Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антрацит фільтрат підготовлений для системи водоочищення
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-04-21-011165-c 4ee196d1a23444639bc97467822766b0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Кістень

+380974823032 kistenlera@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 00130850
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1
Контактна особа: Валерія Кістень
+380974823032
kistenlera@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2021 14:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 тонни
Антрацит фільтрат підготовлений для системи водоочищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг , АТ «Криворізька теплоцентраль», вул. Електрична, 1, Покровський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки 50% передоплати протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання заявки Покупцем на підставі наданого Постачальником рахунку. Остаточний розрахунок здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки партії Товару на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних або актів прийому-передачі Товару та наданого Постачальником рахунку. Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару 50% передоплати протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання заявки Покупцем на підставі наданого Постачальником рахунку. Остаточний розрахунок здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки партії Товару на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних або актів прийому-передачі Товару та наданого Постачальником рахунку. Пiсляоплата 20 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 17:29
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій