною частиною Договору № 69 від 02.06.2021року. 5. Дана угода набирає чинності з 01.12.2021 та діє до 31.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |