Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Підгузники для дорослих та дітей)
Очікувана вартість
6 850,00 UAH
UA-2021-04-22-003776-c a1937dac089d421b8b27ef38c9ce8f51
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зуєнко Олена Вікторівна

380664180633 hotinlikarnya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХОТІНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛЬНА АМБУЛАТОРІЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ-СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ СМТ. ХОТІНЬ"
Код ЄДРПОУ: 41073845
Місцезнаходження: 42320, Україна , Сумська обл., Сумський район, смт. Хотінь, Соборна, буд. 15
Контактна особа: Зуєнко Олена Вікторівна
380664180633
hotinlikarnya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2021 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2021 08:00
Очікувана вартість: 6 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 упаковка
Підгузники Seni Basic, розмір L, №30 (код НК 024:2019 11239 – підгузки для дорослих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42320, Україна, Тернопільська область, Сумський район, смт. Хотінь, Соборна, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 упаковка
Підгузники Seni Kids Junior Extra (15-30 кг), №30 (код НК 024:2019 35008 – дитячий підгузок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42320, Україна, Сумська область, Сумський район, смт. Хотінь, Соборна, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2021 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 15:19
Проект Договору медичні матеріали.docx
22 квітня 2021 15:19
Оголошення (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПВКП "ВАЛЛЕНТА" 6 377,20
UAH з ПДВ
6 377,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2021 11:01
Електронний підпис
30 квітня 2021 11:00
Установчі документи.pdf
30 квітня 2021 11:00
Тендерна пропозиція.pdf
30 квітня 2021 11:00
Документи на товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКП "ВАЛЛЕНТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПВКП "ВАЛЛЕНТА"
#23291827
Переможець 6 377,20
UAH з ПДВ
05 травня 2021 10:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПВКП "ВАЛЛЕНТА" #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

05 травня 2021 10:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПВКП "ВАЛЛЕНТА"
#23291827
6 377,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2021 10:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 14:00
ДУ 1а дог 37.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 10:20
ДУ 1.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 10:19
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 10:20
договір 37.pdf укладений
06 травня 2021 10:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 травня 2021 12:48
637,72 UAH UA688201720344310001000099103
КНП ХСР "ЦАЗПСМ смт.Хотінь"
UA413375460000026000060754200
ПВКП "Валлента"
Оплачений
04 червня 2021 10:23
637,72 UAH UA688201720344310001000099103
КНП ХСР "ЦАЗПСМ смт.Хотінь"
UA413375460000026000060754200
ПВКП "Валлента"
Оплачений
09 липня 2021 10:28
637,72 UAH UA688201720344310001000099103
КНП ХСР "ЦАЗПСМ смт.Хотінь"
UA413375460000026000060754200
ПВКП "Валлента"
Оплачений
13 серпня 2021 10:19
1 275,44 UAH UA688201720344310001000099103
КНП ХСР "ЦАЗПСМ смт.Хотінь"
UA413375460000026000060754200
ПВКП "Валлента"
Оплачений
09 вересня 2021 10:17
637,72 UAH UA688201720344310001000099103
КНП ХСР "ЦАЗПСМ смт.Хотінь"
UA413375460000026000060754200
ПВКП "Валлента"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:05
637,72 UAH UA688201720344310001000099103
КНП ХСР "ЦАЗПСМ смт.Хотінь"
UA413375460000026000060754200
ПВКП "Валлента"
Оплачений
19 листопада 2021 11:19
700,85 UAH UA688201720344310001000099103
КНП ХСР "ЦАЗПСМ смт.Хотінь"
UA413375460000026000060754200
ПВКП "Валлента"
Оплачений
07 грудня 2021 10:36
1 005,41 UAH UA688201720344310001000099103
КНП ХСР "ЦАЗПСМ смт.Хотінь"
UA413375460000026000060754200
ПВКП "Валлента"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно підпункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (в редакції діючої від 19.04.2020 року), у зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару до 10 відсотків та підпункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (в редакції діючої від 19.04.2020 року), у зв'язку з подорожченням сировини на продукцію.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з витравленням технічної помилки при складанні Додаткової Угоди до Договору №37 від 06.05.2021року у п.1 в "загальній вартості суми Договору" зазначили 6170,30 грн., а повинні - 6170,33 грн., ПДВ зазначено - 403,66грн., потрібно - 403,67 грн., також у Специфікації "Загальна вартість" (прописом) зазначено Шість тисяч сімсот шістдесят шість гривень 64 копійки, а повинно бути - Шість тисяч сто сімдесят гривень 33 коп.)
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/а
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 170,30
UAH (в тому числі ПДВ 403,66 UAH)