Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень ВПЗ-61202 м.Харків, просп. Перемоги, 50Б
Очікувана вартість
375 840,00 UAH
UA-2021-04-23-003483-a c91fd0d13cd34a699f4aaaab8c06959f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бречка Валерій

+380505502119 BRECHKA-VM@UKRPOSHTA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22721970
Вебсайт: https://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Ленінський район, ПРИВОКЗАЛЬНИЙ МАЙДАН, будинок 2
Контактна особа: Бречка Валерій
+380505502119
BRECHKA-VM@UKRPOSHTA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 15:00
Початок аукціону: 20 травня 2021 11:51
Очікувана вартість: 375 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 758,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору надається переможцем замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: АТ «Укрпошта» в особі Харківської дирекції АТ «Укрпошта» 61052, м. Харків, Привокзальний майдан, 2) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону. Розмір банківської гарантії становить 5 (п’ять ) відсотків ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт приміщень ВПЗ-61202 м.Харків, просп. Перемоги, 50Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, Харківська область, Харків, просп. Перемоги, 50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані послуги здійснюється Замовником поетапно після надання послуг Виконавцем, підписання обома сторонами проміжних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та наданням Виконавцем Замовнику довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) протягом 5 (п’яти) банківських днів шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця грошової суми в розмірі, що відповідає вартості наданих послуг за договором. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ «Укрпошта» в особі Харківської дирекції АТ «Укрпошта». Місцезнаходження: 61052, Харківська область, м. Харків, Привокзальний майдан, 2, ЄДРПОУ закупівельника: 22721970. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору: 5% від ціни договору згідно з умовами, визначеним в розділі 17 «УМОВИ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ» договору про закупівлю, проект якого наведений в додатку 4 до документації спрощеної закупівлі. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору надається переможцем замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: АТ «Укрпошта» в особі Харківської дирекції АТ «Укрпошта» 61052, м. Харків, Привокзальний майдан, 2) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону. Розмір банківської гарантії становить 5 (п’ять ) відсотків ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявні помилки (відсутня інформація) у технічному завданні
Дата подання: 25 квітня 2021 17:57
Дата відповіді: 27 квітня 2021 11:18
Доброго дня, шановний Замовнику! У Додатку 2 до документації "Технічна специфікація" у пункті 12 відсутній обсяг послуг. Просимо надати роз'яснення, який саме обсяг послуг має бути за пунктом 12 "Облицювання стін листами сухої штукатурки гіпсовими чи гіпсоволокнистими (гіпсокартон на клеї)"?
Відповідь: Добрий день. В технічну специфікацію будуть внесені зміни щодо обсягу робіт.
Щодо терміну надання послуг
Дата подання: 25 квітня 2021 17:59
Дата відповіді: 27 квітня 2021 11:20
Добрий день, шановний Замовнику! Який строк надання послуг згідно умов закупівлі? Згідно умов документації та проекту договору не зрозуміло на який термін треба планувати надання послуг. До 31 грудня 2021 року? Чи на більш короткий термін?
Відповідь: Добрий день. До проекту договору будуть внесені відповідні зміни щодо періоду надання послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ЩЕРБОВИЧ ЄВГЕН АНТОНОВИЧ 187 920,00
UAH з ПДВ
187 920,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа-підприємець ІВЛЕВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ 289 000,00
UAH з ПДВ
289 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "БОГАТИР ІЛЛЯ АНДРІЙОВИЧ" 349 754,00
UAH з ПДВ
349 754,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ХАЗХАЗЯН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 350 308,86
UAH з ПДВ
350 308,86
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2021 18:44
Електронний підпис
17 травня 2021 18:37
Лист відгук.pdf.p7s.zip
17 травня 2021 18:37
7. Довідка.pdf.p7s.zip
17 травня 2021 18:37
4. ст. 17.pdf.p7s.zip
17 травня 2021 18:37
1. Згода з ТС.pdf.p7s.zip

Публічні документи

14 травня 2021 14:52
Електронний підпис
14 травня 2021 14:44
Відгук 2.pdf.p7s.zip
14 травня 2021 14:44
Відгук 1.pdf.p7s.zip
14 травня 2021 14:44
Виписка Івлев.pdf.p7s.zip
14 травня 2021 14:44
9. Про підписанта.pdf.p7s.zip
14 травня 2021 14:44
5. Субпідрядник.pdf.p7s.zip
14 травня 2021 14:44
4. Достовірність.pdf.p7s.zip
14 травня 2021 14:44
2. Довідка про ст. 17.pdf.p7s.zip
14 травня 2021 14:44
1. Аналогічні.pdf.p7s.zip

Публічні документи

11 травня 2021 18:52
Електронний підпис
11 травня 2021 18:51
Цінова пропозиція.PDF
11 травня 2021 18:51
Проект договору.PDF
11 травня 2021 18:51
Паспорт та РНОКПП.PDF
11 травня 2021 18:51
Пакет документів.PDF
11 травня 2021 18:51
Довідка з банку 3.pdf
11 травня 2021 18:51
Довідка з банку 2.pdf
11 травня 2021 18:51
Довідка з банку 1.pdf
11 травня 2021 18:51
Витяг з ЄДРЮОФОПГФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЩЕРБОВИЧ ЄВГЕН АНТОНОВИЧ

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Фізична особа-підприємець ІВЛЕВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "БОГАТИР ІЛЛЯ АНДРІЙОВИЧ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ХАЗХАЗЯН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЩЕРБОВИЧ ЄВГЕН АНТОНОВИЧ
#3066909450
Рішення скасоване 187 920,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 15:25
ФОП ЩЕРБОВИЧ ЄВГЕН АНТОНОВИЧ
#3066909450
Відхилено 187 920,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 15:27
Фізична особа-підприємець ІВЛЕВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ
#2466010671
Переможець 289 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 09:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ІВЛЕВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ
#2466010671
289 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 12:40
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 18:26
Договір від 10.06.2021 №12-1237.pdf укладений
10 червня 2021 18:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 289 000,00
UAH