Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з накопичення та вивезення побутових та будівельних відходів з метою подальшою утилізації ( захоронення )
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2021-04-20-009178-a ae38b38f03d4478090c69d8652e1949e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Грибовська

380975898546 etender.grybovska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Наталія Грибовська
380975898546
etender.grybovska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 17:00
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з накопичення та вивезення побутових та будівельних відходів з метою подальшою утилізації ( захоронення )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2021 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 16:10
Технічні вимоги_Вивіз сміття.docx
20 квітня 2021 16:09
Проект договору_Додаток №2.doc
20 квітня 2021 16:09
Оголошення_Вивіз сміття.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Санком-Львів 475 000,00
UAH з ПДВ
475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 15:43
Електронний підпис
29 квітня 2021 15:39
14 Оренда 4461.pdf
29 квітня 2021 15:39
7 згода з тех вимогами.pdf
29 квітня 2021 15:39
1 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Санком-Львів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Санком-Львів
#34711924
Переможець 475 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 15:20

Документи

06 травня 2021 15:20
Електронний підпис
06 травня 2021 15:19
Протокол №175.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Санком-Львів
#34711924
475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 15:20
Електронний підпис
06 травня 2021 15:19
Протокол №175.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:02
Додаткова угода №2 до договору 00376.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:01
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 09:28
ДУ №1 (Санком).pdf зміни до договору
25 травня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 09:15
Договір № 00376.pdf укладений
14 травня 2021 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти п.3.2. Договору в новій редакції « 3.2. Вартість послуг зазначених у п.3.1. цього Договору змінюється в односторонньому порядку, шляхом повідомлення Виконавцем – Споживача протягом 30 (тридцяти) днів із зазначенням причин і відповідних обґрунтувань ( не більше ніж 10% один раз в 90 днів ) , у випадках:» 2. Сторони домовились викласти п.5.2. Договору в новій редакції « 5.2. Оплата вартості послуг Виконавця здійснюється Споживачем у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах відтермінування платежу до 30 (тридцяти) календарних днів після підписання актів наданих послуг на підставі виставлених Виконавцем рахунків» 3. Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені сторонами раніше, і сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 4. Дана Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками. 5. Ця Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології, українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 00376
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 00376 від 14.05.2021 року до 31.03.2022 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі № 00376 від 14.05.2021 року. 2. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 00376 від 14.05.2021 року вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.
Номер договору про закупівлю: 00376
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 282 719,25
UAH (в тому числі ПДВ 47 119,87 UAH)