Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання програмної продукції «Програмний комплекс Медична інформаційна система «Health24» у строкове платне користування по моделі SaaS (онлайн-доступ у формі підписки на визначену кількість користувачів зі строком дії до 31.12.2021 року включно) та супутні послуги щодо впровадження програмної продукції (ДК 021:2015: 48810000-9 Інформаційні системи (ДК 021:2015: 48814000-7 Медичні інформаційні системи)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2021-04-22-000572-a c044fabab4ab40dfbc724c910c6ad9c6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарія Ілько

+380982024121 mishkagummi20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Дарія Ілько
+380982024121
mishkagummi20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2021 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Відповідно до умов договору. Місцезнаходження замовника: 58013, Україна м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 226. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (Редакція від 23.01.2021, підстава - 1021-IX). Всі документи викладені українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 одиниця
Постачання програмної продукції «Програмний комплекс Медична інформаційна система «Health24» у строкове платне користування по моделі SaaS (онлайн-доступ у формі підписки на визначену кількість користувачів зі строком дії до 31.12.2021 року включно) та супутні послуги щодо впровадження програмної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48814000-7 — Медичні інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за постачання Програмної продукції здійснюється Користувачем щомісячно впродовж 10 (десяти) календарних днів на підставі належно оформлених Актів прийому-передачі Програмної продукції (далі - Акт) та/або рахунку Постачальника, або на інших додатково узгоджених Сторонами умовах Договору. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2021 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 09:42
Оголошення Інформаційна система.docx
22 квітня 2021 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 09:42
Оголошення Інформаційна система.docx
22 квітня 2021 09:37
Оголошення Інформаційна система.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Здоров'я 24" 60 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 14:09
Електронний підпис
29 квітня 2021 14:08
9. Авторство.pdf
29 квітня 2021 14:08
2. Технічна частина.pdf
29 квітня 2021 14:08
11. Установчі документи.pdf
29 квітня 2021 14:08
7. Наказ ( підключення).pdf
29 квітня 2021 14:08
3. Проект договору.pdf
29 квітня 2021 14:08
8. Аналогічні договори.pdf
29 квітня 2021 14:08
12. Витяг 2021.pdf
29 квітня 2021 14:08
4. довідки.pdf
29 квітня 2021 14:08
1. пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Здоров'я 24"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Здоров'я 24"
#39138976
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2021 13:02

Документи

05 травня 2021 13:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Здоров'я 24"
#39138976
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2021 13:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:34
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 16:32
ДУ Здоров'я 24.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 17:36
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 16:12
Дог. № 968-2304 від 11.05.2021.pdf укладений
11 травня 2021 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до рішення Чернівецької міської ради 13 сесії VІІІ скликання від 30.11.2021р. №571 «Про припинення юридичної особи – комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради та затвердження передавального акта комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради комунальному некомерційному підприємству «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради», беручи до уваги правонаступництво внаслідок якого делеговано всі права і обов’язки комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради комунальному некомерційному підприємству «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради залишок зобов'язань по договору передається правонаступнику
Номер договору про закупівлю: 968-2304
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH