Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30230000-0- Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Очікувана вартість
16 800,00 UAH
UA-2021-04-21-008025-c 472c9019e52a4c18a290395bfc050629
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кучма

+380661256019 kuchmai@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Покровська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04340342
Вебсайт: https://pokrovska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 53273, Україна , Дніпропетровська обл., с. Покровське, вул. Калнишевського, 19Б
Контактна особа: Ірина Кучма
+380661256019
kuchmai@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII з урахуванням змін, внесених Законом України від 19.09.2019 № 114-IX (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-15-008873-b про проведення відкритих торгів для потреб на 2021 рік на закупівлю товару: ДК 021:2015 – 30230000-0- Комп’ютерне обладнання (Принтери) оприлюднено 15 березня 2021 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій: 31 березня 2021 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій.
Для забезпечення діяльності Покровської сільської ради необхідність закупівлі: ДК 021:2015 – 30230000-0- Комп’ютерне обладнання (Принтери) залишилася і рішенням уповноваженої особи від 31 березня 2021 року було оголошено другу процедуру відкритих торгів, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-31-000987-a. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 року була повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій.
Потреба у здійсненні закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 30230000-0- Комп’ютерне обладнання (Принтери) у Покровської сільської ради залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту першого частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) двічі документально підтверджено.
Частиною 10 ст. 3 Закону встановлена заборона на придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом, та укладання договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Таким чином, у даному випадку відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, та за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) замовник приймає рішення про намір укласти договір.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 15:10
Оскарження наміру укласти договір: 02 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Калнишевського, 19б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30232150-0 — Струменеві принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем на підставі виставленого Постачальником рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі. Датою платежу вважається дата зарахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець сплачує вартість Товару протягом 7 (семи) банківських днів з дати поставки Товару. Датою поставки Товару є дата підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

21 квітня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 15:07
протокол 67.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТИШКЕВИЧ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2983310076
Переможець 16 800,00
UAH
21 квітня 2021 15:10

Документи

21 квітня 2021 15:10
Електронний підпис
21 квітня 2021 15:09
Протокол 68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2021 15:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТИШКЕВИЧ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2983310076
16 800,00
UAH
Документи

Документи

21 квітня 2021 15:10
Електронний підпис
21 квітня 2021 15:09
Протокол 68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 11:56
Договір № 92.pdf укладений
07 травня 2021 11:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 800,00
UAH