Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація будівельних відходів (сміття) з об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт вул. Моніторної, від вул. Метробудівської до пров. Парусного». Коригування
Очікувана вартість
227 096,40 UAH
UA-2021-04-19-006759-a 06fd413d9a06454d8ac53d518ae9d155
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Науменко

+380567448257 07nataliya201407@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Наталя Науменко
+380567448257
07nataliya201407@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 15:00
Очікувана вартість: 227 096,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 136,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


1. Супровідні роботам послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт. 2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 3. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 4. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2835.16 тонни
Утилізація будівельних відходів (сміття) з об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт вул. Моніторної, від вул. Метробудівської до пров. Парусного». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2021 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 17:10
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 227 096,40
UAH з ПДВ
227 096,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 13:01
Електронний підпис
29 квітня 2021 13:00
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#34985811
Переможець 227 096,40
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 09:09

Документи

30 квітня 2021 09:09
Електронний підпис
30 квітня 2021 09:06
Протокол 09-8-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#34985811
227 096,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2021 09:09
Електронний підпис
30 квітня 2021 09:06
Протокол 09-8-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 14:50
ДУ 2 до 14-05-3.pdf укладений
15 листопада 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 14:48
ДУ 1 до 14-05-3.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 14:43
ДУ 1 до 14-05-3.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 14:42
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 09:53
Договір № 14-05-3.pdf укладений
14 травня 2021 09:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 вересня 2021 09:31
218 543,24 UAH UA708201720344211004100053491
ДКБ Дніпровської міської ради
UA543052990000026005050251852
КП "ЕКО ДНІПРО" ДМР
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 14/05-3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 14/05-3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 218 543,24
UAH (в тому числі ПДВ 36 423,87 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі Статті 651 Цивільного кодексу України, у зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувались при укладанні Договору