Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги транспортних засобів (автомобільних тягачів з тралом) по перевезенню бульдозера
Очікувана вартість
43 330,00 UAH
UA-2021-04-23-001494-b dd7a67c0a50c4425aba54f2e1e4c55d9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самчук Зоя Леонідівна

+380414478476 b.meriya1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баранівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04344386
Вебсайт: http://mrada-baranivka.gov.ua/
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вулиця Соборна ,20
Контактна особа: Самчук Зоя Леонідівна
+380414478476
b.meriya1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 43 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; сертифікати, гарантійні листи виробника; рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області. Тип процедури закупівлі:абзац 3 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі».На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги транспортних засобів (автомобільних тягачів з тралом) по перевезенню бульдозера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, с.Мала-Токарівка (Романівського району)-м.Баранівка міське сміттєзвалище,, с.Мала-Токарівка (Романівського району)-м.Баранівка міське сміттєзвалище,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60181000-0 — Прокат вантажних автомобілів із водієм
4 послуга
Послуги транспортних засобів (автомобільних тягачів з тралом) по перевезенню бульдозера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка міське сміттєзвалище -с.Мала Токарівка (Романівського району), м.Баранівка міське сміттєзвалище -с.Мала Токарівка (Романівського району)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60181000-0 — Прокат вантажних автомобілів із водієм
1 послуга
Послуги транспортних засобів (автомобільних тягачів з тралом) по перевезенню бульдозера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, с.Дубрівка Баранівського району- смт.Першотравенськ (сміттєзвалище)- с.Дубрівка Баранівського району, с.Дубрівка Баранівського району- смт.Першотравенськ (сміттєзвалище)- с.Дубрівка Баранівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60181000-0 — Прокат вантажних автомобілів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки між Замовником і Виконавцем здійснюються шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів, на підставі актів наданих послуг (із вказанним кілометражем за кожну надану послугу) Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2021 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2021 10:17
Інформація відповідно до Порядку (1).docx
23 квітня 2021 10:17
лист згода на обробку даних.docx
23 квітня 2021 10:17
проект договору.docx
23 квітня 2021 10:17
вимоги технічного харктеру до предмету закупівлі.docx
23 квітня 2021 10:17
оголошення .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ткачук Роман Антонович 43 000,00
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2021 16:40
Електронний підпис
11 травня 2021 16:39
Довідка 43_12.pdf
11 травня 2021 16:39
Довідка довкілля.pdf
11 травня 2021 16:39
тех.паспорта.pdf
11 травня 2021 16:39
Додаток 1.pdf
11 травня 2021 16:39
Додаток 2 Договір.pdf
11 травня 2021 16:39
Лист згода.pdf
11 травня 2021 16:39
Договір аналогічний.pdf
11 травня 2021 16:39
Акт аналогічний.pdf
11 травня 2021 16:39
свид3 001.jpg
11 травня 2021 16:39
Виписка 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ткачук Роман Антонович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткачук Роман Антонович
#2624007256
Переможець 43 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2021 13:53

Документи

12 травня 2021 13:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2021 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткачук Роман Антонович
#2624007256
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2021 13:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:59
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:55
додаткова угода _1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 14:08
підписаний договір укладений
31 травня 2021 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 570,00
UAH