Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту 3-х балконів 3-го поверху будівлі за адресою проспект Дмитра Яворницького, 32
Очікувана вартість
40 357,66 UAH
UA-2021-04-20-003086-c 890ae619ca4e467283e03b3a0e7cd320
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Воробйова

+380567221232 buh.vesnjanka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Дніпропетровський обласний дитячо-юнацький кіноцентр "Веснянка" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13422561
Вебсайт: http://vesnyanka.dp.ua/uk/o-kinotsentri.html
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 32
Контактна особа: Юлія Воробйова
+380567221232
buh.vesnjanka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 11:00
Очікувана вартість: 40 357,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту 3-х балконів 3-го поверху будівлі за адресою проспект Дмитра Яворницького, 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2021 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 14:45
Додаток №1.docx
20 квітня 2021 14:45
Додаток_№4.docx
20 квітня 2021 14:45
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
20 квітня 2021 14:45
Додаток_№2.docx
20 квітня 2021 14:45
Додаток № 3.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Слав'яни 40 200,00
UAH з ПДВ
40 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 13:21
Електронний підпис
28 квітня 2021 12:07
19 Ліцензія.pdf
28 квітня 2021 12:07
11 Статут.pdf
28 квітня 2021 12:07
9 Листи відгуки.rar
28 квітня 2021 12:07
8 Акти к договору _ 116.rar
28 квітня 2021 12:07
6 Проект договору.pdf
28 квітня 2021 12:07
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Слав'яни

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Слав'яни
#13451738
Переможець 40 200,00
UAH з ПДВ
07 травня 2021 10:44

Документи

07 травня 2021 10:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2021 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Слав'яни
#13451738
40 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2021 10:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:40
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 15:14
доп уг 2.pdf зміни до договору
22 червня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 12:43
дод угода.pdf зміни до договору
11 червня 2021 12:43
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 16:08
договор.pdf укладений
19 травня 2021 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі листа № 21/18/06-1 від 18.06.2021р. у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин , що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 700,00 UAH)