Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 39120000-9- Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, код ДК 021:2015 – 39121100-7, книжкові шафи, код ДК 021:2015 – 39122200-5)
Очікувана вартість
197 824,00 UAH
UA-2021-04-21-010116-c f33d34ed7201476781824aa5c5bd7ef7
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Козаченко

+380962245672 byhgalteriy_hmp24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003474
Місцезнаходження: 61064, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 153
Контактна особа: Марина Козаченко
+380962245672
byhgalteriy_hmp24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2021 15:00
Початок аукціону: 11 травня 2021 12:31
Очікувана вартість: 197 824,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 989,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: детально у Додатку до Оголошення
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
столи письмові, код ДК 021:2015 – 39121100-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61064, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Полтавський шлях, 153
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
33 штуки
книжкові шафи, код ДК 021:2015 – 39122200-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61064, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Полтавський шлях, 153
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

детально у Додатку до Оголошення

Сума забезпечення: 1500 UAH
Форма підтвердження: документ
26 квітня 2021 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 15:03
Оголошення меблі ДК 3912 (1).docx
26 квітня 2021 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 15:03
Оголошення меблі ДК 3912 (1).docx
21 квітня 2021 16:24
Оголошення меблі ДК 3912.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 23 квітня 2021 16:42
Дата відповіді: 26 квітня 2021 12:35
Доброго дня, прошу внести зміни до кваліфікаційних вимог, а саме: до супутніх документів пропозиції учасника додаються скановані копії (засвідчена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ (місце реєстрації фінансової компанії має бути у м.Харкові), документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документів, що підтверджують правомочність (наказ, копія паспорту) особи гаранта, яка підписала гарантію. Так як дані вимоги зменшують кількість учасників, які можуть запропонувати меншу ціну на закупівлю з більш якісного товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога щодо надання супутніх документів до гарантії не є дискримінаційною, оскільки відповідно до п. 2 розділу I ПОЛОЖЕННЯ про Державний реєстр фінансових установ, затвердженого Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України 28.08.2003 № 41 (у редакції розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг 28.11.2013 № 4368) «свідоцтво про реєстрацію фінансової установи - документ установленого зразка, який засвідчує факт набуття юридичною особою статусу фінансової установи та внесення фінансової установи до Реєстру. Фінансова установа має право надавати фінансові послуги після внесення її до Реєстру та отримання Свідоцтва. Якщо відповідно до нормативно-правових актів для надання певної фінансової послуги необхідно мати ліцензію та/або дозвіл, фінансова установа має право на надання такої послуги лише після отримання відповідної ліцензії та/або дозволу». Отже, наданням даних документів підтверджується правова здатність компанії надавити послуги,а наказ та копія паспорту особи гаранта, яка підписала гарантію, вимагаються з метою підтвердження повноважень цієї особи.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 квітня 2021 18:18
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: на підставі ч.17 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
27 квітня 2021 18:18
Електронний підпис
27 квітня 2021 17:35
Рішення3.pdf