Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафа керування
Очікувана вартість
1 824 312,00 UAH
UA-2021-04-19-007412-a ● ffabf74acea3476f898448b9c6d3911c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міськводоканал" СМР" |
Код ЄДРПОУ: | 03352455 |
Вебсайт: | http://vodokanal.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., м. Суми, Білопільський шлях, 9 |
Контактна особа: |
Олександр Яценко +380542700185 zakupivli-vodokanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2021 18:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 1 824 312,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 243,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
ДК 021:2015 код 31211110-2 (Шафа керування для забезпечення електропостачання і управління роботою насосних агрегатів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Білопільський шлях, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2021 18:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2021 18:45 |
Т.Д.-Шафа керування.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 20 квітня 2021 12:54
Дата відповіді: 23 квітня 2021 15:52
Доброго дня! Чи можливе застосування частотних перетворювачів з габаритними розмірами більшими, ніж вказано в технічному завданні?
Відповідь: Застосування частотних перетворювачів з габаритними розмірами більшими, ніж вказано в технічному завданні можливе, за умови, якщо не буде змінено розмір шафи керування.
Технічні уточнення
Дата подання: 23 квітня 2021 13:51
Дата відповіді: 28 квітня 2021 13:00
Для підготовки коректної та конкурентносропоможної цінової пропозиції, просимо надати проектну документацію та /або принципові електричні схеми, схеми підключень, специфікацію обладнання тощо.
Відповідь: Шафи керування які є предметом закупівлі, повинні бути виготовлені та поставлені у відповідності до додатку 2 до тендерної документації замовника у якому містяться усі вихідні дані, що необхідні для формування цінової пропозиції учасника, поряд з цим замовником окремо не замовлялася та не розроблялася проектна документація на виготовлення товару, що є предметом закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 23 квітня 2021 14:17
Дата відповіді: 28 квітня 2021 13:02
Тендерною документацією передбачене надання довідок від заводу-виробника. Чи правильно ми розуміємо, що такі довідки також можуть надаватися офіційним представництвом виробника в Україні (для європейських виробників).
Відповідь: Тендерною документацією замовника передбачено, надання учасником документу виданого заводом виробником товару, що підтверджує повноваження Учасника на реалізацію товару від імені заводу-виробника – (в разі якщо учасником, є завод виробник даного товару то зазначена інформація (документ) не надається) – отже якщо учасник закупівлі не є заводом виробником товару то такий учасник повинен бути уповноважений на реалізацію товару саме заводом виробником такого товару не залежно від походження товару – відчизняне чи іноземне виробництво.
Дискримінуючі вимоги
Дата подання: 23 квітня 2021 14:49
Дата відповіді: 28 квітня 2021 14:17
У відповідності до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Учасник (Виконавець робіт) повинен надати лист в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (за аналогічним кодом ДК), який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копія договору, копія видаткової накладної, акту прийому-передачі виконаних робіт)
Враховуючи необхідність інтеграції шафи керування у існуючу систему диспетчеризації з відображенням усіх технологічних та електричних параметрів на моніторі диспетчера Учасник додатково повинен підтвердити наявність такого досвіду, та надати виконаний аналогічний Договір (з актом надання послуг, видатковою накладною) предметом якого є інтеграція шафи керування у існуючу систему диспетчеризації, та відгук від Покупця/контрагента по вищевказаному Договору, з зазначенням інформації про успішну інтеграцію шафи керування у існуючу систему диспетчеризації.
. Під аналогічним договором розуміється договір на роботи згідно з ДК 021:2015 код 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл». Шановний Замовнику, керуючись частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення:
1) У зв’язку з чим, Ви як Замовник обмежуєте досвід виконання аналогічних договорів саме договором на роботи згідно з ДК 021:2015 код 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, тим самим дискримінуючи учасників, які виконували такі роботи в складі масштабних договорів, які безпосередньо мають інший код ДК?
2) Якщо потенційний учасник має значний досвід виконання зазначених робіт, але умови виконаних договорів та/або закупівель, за наслідками яких укладались такі договори, не передбачали прив’язки саме до ДК 021:2015 код 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, тоді виходить такі учасники не зможуть прийняти участі у закупівлі UA-2021-04-19-007412-a? Яка логіка таких обмежень на участь?
Відповіді просимо надати згідно наведеної вище нумерації.
У разі відсутності чітких відповідей на поставлені питання, будемо вимушені звертатись із скаргами на дії посадових осіб Замовника до правоохоронних і контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошеної процедури закупівлі UA-2021-04-19-007412-a ДК 021:2015 код 31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Шафа керування), предметом закупівлі є закупівля товару саме за вищезазначеним кодом Державного класифікатору (далі - ДК) тому і на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, замовником встановлено вимогу щодо надання аналогічного договору саме на поставку такого товару за аналогічним кодом ДК. Що стосується надання договору на виконання робіт чи надання послуг про інтеграцію шафи керування у існуючу систему диспетчеризації то замовником не встановлено жодних обмежень щодо коду ДК де реалізовувався такий проект, враховуючи те, що на підприємстві за результатами закупівлі товару (шафи керування) послідуючим етапом буде інтеграція їх у існуючу систему диспетчеризації, для замовника є важливим досвід такого учасника, а саме: інтеграція обладнання (шафи керування) учасника з існуючою системою диспетчеризації будь якого замовника. Поряд з цим Ви маєте змогу підтвердити свій досвід виконанням таких робіт в складі масштабних договорів, які безпосередньо мають інший код ДК але складовою частиною якого є саме інтеграція шаф/и керування у існуючу систему диспетчеризації замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
1 824 312,00
UAH з ПДВ
|
1 824 312,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
07 травня 2021 14:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі