Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та технічне обслуговування транспортних терміналів (валідаторів) марки Mikroelektronika CVP 24,CVB 24;NEW POS 8210
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2021-04-21-001787-a 3a658eea961d41d4a90727157db9ddcc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ірина Анатоліївна

380978327164 irina18_60@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Бондаренко Ірина Анатоліївна
380978327164
irina18_60@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Ремонт та технічне обслуговування транспортних терміналів (валідаторів) марки Mikroelektronika CVP 24,CVB 24;NEW POS 8210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт та технічне обслуговування транспортних терміналів (валідаторів) марки Mikroelektronika CVP 24,CVB 24;NEW POS 8210
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50317000-0 — Технічне обслуговування і ремонт валідаторів квитків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 квітня 2021 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
#43022656
Переможець 38 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 11:18

Документи

21 квітня 2021 11:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 11:34
Договір 6510.pdf укладений
21 квітня 2021 11:34