Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-04-23-002381-b 8f08c89b0dcf43c9b80c130c629eb43d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Миронівна Ткачова

+380352235094 volchek.o.t@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013171
Вебсайт: http://uozter.gov.ua
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
Контактна особа: Олександра Миронівна Ткачова
+380352235094
volchek.o.t@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Товар має бути доставлено у повному обсязі згідно накладної, яка є невідємною чстиною договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
599 штуки
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46021, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Грушевського 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

23 квітня 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2021 10:55
дог.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКО"
#31138565
Переможець 35 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 10:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 11:06
Додаткова угода №1 до Договору №65 від 23.04.2021 року.pdf зміни до договору
16 червня 2021 10:48
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 10:58
дог.pdf укладений
23 квітня 2021 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт договору 2.1. Договору викласти в наступній редакції : " Вартість Товарів, яка буде виплачена Продавцю, становить 32 000.00 грн. (Тридцять дві тисячі гривень 00 копійок у т.ч. ПДВ - 5 333, 33 грн.)."
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML