Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55520000-1 - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ (лот 1 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ ШКІЛ (адреса надання послуг: 81131, вул. Людкевича 2, с. Солонка Пустомитівський район Львівська область, 81133, с. Поршна, вул. Шевченка Пустомитівський район Львівська область, 81164, с. Хоросно, вул. Шкільна, 32а, Пустомитівський район Львівська область, 81135, с. Зубра, вул. Шкільна, 1а Пустомитівський район Львівська область (ДК 021:2015:55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
408 000,00 UAH
UA-2021-04-20-001530-c 0fa0eac228764d2b886c1a96c8465d7b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баркит Ірина Миколаївна

+380322271695 sol_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
Код ЄДРПОУ: 41850927
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район село Солонка, вул. Центральна, будинок 3
Контактна особа: Баркит Ірина Миколаївна
+380322271695
sol_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Попередньо Замовником було двічі проведено торги за результатами застосування процедури відкриті торги по предмету закупівлі – ДК 021:2015: 55520000-1 - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ (лот 1 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ ШКІЛ (адреса надання послуг: 81131, вул. Людкевича 2, с. Солонка Пустомитівський район Львівська область, 81133, с. Поршна, вул. Шевченка Пустомитівський район Львівська область, 81164, с. Хоросно, вул. Шкільна, 32а, Пустомитівський район Львівська область, 81135, с. Зубра, вул. Шкільна, 1а Пустомитівський район Львівська область (ДК 021:2015:55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування). Проте тендери автоматично відмінено електронною системою закупівель з причин подання менше двох тендерних пропозицій. За результатами проведених процедур сформовані звіти про результати за номерами: UA-2021-03-24-002355-a, UA-2021-02-24-002730-a Пунктом 4 Розділу Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) передбачено, що Тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом, забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до цього Закону, здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Частиною 10 статті 3 Закону Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Пунтом 1 частини 1 статті 3 Закону передбачено, цей Закон застосовується: до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Згідно з пунктом 11 частини 1 статті 1 Закону замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону… Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених статею 13 Закону. Відповідно до умов частини 2 статті 13 Закону як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Так, статею 40 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Не укладення договору по предмету закупівлі – ДК 021:2015: 55520000-1 - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ (лот 1 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ ШКІЛ (адреса надання послуг: 81131, вул. Людкевича 2, с. Солонка Пустомитівський район Львівська область, 81133, с. Поршна, вул. Шевченка Пустомитівський район Львівська область, 81164, с. Хоросно, вул. Шкільна, 32а, Пустомитівський район Львівська область, 81135, с. Зубра, вул. Шкільна, 1а Пустомитівський район Львівська область (ДК 021:2015:55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування) поставить під загрозу безперебійне виконання обов’язків покладених на Замовника, приведе до невиконання приписів та норм згідно чинного законодавства. На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі по предмету закупівлі – ДК 021:2015: 55520000-1 - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ (лот 1 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ ШКІЛ (адреса надання послуг: 81131, вул. Людкевича 2, с. Солонка Пустомитівський район Львівська область, 81133, с. Поршна, вул. Шевченка Пустомитівський район Львівська область, 81164, с. Хоросно, вул. Шкільна, 32а, Пустомитівський район Львівська область, 81135, с. Зубра, вул. Шкільна, 1а Пустомитівський район Львівська область (ДК 021:2015:55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування). З метою належного виконання покладених обов’язків Замовником, необхідно провести закупівлю по переговорній процедурі закупівлі. Оскільки, переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовником було запрошено до переговорів учасника ФОП Паськевич Ірина Євгенівна. Учасник подав документи, які були визначенні та встановленні Замовником у запрошенні до переговорів (та у вимогах до попередніх відкритих торгів), а саме: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечать надання послуг, передбачених у документації. На підтвердження відомостей, що будуть зазначенні у довідці подаються наступні документи: - технічний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку на наведений транспортний засіб, для орендованого транспортного засобу подається договір оренди. Довідка, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід по наданню заявлених послуг, трудові книжки, медичні книжки на працівників. Довідка, що містить інформацію про досвід надання заявлених послу. На підтвердження інформації подається договір про надання заявлених послуг та по таких договорах. Довідка (інформація) про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (довідка про відсутність судимості, довідка про відсутність заборгованості з податків, довідка про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було, довідка про те, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), Паспорт громадянина України фізичної особи-підприємця, довідка про присвоєння ідентифікаційного коду. Технічна специфікація (Додаток 2), меню, проєкт договору, тендерна пропозиція. За результатами проведених переговорів з учасником процедури закупівлі ФОП Паськевич Ірина Євгенівна прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднити Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Переговори проведенні з учасником вважати як такі, що проведенні. У результаті проведених переговорів Замовником та учасником здійснена домовленість про наступне: Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 55520000-1 - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ (лот 1 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ ШКІЛ (адреса надання послуг: 81131, вул. Людкевича 2, с. Солонка Пустомитівський район Львівська область, 81133, с. Поршна, вул. Шевченка Пустомитівський район Львівська область, 81164, с. Хоросно, вул. Шкільна, 32а, Пустомитівський район Львівська область, 81135, с. Зубра, вул. Шкільна, 1а Пустомитівський район Львівська область (ДК 021:2015:55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування) Найменування учасника з яким проведено переговори. ФОП Паськевич Ірина Євгенівна Код в ЄДРПОУ / ІПН 2833907367 місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника, з яким проведено переговори; вул. Наукова, 2В, кв.164, Львів, Львівська область, Україна, 79053, тел. +380969773006 Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі: 408 000 грн. без ПДВ *вартість 1-го дітодня -30 грн. Процедура закупівлі: Переговорна процедура закупівлі Надання послуг здійснюється на підставі Договору про закупівлю. За результатами проведених переговорів з учасником процедури закупівлі прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Паськевич Ірина Євгенівна та оприлюднити Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Документи що підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі: Звіт про результати проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-03-24-002355-a Звіт про результати проведення процедури закупівлі за номером: UA-2021-02-24-002730-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 15:08
Оскарження наміру укласти договір: 01 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 55520000-1 - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ (лот 1 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ ШКІЛ (адреса надання послуг: 81131, вул. Людкевича 2, с. Солонка Пустомитівський район Львівська область, 81133, с. Поршна, вул. Шевченка Пустомитівський район Львівська область, 81164, с. Хоросно, вул. Шкільна, 32а, Пустомитівський район Львівська область, 81135, с. Зубра, вул. Шкільна, 1а Пустомитівський район Львівська область (ДК 021:2015:55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування)1 послуга (13 600 дітоднів)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, вул. Людкевича 2, с. Солонка Пустомитівський район Львівська область, 81133, с. Поршна, вул. Шевченка Пустомитівський район Львівська область, 81164, с. Хоросно, вул. Шкільна, 32а, Пустомитівський район Львівська область, 81135, с. Зубра, вул. Шкільна, 1а Пустомитівський район Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 квітня 2021 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Паськевич Ірина Євгенівна
#2833907367
Переможець 408 000,00
UAH
20 квітня 2021 15:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Паськевич Ірина Євгенівна #2833907367

№ рішення у справі

63/8-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

20 квітня 2021 15:08
Електронний підпис
20 квітня 2021 14:38
UA-2021-02-24-002730-a-report.pdf
20 квітня 2021 14:38
UA-2021-03-24-002355-a-report.pdf
20 квітня 2021 14:38
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 15:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Паськевич Ірина Євгенівна
#2833907367
408 000,00
UAH
Документи

Документи

20 квітня 2021 15:08
Електронний підпис
20 квітня 2021 14:38
UA-2021-02-24-002730-a-report.pdf
20 квітня 2021 14:38
UA-2021-03-24-002355-a-report.pdf
20 квітня 2021 14:38
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 16:17
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 16:11
ДУ Паськевич.PDF зміни до договору
11 лютого 2022 16:10
ду.pdf зміни до договору
11 лютого 2022 16:10
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 14:45
Паськевич.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:44
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 14:55
Договір 06 05.pdf зміни до договору
06 травня 2021 14:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 травня 2021 12:38
3 300,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
12 травня 2021 12:38
18 030,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
24 травня 2021 11:25
390,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
24 травня 2021 11:25
540,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
24 травня 2021 11:25
840,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
24 травня 2021 11:25
600,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
24 травня 2021 11:25
6 240,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
24 травня 2021 11:25
19 560,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
04 червня 2021 10:32
540,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
04 червня 2021 10:32
540,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
04 червня 2021 10:32
1 500,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
22 червня 2021 14:33
30 690,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
22 червня 2021 14:33
10 860,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
25 жовтня 2021 12:04
9 000,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
25 жовтня 2021 12:04
35 160,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
25 жовтня 2021 12:04
540,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
12 листопада 2021 10:59
2 100,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
12 листопада 2021 10:59
900,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
12 листопада 2021 10:59
900,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
12 листопада 2021 10:59
26 970,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
12 листопада 2021 10:59
8 610,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
14 грудня 2021 11:38
780,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
14 грудня 2021 11:38
4 170,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
14 грудня 2021 11:38
60,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
14 грудня 2021 11:38
120,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
30 грудня 2021 11:11
35 100,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
30 грудня 2021 17:48
1 080,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
30 грудня 2021 17:48
540,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений
30 грудня 2021 17:48
9 510,00 UAH UA228201720344240005001030130
Відділ освіти та культури
UA713510050000026002878929600
ФОП Паськевич I.Є.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума цього договору з 01.01.2022 р. по 31.03.2022 р. не перевищує 20% загальної суми Договору за 2021 рік; Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2022
Номер договору про закупівлю: 06/05
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через технічну помилку (перебої з інтернетом) скан додаткової угоди № 1 не підтягнуло. Додаткова угода № 1. це та сама угода що № 1
Номер договору про закупівлю: 06/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункту 3.1 доповнити новим абзацом в наступній редакції: «Загальна сума договору № 06/05 від 06.05.2021 р. за 2021 рік становила 408 000 грн. 00 коп. (Чотириста вісім тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ. Сума додаткової угоди № 2, що не перевищує 20% загальної суми договору за 2021 рік та становить 81 600 грн. 00 коп. (Вісімдесят одна тисяча шістсот грн. 00 коп.), без ПДВ. п. 3.1 «Загальна сума договору становить 489 600 грн. 00 коп. (Чотириста вісімдесят дев`ять тисяч шістсот грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 06/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 489 600,00
UAH