Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труба Х 42х5-12Х1МФ, Труба Х 60х5,5х11000-20, Труба Х 60х5х10000-20, Труба Х 42х5-20
Очікувана вартість
519 229,72 UAH
UA-2021-04-20-009986-a 2ea3eb5d51994ef3bfd399e610ad9f95
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єщенко Олег Михайлович

+380472397203 kkt_khimvolokno@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Черкаське хімволокно"
Код ЄДРПОУ: 00204033
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, проспект Хіміків,76
Контактна особа: Єщенко Олег Михайлович
+380472397203
kkt_khimvolokno@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
ПРАТ "ЧЕРКАСЬКЕ ХІМВОЛОКНО" є виробником та виконавцем житлово-комунальних послуг в розумінні Закону України від 24.06.2004 № 1875-IV «Про житлово-комунальні послуги» (надалі – Закон). Частиною 3 статті 16 вищезазначеного Закону визначено, що житлово-комунальні послуги надаються споживачам безперебійно. Відповідно до абзацу 12 статті 25 Закону України від 02.06.2005 № 2633-IV «Про теплопостачання» теплопостачальні, теплотранспортні і теплогенеруючі організації зобов'язані забезпечувати надійне постачання обсягів теплової енергії відповідно до умов договору та стандартів. Згідно затвердженого станційного графіку ремонтів основного обладнання Черкаської ТЕЦ виведення в ремонт котельного агрегату типу БКЗ 220 100гц ст. №8 заплановано на період з 14 червня по 31 липня 2021р. Обсягом ремонту котельного агрегату ст. № 8 серед решти робіт передбачено заміну трубної системи заднього екрану топки, заміну ушкоджених ділянок труб топкових циклонів та пароперегрівника. Враховуючи розрахунковий час від моменту оголошення закупівлі до моменту поставки труб на підприємство, а також час, необхідний для виготовлення із них деталей згідно креслень, існує значний ризик того, що на запланований період ці деталі не будуть виготовлені. Це в свою чергу призведе до затримки введення котельного агрегату в резерв та зриву ремонтного графіка підприємства. Зміщення ремонтного періоду котла №8 неминуче призведе до зсуву наступних за ним ремонтів котельних агрегатів №7 та №5, виведення в ремонт яких заплановано відповідно на періоди 02 серпня – 30 серпня та 01 вересня – 20 жовтня 2021р. Закінчення ремонту котельного агрегату ст.№5 заплановано на 20 жовтня 2021р., що на 5 календарних днів пізніше очікуваного початку опалювального періоду 2021-2022 років. Подальше зміщення дати закінчення ремонту котельного агрегату ставить під загрозу надійність роботи станції та стабільність вироблення теплової та електричної енергії для потреб міста, що особливо важливо в опалювальний період. Це обумовлено відсутністю резерву котельних агрегатів на фоні значного підвищення споживання тепла. У випадку незапланованого відключення одного із працюючих котельних агрегатів підприємство не зможе забезпечити жителів міста достатньою кількістю теплової енергії, що призведе до зниження якості наданих послуг, або навіть до повного припинення їх надання, особливо у віддалених районах міста. Виведення в ремонт двох котельних агрегатів одночасно, чи зі значним перекриванням графіків ремонтів неможливе, оскільки підприємство не в змозі охопити одночасно обсяги ремонтів двох котлів. Як наслідок перелік запланованих робіт не буде виконано повністю, що значно знизить надійність роботи таких котельних агрегатів в подальшому, адже вихід із ладу будь-якого вузла котельного агрегату майже у кожному такому випадку призводить до його повного зупину. На підставі абзацу 2 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі у зв’язку з нагальною потребою у здійсненні закупівлі, через виникнення особливих економічних та соціальних обставин, а саме: дотримання графіку проведення ремонтів основного обладнання Черкаської ТЕЦ, забезпечення надійного безперебійного постачання населенню м. Черкаси гарячої води, електричної та теплової енергії, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 17:54
Оскарження наміру укласти договір: 26 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
0.041 т
Труба Х 42х5-12Х1МФ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18013, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, проспект Хіміків, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
6.015 т
Труба Х 60х5,5х11000-20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18013, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, проспект Хіміків, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
0.624 т
Труба Х 60х5х10000-20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18013, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, проспект Хіміків, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
0.04 т
Труба Х 42х5-20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18013, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, проспект Хіміків, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата Аванс 14 Календарні 30
Поставка товару Післяоплата Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

20 квітня 2021 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «НВФ «Кароліна»
#13469980
Переможець 519 229,72
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 17:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «НВФ «Кароліна»
#13469980
519 229,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 10:52
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
01 лютого 2022 10:52
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 14:23
Договір укладений
26 квітня 2021 14:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 136 596,84
UAH (в тому числі ПДВ 22 766,14 UAH)