Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
13 110,00 UAH
UA-2021-04-20-008656-a 0c0a7f49b69143c1836ad4b61520cfcd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макухова Наталія

380678583891 makuhova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Макухова Наталія
380678583891
makuhova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 01:00
Початок аукціону: 30 квітня 2021 14:40
Очікувана вартість: 13 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Смуги індикаторні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 упаковка
Смуги індикаторні Стерилан Уп 120/45 в середині уп. ТОВ «НОРМА» № 1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
30 упаковка
Смуги індикаторні Стерилан Уп 132/20 в середині уп. ТОВ «НОРМА» № 1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
30 упаковка
Смуги індикаторні Стерилан Уп 180/60 в середині уп. ТОВ «НОРМА» № 1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2 упаковка
Смуги індикаторні Стерилан Уп 120/45 зовні уп. ТОВ «НОРМА» № 1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2 упаковка
Смуги індикаторні Стерилан Уп 132/20 зовні уп. ТОВ «НОРМА» № 1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 3 банківських днів з моменту поставки Товару (окремої партії). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України (Кошти НСЗУ) Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2021 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 15:31
Медико-технічні вимоги.docx
20 квітня 2021 15:31
Кваліфікаційні вимоги.docx
20 квітня 2021 15:31
Договір (Проєкт).docx
20 квітня 2021 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 15:31
Медико-технічні вимоги.docx
20 квітня 2021 15:31
Кваліфікаційні вимоги.docx
20 квітня 2021 15:31
Договір (Проєкт).docx
20 квітня 2021 15:27
Договір (Проєкт).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА 8 245,50
UAH з ПДВ
8 114,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА 8 528,40
UAH з ПДВ
8 177,88
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Юхименко Людмила Володимирівна 9 214,95
UAH з ПДВ
8 178,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАБОР-ДІАГНОСТИКА" 9 597,90
UAH з ПДВ
9 597,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2021 01:44
Електронний підпис

Публічні документи

29 квітня 2021 00:18
Електронний підпис
29 квітня 2021 00:16
Договір (Проєкт).pdf
29 квітня 2021 00:16
Довідки_16_Закон.pdf
29 квітня 2021 00:16
Санкції.pdf
29 квітня 2021 00:16
Норма_стерилан.pdf
29 квітня 2021 00:16
profop.pdf
29 квітня 2021 00:16
Довідки_17_Закон_ч1_ч2.pdf
29 квітня 2021 00:16
IOO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА

ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП Юхименко Людмила Володимирівна

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАБОР-ДІАГНОСТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#2937220823
Переможець 8 114,40
UAH з ПДВ
07 травня 2021 11:16

Документи

07 травня 2021 11:15
Електронний підпис
07 травня 2021 11:14
протокол 07.05.2021.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2021 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#2937220823
8 114,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2021 11:15
Електронний підпис
07 травня 2021 11:14
протокол 07.05.2021.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 15:25
доп. угода № 1.pdf зміни до договору
07 липня 2021 15:25
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 11:04
Договір № 18-05-01 від 18.05.2021.pdf укладений
18 травня 2021 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною джерела фінансування «Покупця», внести зміни до п. XIV. Договору № 18/05-01 від 18.05.2021 (далі - Договір) «Банківські реквізити і підписи Сторін», виклавши в новій редакції реквізити «Покупця» : П О К У П Е Ц Ь КНП «КМКЛ №18» Юридична адреса та місцезнаходження : м. Київ-01054, бульвар Т. Шевченка, 17 тел.: (044) 235-40-56, електронна пошта У І С І С І І И 8@икг.пе1 код СДРПОУ 01993776 р/р ИА463206490000026005052749629 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» р/р ІІА773206490000026005052723560 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» р/р ЦА843206490000026007052752272 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ІПНО1993 7726127 Неприбуткова організація Платник податку на додану вартість Виконувач обов'язків директора Людмила ПИЛИПЧЕНКО 2.Усі інші пункти Договору залишаються незмінними. 3.Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору та набирає чинності з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 18/05-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 114,40
UAH