Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарський інвентар (замки) код ДК021-2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Очікувана вартість
9 993,12 UAH
UA-2021-04-21-006350-a e8def898474d4d8cbe2a425cbbbec45f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлєва Оксана Миколаївна

380577212132 upr_truda_komint@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03196624
Місцезнаходження: 61124, Україна , Харківська обл., Харків, Вулиця Вишнева, будинок 3
Контактна особа: Яковлєва Оксана Миколаївна
380577212132
upr_truda_komint@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Господарський інвентар (замки)
замок навісний шт. 4
замок врізний шт. 3
секрет для врізного замку 60 мм шт. 10
секрет для врізного замку 90 мм шт. 10
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Господарський інвентар (замки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61124, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Вишнева, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2021  —  20 квітня 2021
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару «Покупець» здійснює оплату товару в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника впродовж 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту отримання продукції згідно з видатковою накладною. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

21 квітня 2021 23:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС"
#33121916
Переможець 9 993,12
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 23:42

Документи

21 квітня 2021 23:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 23:44
31-21.pdf укладений
21 квітня 2021 23:43