Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виготовлення проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного висновку на об’єкті: «Капітальний ремонт будівлі для службового призначення з гаражами ГУНП у Волинській області за адресою м. Луцьк вул. Драгоманова,37»
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2021-04-21-006026-a d5e1a9c0142a47dda9466587748b7402
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Туз Роман Володимирович

380501441723 krv_03@vl.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 40108604
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Винниченка, 11
Контактна особа: Туз Роман Володимирович
380501441723
krv_03@vl.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 13:00
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


документація подається українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виготовлення проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного висновку на об’єкті: «Капітальний ремонт будівлі для службового призначення з гаражами ГУНП у Волинській області за адресою м. Луцьк вул. Драгоманова,37»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Винниченка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 4 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 18:26
Додаток _1_.doc
21 квітня 2021 18:26
Додаток 2.doc
21 квітня 2021 18:26
Додаток 3 проект договору.doc
21 квітня 2021 18:26
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документація замовника
Дата подання: 26 квітня 2021 16:19
Дата відповіді: 27 квітня 2021 11:40
відповідно до вимог документаці щодо спрощеної закупівлі, "Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: копію або оригінал документу(ів), які посвідчують якість запропонованих робіт згідно технічного завдання, відповідно до чинного законодавства, виданих у встановленому законом порядку, чинних на дату розкриття тендерних пропозицій (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)".просимо уточнити і вказати ЯКІ САМЕ ДОКУМНЕТИ повинен надати учасник закупівлі? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Весь перелік документів який необхідно подати в складі пропозиції визначено в Оголошені спрощеної закупівлі Розділ 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження та в Додатку № 1 до Оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Волиньпроект" Волинської обласної ради 209 988,00
UAH з ПДВ
209 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 12:38
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Волиньпроект" Волинської обласної ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Волиньпроект" Волинської обласної ради
#36892551
Переможець 209 988,00
UAH з ПДВ
05 травня 2021 11:29

Документи

05 травня 2021 11:29
Електронний підпис
05 травня 2021 11:28
Протокол 86.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Волиньпроект" Волинської обласної ради
#36892551
209 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2021 11:29
Електронний підпис
05 травня 2021 11:28
Протокол 86.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 13:02
Договір _204_.pdf зміни до договору
17 травня 2021 13:02
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 16:41
Договір 204.pdf укладений
13 травня 2021 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів оплати
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: _204_
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 209 988,00
UAH