Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція
Очікувана вартість
17 500,00 UAH
UA-2021-04-21-004728-a c87d1b8f3177439a97827633449c1e52
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Докучаєва Ольга Петрівна

+380671052204 tender.dmp2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26470275
Місцезнаходження: 65086, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 59
Контактна особа: Докучаєва Ольга Петрівна
+380671052204
tender.dmp2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2021 09:00
Початок аукціону: 06 травня 2021 15:54
Очікувана вартість: 17 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


м.Одеса, вул. Генерала Бочарова,59, юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Засіб дезінфікуючий "Неостерил" блакитний 1л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штуки
Засіб дезінфікуючий "Неостерил ЕКО" 1л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 штуки
Засіб дезінфікуючий "Дезеконом" (5% розчин) 1л. З розпилювачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
2 каністра
Засіб дезінфікуючий "Неостерил ЕКО" 5л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
2 каністра
Засіб дезінфікуючий "Неостерил (блакитний)" 5л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка згідно накладної або видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 15:38
проект договора.docx
21 квітня 2021 15:37
оголошення.docx
21 квітня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РОМАСЕНКО ДМИТРО СТАНІСЛАВОВИЧ 17 026,00
UAH з ПДВ
17 026,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЄЛІЧКО АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 17 471,00
UAH з ПДВ
17 471,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2021 16:28
Електронний підпис
03 травня 2021 16:27
Інстукція Неостеріл.pdf
03 травня 2021 16:27
Інструкція Неост еко.pdf
03 травня 2021 16:27
Інструкція Дезеконом.pdf
03 травня 2021 16:27
Тех.вимоги.pdf

Публічні документи

03 травня 2021 16:33
Електронний підпис
03 травня 2021 16:32
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РОМАСЕНКО ДМИТРО СТАНІСЛАВОВИЧ

ФОП "БЄЛІЧКО АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РОМАСЕНКО ДМИТРО СТАНІСЛАВОВИЧ
#2892904996
Переможець 17 026,00
UAH з ПДВ
07 травня 2021 10:30

Документи

07 травня 2021 10:30
протокол 182.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2021 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РОМАСЕНКО ДМИТРО СТАНІСЛАВОВИЧ
#2892904996
17 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2021 10:30
протокол 182.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:17
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 16:08
64.pdf укладений
13 травня 2021 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 026,00
UAH