Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бак посів сечі на мікрофлору; Мікробіологічне дослідження слизу з носу на патогенний стафілокок (новонародженні); Мікробіологічне дослідження випорожнень новонароджених; Бакпосів сечостатевих органів (піхва); Мікробіологічне дослідження плаценти (код ДК 021-2015: 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (код ДК 021-2015: 85111820-4 Послуги з проведення бактеріологічних досліджень)).
Очікувана вартість
49 700,00 UAH
UA-2021-04-20-003026-a 3e8bb325e00c445886bef429689eadcb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владлена Степанова

+380563292907
+380563292911
kzroddom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Павлоградський пологовий будинок"Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23066473
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., місто Павлоград, ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, будинок 102
Контактна особа: Владлена Степанова
+380563292907,+380563292911
kzroddom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 10:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 10:35
Очікувана вартість: 49 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 248,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
325 послуга
Бак посів сечі на мікрофлору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85111820-4 — Послуги з проведення бактеріологічних досліджень
100 послуга
Мікробіологічне дослідження слизу з носу на патогенний стафілокок (новонародженні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111820-4 — Послуги з проведення бактеріологічних досліджень
100 послуга
Мікробіологічне дослідження випорожнень новонароджених
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111820-4 — Послуги з проведення бактеріологічних досліджень
30 послуга
Бакпосів сечостатевих органів (піхва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111820-4 — Послуги з проведення бактеріологічних досліджень
25 послуга
Мікробіологічне дослідження плаценти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111820-4 — Послуги з проведення бактеріологічних досліджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Виконавця» за фактично надані послуги протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 10:40
Оголошення1.docx
20 квітня 2021 10:40
Додаток 1 .docx
20 квітня 2021 10:40
Додаток 2.docx
20 квітня 2021 10:40
Додаток_3_(проект_договору)1.doc
20 квітня 2021 10:40
Додатки 4-6.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 10:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 49 635,00
UAH з ПДВ
49 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2021 10:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01987402
Переможець 49 635,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 10:39

Документи

30 квітня 2021 10:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01987402
49 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2021 10:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:06
Додатколва угода №2 від 29.12.2021.pdf укладений
30 грудня 2021 10:04
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 15:15
Додаткова угода №1 до договору 164 від 11.05.2021.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 08:35
Договір №164 від 11.05.21р..pdf укладений
11 травня 2021 08:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відсутня подальша потреби у закупівлі послуг згідно договору.