Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів,відновлення операційної системи, поточний ремонт системного блоку
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2021-04-20-010216-a 3c4d158a123d47e78b28d3572983c0e8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерява Аліна Валентинівна

+380964346029 inkluziv.velolex@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Великоолександрівської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 43176064
Місцезнаходження: 74100, Україна , Херсонська обл., смт Велика Олександрівка, вул Свободи 75
Контактна особа: Кучерява Аліна Валентинівна
+380964346029
inkluziv.velolex@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, Велика Олександрівка, Свободи, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 шт
відновлення операційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, Велика Олександрівка, Свободи, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт
поточний ремонт системного блоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, Велика Олександрівка, Свободи, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

20 квітня 2021 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сидоренко Олександр В'ячеславович
#24840000000001884
Переможець 1 000,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 20:20

Документи

20 квітня 2021 20:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 22:07
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 20:28
договір укладений
20 квітня 2021 20:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 000,00
UAH