Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвірна для рейок типу Р-65
Очікувана вартість
241 980,00 UAH
UA-2021-04-21-005940-c ● 77db48266f8044af9b7dfbac88b2ac43
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 241 980,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 419,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Джерело фінансування: Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 комп.
Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвірна для рейок типу Р-65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: Покупець здійснює розрахунок за кожну партію поставленого товару за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію: акту приймання-передачі товару; видаткової накладної; податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України; Покупець здійснює розрахунок протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є платниками ПДВ: Покупець здійснює розрахунок за кожну партію поставленого товару протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів: акту приймання-передачі товару; видаткової накладної. Усі первинні документи за договором оформляються з дотриманням нормативних актів, що визначають порядок їх оформлення. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2021 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2021 13:36 |
9255596399 ТД (Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвір~).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-21-005940-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Вікотекс", Код ЄДРПОУ:31236182
Дата подання: 28 квітня 2021 14:07
Вимога щодо зміни суми тендеру і умов оплати
Наше підприємство є виробником даної продукції з 1996 року, поставляти накладки стикові ізолюючі на підприємства АТ «Укрзалізниця» почало з 2001 року і жодного разу не мало ні яких зауважень з приводу якості продукції. Ми маємо намір взяти участь в цій закупівлі. Однак, зважаючи на те, що сировина, з якої виготовляються накладки стикові ізолюючі, не виробляється в Україні і закуповується за кордоном, а в даний час у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у всьому світі, різко зросли ціни на сировину і логістику, а також на енергоносії ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі у зв’язку з дуже низькою початковою сумою тендеру. У зв'язку з вищесказаним, просимо розглянути можливість збільшення початкової суми тендеру, як мінімум на 20 (двадцять) відсотків. Також вимагаємо другий абзац пункту 3) розділу 4.1. Проекту договору (Додаток 4 Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «Покупець здійснює розрахунок протягом 20 банківських днів з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 20 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2021 09:38
Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі формується, виходячи з ліміту фінансування, передбаченого на предмет закупівлі та окремих макроекономічних показників (індекс росту цін виробників промислової продукції).
Щодо внесення змін в проект договору повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Щодо внесення змін в проект договору повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Інформація про відміну
Дата відміни
12 травня 2021 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій