Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05493562 |
Вебсайт: | http://amosovinstitute.org.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6 |
Контактна особа: |
Олександр Конюшок +380442498999 amosova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2021 11:17 |
Очікувана вартість: | 36 489 722,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 182 448,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у електронній формі окремим файлом. Вид забезпечення - Електронна банківська гарантія. Сума забезпечення - 160 000,00 ( сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 160000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Укладання договору про закупівлю супроводжується документом (банківська гарантія (оригінал)), що підтверджує надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору у розмірі 0,2 відсотки від вартості договору в якому банк гарантує безумовну виплату Замовнику цього забезпечення у слідуючих випадках: а) виконані роботи не відповідають умовам договору; б) підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк стає явно не можливим; в) якщо під час виконання робіт стане очевидним, що вони не будуть виконані належним чином Замовник має право призначити підряднику строки для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги звернути на свою користь банківську гарантію. - Строк дії забезпечення виконання договору повинен становити: початок - не пізніше дати підписання договору, закінчення - не менше 10 (десяти) календарних днів після дати закінчення строку дії договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Робіт (їх частини) здійснюється згідно з Планом фінансування будівництва за умови виконання Робіт згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності відповідних бюджетних коштів на оплату Робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок. Попередня оплата за Договором (авансування) може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 13:40 |
Забезпечення виконання договору.docx | |
20 квітня 2021 13:40 |
Забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
20 квітня 2021 13:40 |
ТД.docx | |
20 квітня 2021 13:40 |
Проект договору про закупівлю.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-02-000065 ● fd920f04a47740269ebd5f0ce610dcc1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-04-20-007398-a 20.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-07 18:55:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту (термомодернізації) фасадів хірургічного (ЛІТ.Б) та операційного (ЛІТ.В) корпусів ДУ НІССХ імені М.М. Амосова НАМН України по вул. Амосова,6 в Солом’янському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-20-007398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-12 14:58:16
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 07 липня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-20-007398-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 07 липня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-20-007398-a
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту (термомодернізації) фасадів хірургічного (ЛІТ.Б) та операційного (ЛІТ.В) корпусів ДУ НІССХ імені М.М. Амосова НАМН України по вул. Амосова,6 в Солом’янському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-20-007398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі завдання на проектування та робочого проекту «Капітальний ремонт (термомодернізація) фасадів хірургічного (ЛІТ.Б) та операційного (ЛІТ.В) корпусів ДУ НІССХ імені М.М. Амосова НАМН України по вул.Амосова,6 в Солом’янському районі м. Києва», який погоджено генеральним проектувальником (ТОВ Виробниче об'єднання СпецКиївБуд). Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей основних фондів, що обліковуються на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість:
Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість визначено відповідно розрахунку до Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (термомодернізація) фасадів хірургічного (ЛІТ.Б) та операційного (ЛІТ.В) корпусів ДУ НІССХ імені М.М. АМОСОВА НАМН УКРАЇНИ по вул.Амосова,6 в Солом’янському районі м. Києва», Договору № 1530/21-3, від 01.04.2021 р. на делегування повноважень щодо здійснення функцій замовника при реалізації проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій, укладеного між ДУ НІССХ імені М.М. Амосова НАМН України та Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.
Сторінка власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://amosovinstitute.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/ - файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-04-20-007398-a».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2021 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" |
36 344 829,11
UAH з ПДВ
|
36 344 829,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕКС БУД ІНВЕСТ" |
36 456 314,34
UAH з ПДВ
|
36 456 314,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" #37013701 |
Переможець |
36 344 829,11
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:04
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 10:42
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 11:26
|
Договір 34КР.pdf | укладений |
26 травня 2021 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із доповненням банківських реквізитів Підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 34КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення (коригування) п.4.1 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 34КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |