Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка від буд. №1 до буд. №43 в с. Миколаївка Сумського району Сумської області (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Очікувана вартість
5 789 299,40 UAH
UA-2021-04-22-009734-a ● 75a5c708087c4ee292066baa3bfad528
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська сільська рада Сумського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 04391434 |
Місцезнаходження: | 42322, Україна , Сумська обл., с. Миколаївка Сумський район, вул. Шевченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Інна Непийвода +380663475380,+3807420698,+380997821454 bugalteria_silnikol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2021 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2021 15:13 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 11:33 |
Очікувана вартість: | 5 789 299,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 946,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону. Разом з банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються: - копія документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії та оригінал розрахункового документу, який містить доручення платника банку здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.; - копія договору про надання банківської гарантії. Учасник мають надати в складі тендерної пропозиції усі документи передбачені тендерною документацією Розділом 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частиною 2 «Забезпечення тендерної пропозиції». Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та/або кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Визначення предмета закупівлі здійснено з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000,00 (десять тисяч гривень 00 копійок) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками або іншими фінансовими установами або страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком до тендерної документації); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка від буд. №1 до буд. №43 в с. Миколаївка Сумського району Сумської області (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42301, Україна, Сумська область, с. Миколаївка, вул. Шевченка від буд. №1 до буд. №43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 15:13 |
Перелік змін до ТД від 07.05.2021.docx | |
07 травня 2021 15:13 |
Тендерна документація зі змінами від 07.05.2021 року.doc |
07 травня 2021 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2021 15:13 |
Перелік змін до ТД від 07.05.2021.docx
|
|||
07 травня 2021 15:13 |
Тендерна документація зі змінами від 07.05.2021 року.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пояснення з приводу розподілу робіт на частини
Дата подання: 26 квітня 2021 08:44
Дата відповіді: 27 квітня 2021 16:33
У п. 4.4 розділу 1 Тендерної документації Замовником вказано: "Перша частина робіт має бути виконана до 01.10.2021 року.
В частині розрахунків в межах бюджетних асигнувань на 2021 рік Замовник бере зобов’язання до 31.12.2021 року в порядку проведення розрахунків за виконані роботи.
Друга частина робіт виконуватиметься в залежності від наявного фінансування замовника, відповідно до погодженого календарного графіку виконання робіт." Проте в технічному завданні, а також в складі тендерної документації відсутнє роз`яснення щодо "першої" та "другої" частини робіт. Просимо Замовника пояснити та чітко вказати об`єми та види робіт, що відносяться до першої та другої частини.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ви повинні подавати ваші тендерні пропозиції, розраховані на весь обсяг (об'єм) і усі види робіт визначені тендерною документацією.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 27 квітня 2021 12:58
Дата відповіді: 27 квітня 2021 16:36
Тендерною документацією, а саме додатком 4 пункт 3 вимагається надати: «Сертифікати, декларації чи інші документи, які засвідчують відповідність закінченого будівництвом/ремонтом об’єкта проектній документації або підтверджують його готовність до експлуатації, виданих на об’єкти.» Слід зазначити, що підрядник не займається отриманням даних сертифікатів, та ніяким чином не може вплитути на їх отримання. Згiдно Постанови № 461 Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 року №750) «Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» відповідно до пункту 3 « прийняття в експлуатації закінчених будівництвом об’єктів……..здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої ЗАМОВНИКОМ декларації про готовність об’єкта до експлуатації». Вважаємо таку вимогу не правомірною та такою, що суперечить діючому законодавству, і просимо виключити її, та внести зміни в тендерну документацію. Виконання свої зобовязань Підрядник доводить підписаними актами КБ-2в та КБ-3, які надаються у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Даний документ, так само як і відгук про виконання аналогічного договору, ви маєте отримати від вашого контрагента з яким був укладений аналогічний договір. Дата вимога є законною, такий документ буде підтвердженням що робота яку виконав учасник є якісною і за результатами якої об'єкт було введено в експлуатацію.
З приводу розподілу робіт на частини
Дата подання: 27 квітня 2021 16:41
Дата відповіді: 27 квітня 2021 17:09
Яке фінансування планується виділити для реалізації першої частини теїнічного завдання?
Відповідь: Шановні учасники! Фінансування беде проведено у повному обсязі всього обсягу робіт передбаченого тендерною документаціює. Очікувана вартість вказана в оголошенні до закупівлі.
З приводу розподілу на частини
Дата подання: 28 квітня 2021 08:20
Дата відповіді: 28 квітня 2021 19:02
Шановний замовнику! Якщо фінансування буде проведено у повному обсязі всього обсягу робіт передбаченого тендерною документаціює, як потенційним виконавцям необхідно розуміти . п. 4.4 розділу 1 Тендерної документації: "Перша частина робіт має бути виконана до 01.10.2021 року. В частині розрахунків в межах бюджетних асигнувань на 2021 рік Замовник бере зобов’язання до 31.12.2021 року в порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Друга частина робіт виконуватиметься в залежності від наявного фінансування замовника, відповідно до погодженого календарного графіку виконання робіт."?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ви повинні подавати ваші тендерні пропозиції, розраховані на весь обсяг (об'єм) і усі види робіт визначені тендерною документацією. Фінансування беде проведено у повному обсязі всього обсягу робіт передбаченого тендерною документаціює. Очікувана вартість вказана в оголошенні до закупівлі.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 29 квітня 2021 13:54
Дата відповіді: 06 травня 2021 09:08
Отримання відгуку на аналогічні договори - це взаємовідносини між Підрядником та Замовником. Подання декларації про готовність об’єкта до експлуатації – це взаємовідносини між відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю та Замовником, ці взаємовідносини Підрядник не взмозі ніяким чином перевірити чи вплинути на них. Якість робіт, які будуть виконані підрядною організацією буде перевірятися атестованою слубжою контролю (лабораторією), договір з якою вимагається тендерною документаціює (Додаток 3 пункт 2), а також технічним та авторським наглядом. І якщо якість виконанних робіт не буде відповідати чинному законодавству, то Підрядник не отримає кошти за виконані роботи, згідно проекту договору, який також є в тендерній документації. І це ніяким чином не впливає на отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Згідно пункут 1.6. тендерної документації: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Так, як декларація про готовність об’єкта до експлуатації – це документ, який передбачений для отримання розпорядників коштів, тобто для Замовників, і цей документ не передбачений, згідно закону для отримання учасників процедури, тому приведіть будь-ласка тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! В складі тендерної пропозиції учасники маєть надати усі документи передбачені тендерною документацією та оголошенням до процедури закупівлі. Тендерною документацією, а саме додатком 4 пункт 3 вимагається надати: «Сертифікати, декларації чи інші документи, які засвідчують відповідність закінченого будівництвом/ремонтом об’єкта проектній документації або підтверджують його готовність до експлуатації, виданих на об’єкти.» Дата вимога є законною, такий документ буде підтвердженням що робота яку виконав учасник є якісною і за результатами якої об'єкт було введено в експлуатацію.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 29 квітня 2021 14:05
Дата відповіді: 06 травня 2021 09:15
Додатком 3 до Тендерної документації замовником встановлено наступний критерій: "Лист-згода або чинний договір з власником земельної ділянки/постійним користувачем земельної ділянки на право розташування асфальтобетонного (асфальтобетоних) заводу (заводів) (АБЗ) на його території.". Чи відноситься дана вимога до учасників, які не планують залучати власний/орендований АБЗ, а планують закупати готову асфальтобетонну суміш?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Даною вимогою підтверджується право розташування асфальтобетонного (асфальтобетоних) заводу (заводів) (АБЗ) на його території.
Щодо подання пропозиції
Дата подання: 29 квітня 2021 14:24
Дата відповіді: 06 травня 2021 09:17
Згідно встановленої вимоги "лист-роз’яснення у якому обґрунтують за рахунок чого (конкретно визначених видів робіт і витрат, чи вартості конкретних матеріалів тощо) вони зможуть знизити ціну тендерної пропозиції на аукціоні, так щоб виконання робіт передбачене проектно-кошторисною документацією було можливим і не потребувало внесення змін та коригування." В якому вигляді Замовник бажає бачити вказану довідку? Якщо це довільна форма, то чи є необхідність подання конкретних розрахунків?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Дата довідка подається в довільній формі, за необхідності підтвердження можливості пониження ціни може бути надано розрахунки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
4 494 297,54
UAH з ПДВ
|
4 494 297,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСВІТ-УКРАЇНА" |
5 225 289,60
UAH з ПДВ
|
5 225 289,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будівельна компанія "ВЕКА" |
5 690 937,28
UAH з ПДВ
|
5 615 990,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485 |
Відхилено |
4 494 297,54
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 12:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСВІТ-УКРАЇНА" #40921530 |
Відхилено |
5 225 289,60
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2021 12:52
|
ТОВ Будівельна компанія "ВЕКА" #38202123 |
Відхилено |
5 615 990,77
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 16:48
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 травня 2021 16:48
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі