Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно – кошторисної документації на реконструкцію корпусу №6 КНП "Обласна клінічна дитяча лікарня Кіровоградської обласної ради" за адресою м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79/35
Очікувана вартість
416 900,00 UAH
UA-2021-04-23-003096-c 1cccb3b603b0496ea742289969f5a027
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 dkbid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43876025
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
dkbid@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 416 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 085,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 2 084,00 грн. (дві тисячі вісімдесят чотири гривні 00 коп.) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2084 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно – кошторисної документації на реконструкцію корпусу №6 КНП "Обласна клінічна дитяча лікарня Кіровоградської обласної ради" за адресою м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79/35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі Виконавцю за виготовлену проектно-кошторисну документацію на підставі Акту приймання виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками сторін протягом 3 робочих днів з відтермінуванням платежу (відповідно до пропозиції переможця торгів) Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 15%
до 10 робочих днів: 15%
від 11 до 20 робочих днів: 5%
21 робочий день: 0%
Термін оплати: 15%
відтермінування платежу-до 60 календарних днів: 15%
відтермінування платежу-до 30 календарних днів: 5%
відтермінування платежу-до 20 календарних днів: 0%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 2 084,00 грн. (дві тисячі вісімдесят чотири гривні 00 коп.) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).

Сума забезпечення: 2084 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
1.2857142857 295 555.56 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 травня 2021 14:05
Електронний підпис
10 травня 2021 14:04
Підписаний_6529188996203X.pdf
10 травня 2021 14:04
31. Кошторис.PDF
10 травня 2021 14:04
25. Лист-відгук.pdf
10 травня 2021 14:04
24. Аналогічний договір.PDF
10 травня 2021 14:04
22. Сертифікат ISO.pdf
10 травня 2021 14:04
21.1. Договір оренди GPS.pdf
10 травня 2021 14:04
20. Довідка про МТБ.PDF
10 травня 2021 14:04
18.1. Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 травня 2021 14:04
18. Витяг ПДВ.pdf
10 травня 2021 14:04
17. Витяг ЄДРПОУ.PDF
10 травня 2021 14:04
14. Проект договору.PDF
10 травня 2021 14:04
13. Тендерна пропозиція.PDF
10 травня 2021 14:04
11. Технічне завдання.PDF
10 травня 2021 14:04
07. Паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 380 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 09:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

17 травня 2021 09:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2021 09:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 09:43
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 15:59
Звед кошт+план корп 6 дит обл лікарн.PDF укладений
04 червня 2021 15:58
Дог корп 6 дит обл лікар.PDF укладений
04 червня 2021 15:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 серпня 2021 11:09
380 000,00 UAH UA098201720344291004100147589
Департамент КБІД Кіровоградської ОДА
UA443355480000026007053618701
ТОВ "Проектна компанія"АРКОН"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 380 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 333,33 UAH)