Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

1) Журнал передрейсового (післярейсового) медичного огляду водіїв та механізаторів 5 шт.; 2) Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки 5 шт.
Очікувана вартість
390,00 UAH
UA-2021-04-22-001725-c e780dbf1feb44678b1f27f4c2803c1a6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грачов Юрій Юрійович

380985216244 kp_blagoustriy_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА"
Код ЄДРПОУ: 32444596
Місцезнаходження: 61044, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Тракторна, буд. 12-А
Контактна особа: Грачов Юрій Юрійович
380985216244
kp_blagoustriy_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
1) Журнал передрейсового (післярейсового) медичного огляду водіїв та механізаторів 5 шт.;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61044, Україна, Харківська область, Харків, Тракторна, 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 квітня 2021  —  07 травня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 шт.
2) Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки 5 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61044, Україна, Харківська область, Харків, Тракторна, 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 квітня 2021  —  06 травня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата товару здійснюється покупцем шляхом передплати 100% вартості товару Аванс 1 Банківські 100

Тендерна документація

22 квітня 2021 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Черкашина Світлана Іванівна
#1508303169
Переможець 390,00
UAH
22 квітня 2021 11:40

Документи

22 квітня 2021 11:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 23:36
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 390,00
UAH