Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія (ДК021:2015-09320000-8 "Пара, гаряча вода та повязана продукція")
Очікувана вартість
121 184,16 UAH
UA-2021-04-23-001853-b 521f3fe2910243ba8987c19b1c2dd589
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Ігнатенко

+380965172446 liliyaignatenko7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №1" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986180
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, площа Визволення, буд. 2
Контактна особа: Лілія Ігнатенко
+380965172446
liliyaignatenko7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з рішенням Виконкому Криворізької міськради від 14.05.2008р. № 385 - функції виробника та постачальника теплової енергії для опалення, гарячого водопостачання для нашого закладу, який розташований в Довгинцівському районі міста, покладено на КПТМ "Криворіжтепломережа" – одне з двох наявних у місті Кривому Розі підприємств теплопостачання, в т.ч. через існуючий стан і розгалуженість теплових мереж міста. Зазначене підприємство має забезпечити наш бюджетний заклад тепловою енергією впродовж усього опалювального сезону. Згідно п. 2 ч.2 ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи закупівля проводиться переговорною процедурою закупівлі. Документи, що підтверджують можливість закупівлі шляхом переговорної процедури закупівлі : - рішення Виконкому Криворізької міської ради від 14.07.1999 р. № 318 «Про передачу функцій обслуговування частини споживачів теплової енергії від Криворізьких тепломереж Криворізькій теплоцентралі» - рішення Виконкому Криворізької міської ради від 14.05.2008 р. № 385 «Про повернення функцій обслуговування частини споживачів теплової енергії від ДП «Криворізька теплоцентраль» до КПТМ «Криворіжтепломережа». - КПТМ «Криворіжтепломережа» включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій пункт 197 (від 31.10.2020), розміщеного на Порталі відкритих даних (https://data.gov.ua/).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 11:56
Оскарження наміру укласти договір: 29 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 гігакалорія
ДК021:2015 - 09320000-8 "Пара, гаряча вода та повязана продукція". Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, площа Визволення,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться до 20-го числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

23 квітня 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2021 11:54
Протокол прийняття рішення.pdf
23 квітня 2021 10:33
Протокол переоворів.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
#03342184
Переможець 121 184,16
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 11:56

Документи

23 квітня 2021 11:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2021 11:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
#03342184
121 184,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2021 11:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 11:53
Додаткова 2.pdf зміни до договору
22 червня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 09:26
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 червня 2021 09:24
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 10:34
Договір 423.pdf укладений
05 травня 2021 10:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 травня 2021 10:00
58 346,62 UAH UA638201720344300003000044917
КНП "Криворізька МДЛ №1" КМР
UA423054820000026034301391059
КПТМ "Криворiжтепломережа"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на підставі Довідки №225 від 31.05.2021 року
Номер договору про закупівлю: 423
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі довідки від 16.06.2021р. №235 зменшено кошторисні призначення що в свою чергу призвело до Зменшення обсягу закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 423
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 58 346,62
UAH (в тому числі ПДВ 9 724,44 UAH)