Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повнораціонний сухий корм для котів
Очікувана вартість
166 600,00 UAH
UA-2021-04-21-005885-a 11f42ec2c2d14acabd216123853b4ff2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цибулька Юлія

380577753310 pochta@animals.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ"
Код ЄДРПОУ: 03354431
Вебсайт: http://animals.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, ВУЛИЦЯ БАЛАШОВСЬКА, будинок 29
Контактна особа: Цибулька Юлія
380577753310
pochta@animals.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 166 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 833,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кг.
повнораціонний сухий корм для котів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61031, Україна, Харківська область, Харків, проспект Гагаріна, 358
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15710000-8 — Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за фактом поставки Товару, згідно видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15-ти банківських днів з моменту отримання Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець КОЛІСНИК МИКОЛА ГРИГОРОВИЧ 166 600,00
UAH з ПДВ
166 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 22:37
Електронний підпис
29 квітня 2021 22:36
Загальна частина (4).rar
29 квітня 2021 22:36
Технічная частина (3).rar
29 квітня 2021 22:36
Відповідність ст.16 (4).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОЛІСНИК МИКОЛА ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець КОЛІСНИК МИКОЛА ГРИГОРОВИЧ
#2563216112
Переможець 166 600,00
UAH з ПДВ
05 травня 2021 19:28

Документи

05 травня 2021 19:27
Електронний підпис
05 травня 2021 19:27
Протокол № 43.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 19:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець КОЛІСНИК МИКОЛА ГРИГОРОВИЧ
#2563216112
166 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2021 19:27
Електронний підпис
05 травня 2021 19:27
Протокол № 43.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 19:54
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 14:49
ДУ№2_Договір_КОРМ_КОТИ_2021.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 13:09
ДУ№1 корм коти (1).pdf зміни до договору
21 липня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 13:09
Протокол 48 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2021 13:09
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 14:23
Корм Коти.pdf укладений
12 травня 2021 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. При проведенні відкритих торгів за закупівлею №UA-2021-04-21-005885-a, код ДК 021:2015 – 15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (Повнораціонний сухий корм для котів) у звіті про результати проведення процедури закупівлі була допущена технічна помилка в графі «Сума, визначена в договорі про закупівлю» та помилково зазначена сума з врахуванням ПДВ, в зв’язку з цим замість: «Сума, визначена в договорі про закупівлю: 166 600,00 UAH (в тому числі ПДВ 27 766,67 UAH)» вважати: «Сума, визначена в договорі про закупівлю: 166 600,00 UAH (без ПДВ)».
Номер договору про закупівлю: 12-05/21
Договір:
Номер додаткової угоди: Протольне рішен
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.2. Договору, з врахуванням довідки висновку Харківської торгово-промислової палати від 16.07.2021, Сторони домовилися про збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. У зв’язку з цим Сторони вирішили внести до Договору наступні зміни: 1.1. Пункт 1.4. викласти у наступній редакції: «1.4. Загальна кількість Товару за Договором становить: 3 200 кг. Кількість та номенклатура Товару зазначені в Специфікації (Додаток №1 до Договору), яка є невід’ємною частиною Договору» 1.2. Специфікацію (Додаток №1 до Договору) викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 12-05/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 11.2. Договору та п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, сторони вирішили внести до Договору наступні зміни: 1.1. Пункт 4.1.1. викласти у наступній редакції: «4.1.1. Розрахунки за поставлений Товар у сумі 55 596,80 грн. (без ПДВ) здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України по мірі надходження коштів з місцевого бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань на предмет Договору.» 1.2. Пункт 4.1.2. викласти у наступній редакції: «4.1.2. Розрахунки за поставлений Товар у сумі 111 003,20 грн. (без ПДВ) здійснюються з коштів отриманих від господарської діяльності Покупця.» 3. Інші умови Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 12-05/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 104 815,20
UAH (в тому числі ПДВ 17 469,20 UAH)