Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (Металопластикові вікна та двері - ДК 021:2015: код 44221000-5 «Вікна, двері та супутні вироби»)
Очікувана вартість
338 500,00 UAH
UA-2021-04-20-004576-a ● 002fac0f1a674cd29c827c839fb7b8a9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НОВОРАЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04401301 |
Місцезнаходження: | 74360, Україна , Херсонська обл., селище Новорайськ, вул. Соборна, буд. 32 |
Контактна особа: |
Наталія Луценко +380672806134 novoraysk_rada2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 15:42 |
Очікувана вартість: | 338 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 385,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
1. Найменування замовника: НОВОРАЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04401301.
4. Місцезнаходження замовника: 74360, Херсонська обл., Бериславський р-н, селище Новорайськ, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 32.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа Луценко Наталія Олександрівна, спеціаліст І категорії (уповноважена особа), телефон +380672806134, e-mail: Novoraysk_rada@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Металопластикові вікна та двері - ДК 021:2015: код 44221000-5 «Вікна, двері та супутні вироби».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 44221100-6 «Вікна».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34 штуки.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Новорайський ОЗПЗСО, 74360, Херсонська область, Бериславський район, село Новорайськ, вулиця Соборна, 29.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.07.2021 р.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, через 30 (тридцять) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та виконання умов передбачених пунктом 4.6. цього Договору.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 338 500,00 грн. (триста тридцять вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «06» травня 2021 року.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04401301.
4. Місцезнаходження замовника: 74360, Херсонська обл., Бериславський р-н, селище Новорайськ, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 32.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа Луценко Наталія Олександрівна, спеціаліст І категорії (уповноважена особа), телефон +380672806134, e-mail: Novoraysk_rada@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Металопластикові вікна та двері - ДК 021:2015: код 44221000-5 «Вікна, двері та супутні вироби».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 44221100-6 «Вікна».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34 штуки.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Новорайський ОЗПЗСО, 74360, Херсонська область, Бериславський район, село Новорайськ, вулиця Соборна, 29.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.07.2021 р.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, через 30 (тридцять) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та виконання умов передбачених пунктом 4.6. цього Договору.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 338 500,00 грн. (триста тридцять вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «06» травня 2021 року.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штуки
Металопластикові вікна та двері - ДК 021:2015: код 44221000-5 «Вікна, двері та супутні вироби»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74360, Україна, Херсонська область, село Новорайськ, вулиця Соборна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, через 30 (тридцять) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та виконання умов передбачених пунктом 4.6. цього Договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2021 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2021 11:23 |
ТД_ДОДАТОК_1_нова_редакцiя.pdf | |
28 квітня 2021 11:23 |
ОГОЛОШЕННЯ_нова_редакцiя.pdf | |
28 квітня 2021 11:23 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_нова_редакцiя.pdf | |
28 квітня 2021 11:23 |
ТД_ДОДАТОК_3_нова_редакцiя.pdf | |
28 квітня 2021 11:23 |
Перелiк_змiн_28.04.2021.pdf | |
23 квітня 2021 11:24 |
Перелiк_змiн23.04.2021.pdf | |
23 квітня 2021 11:23 |
ТД_ДОДАТОК_4_нова_редакцiя__.pdf | |
20 квітня 2021 11:31 |
ТД_ДОДАТОК_5.pdf | |
20 квітня 2021 11:31 |
ТД_ДОДАТОК_2.pdf |
28 квітня 2021 11:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 квітня 2021 11:23 |
ТД_ДОДАТОК_1_нова_редакцiя.pdf
|
||||||
28 квітня 2021 11:23 |
ОГОЛОШЕННЯ_нова_редакцiя.pdf
|
||||||
28 квітня 2021 11:23 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_нова_редакцiя.pdf
|
||||||
28 квітня 2021 11:23 |
ТД_ДОДАТОК_3_нова_редакцiя.pdf
|
||||||
28 квітня 2021 11:23 |
Перелiк_змiн_28.04.2021.pdf
|
||||||
23 квітня 2021 11:24 |
Перелiк_змiн23.04.2021.pdf
|
||||||
23 квітня 2021 11:23 |
ТД_ДОДАТОК_4_нова_редакцiя__.pdf
|
||||||
20 квітня 2021 11:31 |
ТД_ДОДАТОК_5.pdf
|
||||||
20 квітня 2021 11:31 |
ТД_ДОДАТОК_2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу відмінити вимоги як дискримінаційні
Дата подання: 20 квітня 2021 14:00
Дата відповіді: 20 квітня 2021 15:51
У дод. 3 вимагається надання Сертифікату пожежної безпеки на профіль. Зазвичай профілі мають протокол випробувань профілю на горючість. Вважаємо вимогу про надання саме сертифікату пожбезпеки дискримінаційною і просимо її зняти, як таку що містить ознаки корупційності.
Просимо також відмінити вимогу про надання протоколу випробувань приведеного опору теплопередачі склопакетів як таке що має ті самі ознаки дискримінаційності та корупційності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, найближчим часом уповноваженою особою з питань організації та проведення процедур закупівель НОВОРАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ буде переглянуто умови закупівлі та внесено відповідні зміни, що не суперечитимуть чинному законодавству України.
Який профіль, фурнітура та склопакети вимагаються Замовником?
Дата подання: 21 квітня 2021 09:05
Дата відповіді: 21 квітня 2021 11:01
У документації не наведено вимог до профілю та фурнітури (кількість камер, тощо). Разом з тим потр ібне надання порівняльної таблиці. Щоб порівняти, потрібно знати з чим. Який профіль і фурнітура вимагається? Осчкльки це прямо не вказано, прошу або відмінити вимогу про порівняння (з чим порівнювати?), або додати назви торгових марок та загальні вимоги до профілю, фурнітури та склопакетів, тоді буде зрозумілим поняття аналогів, які не гірше...
Хочу зауважити, що дані про уточнені вимоги потрібно вказати шляхом внесення змін у тендерну документацію, оскцльки відпіовіді на запитання не обов'язкові, порівняно з текстом самої документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, найближчим часом уповноваженою особою з питань організації та проведення процедур закупівель НОВОРАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ буде переглянуто умови закупівлі та внесено відповідні зміни.
Про обладнання
Дата подання: 21 квітня 2021 10:40
Дата відповіді: 21 квітня 2021 10:58
Доброго дня! До Інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою № 3 Замовник просить надати у складі тендерної пропозиції "завірені належним чином, копії технічних паспортів або діючих договорів оренди механізмів та транспортних засобів, завірені копії видаткових накладних/актів, документів, що підтверджують право власності/користування на кожний зазначений вид обладнання, що зазначений у довідці".
Скажіть будь ласка, чи влаштує замовника технічний звіт про огляд, вимірювання та випробування електроінструменту Учасника? Технічний звіт теж підтверджує право власності/користування на кожний зазначений вид обладнання, що зазначений у довідці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, Замовником прийнято до уваги ваша пропозиція та буде додано до переліку змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
297 600,00
UAH з ПДВ
|
297 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУД-ПЛАСТ" |
335 000,00
UAH з ПДВ
|
315 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
331 800,00
UAH з ПДВ
|
331 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
297 600,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 09:52
|
ПП "БУД-ПЛАСТ" #33015464 |
Переможець |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 16:47
|
Специфікація до Договору №2119 від 07.06.2021 р..pdf | укладений |
09 червня 2021 16:42
|
Договір № 2119 від 07.06.2021 р..pdf | укладений |
09 червня 2021 16:42
|