Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція будівлі літ. Г-2 під відділ судово-медичної експертизи трупів (моргу) за адресою: Запорізька обл., м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, буд. 10А)
Очікувана вартість
41 407 693,20 UAH
UA-2021-04-19-006597-c ● d5db463b4b9242f2850cee58b6a94adb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02005177 |
Місцезнаходження: | 69068, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Чарівна,30 |
Контактна особа: |
Неткал Тетяна Іванівна +380668796830 zakupivli.zobsme@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2021 14:05 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 41 407 693,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 207 038,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної гарантії виданої банком. Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною та містити інформацію про зобов’язання банку, у разі виникнення обставин, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі до 0,5% від очікуваної вартості та підписана КЕП Уповноваженої особи. На підтвердження реалізації гарантії надати документи, що підтверджує покриття банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції (виписку банку, платіжне доручення, тощо, з відміткою банку про зарахування коштів на рахунок банку). Разом з гарантією надається: сканована копія банківської ліцензії (усі копії завіряються банком). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн (двісті тисяч гривень 00 копійок) Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції Учасником. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції, про що необхідно додатипогодження від фізичної особи, фізичної особи-підприємця, юридичної особі та ін., яка подала тендерну пропозицію. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Гарантія має містити: • назву документа – «Гарантія»; • повну або скорочену назву принципала (Постачальника), код ЄДРПОУ (ІПН фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по-батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місце знаходження; • суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • номер та назву процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого Органу; • назву бенефіціара (Замовника); • назву гаранта (банку); • обставини, за яких надається право Замовнику вимагати платіж Кошти, що надійшли, як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника Комунальна установа «Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи» Запорізької обласної ради, код ЄДРПОУ 02005177, поточний рахунок № IBAN UA 448201720344241003100047546 у Державна казначейська служба України, код банку 820172, ЄДРПОУ 37941997. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4)закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, наведених вище. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостоюстатті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору в розмірі 0,5 (нуль цілих п’ять десятих) відсотків кошторисної вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника), з обов’язковим наданням копії відповідного платіжного доручення. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору на закупівлю робіт – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція будівлі літ. Г-2 під відділ судово-медичної експертизи трупів (моргу) за адресою: Запорізька обл., м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, буд. 10А). Перерахування коштів здійснюється на № IBAN UA 448201720344241003100047546 у Державна казначейська служба України, код банку 820172, ЄДРПОУ 37941997 Комунальна установа «Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи» Запорізької обласної ради, код ЄДРПОУ 02005177. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція будівлі літ. Г-2 під відділ судово-медичної експертизи трупів (моргу) за адресою: Запорізька обл., м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, буд. 10А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, буд. 10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2021 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2021 12:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
08 травня 2021 12:52 |
Протокол ЗМІНИ.doc | |
19 квітня 2021 15:43 |
ТД морг на публікацію.docx |
08 травня 2021 14:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2021 12:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
08 травня 2021 12:52 |
Протокол ЗМІНИ.doc
|
|||
19 квітня 2021 15:43 |
ТД морг на публікацію.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пояснення вимог ТД
Дата подання: 21 квітня 2021 07:58
Дата відповіді: 26 квітня 2021 12:36
Шановний Замовник! Просимо пояснити вимоги Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «До складу тендерної пропозиції учасник надає договірпро надання послуг з встановлення ПК, АВК з ліцензієюна використання ПК, АВК-5, діючих на дату подання тендерної пропозиції.» Що мається на увазі під словом «ПК». Це окреме програмне забезпечення? Чи скорочення «програмний комплекс АВК»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У розумінні додатку 2 тендерної документації мається на увазі надання договору на послуги з встановлення програмного комплексу: автоматизований випуск кошторисів з ліцензією використання його на персональному комп’ютері учасника.
Розмір кошторисної заробітної плати
Дата подання: 21 квітня 2021 10:34
Дата відповіді: 26 квітня 2021 12:37
Шановний Замовник! Додатком 2 до тендерної документації зазначено: «Розмір кошторисної заробітної плати визначається Підрядником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку він планує отримувати на об’єкті будівництва.». В той же час, пунктом 3.10 Тендерної документації зазначено «При складанні договірної ціни розмір кошторисної заробітної плати повинен складати 10 628,39 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8. Середньомісячна норма тривалості робочого часу 166,17 люд./год. та розряд робіт 3,8.». Просимо надати пояснення, якщо визначений розмір кошторисної заробітної плати Підрядником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку він планує отримувати на об’єкті будівництва є більшим ніж 10 628,39 грн., чи має право підрядник при складанні договірної ціни використовувати визначений розмір заробітної плати Підрядником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! При складанні договірної ціни учасники торгів повинні використовувати розмір заробітної плати передбачений пунктом 3.1. розділу 3 тендерної документації.
питання до проекту договору
Дата подання: 21 квітня 2021 12:50
Дата відповіді: 26 квітня 2021 12:37
Шановний Замовник! У п.3.2 проекту Договору, йдеться мова що Замовник може перерахувати Підряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі до 30% вартості річного обсягу будівельних робіт строком на 3 місяці.
Звертаємо Вашу увагу- аванс НА ПРИДБАННЯ МАТЕРІАЛІВ.
А у абзаці 3, п.3.2 - Підрядник протягом 3 місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати, зобов’язаний підтвердити їх шляхом виконання робіт на суму не менше суми авансу, що підтверджується актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в).
Звертаємо Вашу увагу - аванс на РОБОТИ з матеріалами.
Абзац 4, п.3.2 - відпрацювання авансу - Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріалів.
Знову - тільки МАТЕРІАЛИ.
Пояснить будь ласка, все ж як підтверджується відпрацювання авансу, та якими документами це відпрацювання підтвердити?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відпрацювання авансу відбуватиметься у порядку передбаченому абзацами 3 та 4 пункту 3.2. проєкту договору та за документами передбаченими абзацами 3 та 6 пункту 3.2. проєкту договору.
невідповідність вимог
Дата подання: 21 квітня 2021 14:19
Дата відповіді: 26 квітня 2021 12:38
Шановний Замовник. В п.п.11) п.3.1, Р.3 , вимагается надати лист згоду у формі зазначену у Додатку 6 до тендерної документації. Лист-згода про про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його процедури закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком 3 до Тендерної документації. Звертаемо Вашу увагу, що і у тендерній документації і у проекті договору є визначення - договірної ціни. А у Листі-згоді (додаток 6), абзац третій зявляється термін - ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ. Що Учасник повинен у строк, визначений п.6.3.1 тендерної документації, розрахунок договірної ціни або цінову пропозицію? Будь ласка, приведить у відповідність данні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У даному листі-згоді щодо надання цінової пропозиції наявне посилання на пункту 6.3.1. тендерної документації, яким замовник вимагає надання договірної ціни. Зазначимо, що Замовник відносить терміни «цінова пропозиція» та «договірна ціна», які наявні у тендерній документації, до синонімів, адже предметом вказаного тендеру є «Роботи», і надання будь-якого іншого документу з ціною, аніж договірна ціна в «Роботах» не є логічним.
загальні питання
Дата подання: 21 квітня 2021 14:38
Дата відповіді: 26 квітня 2021 12:38
Шановний Замовник . Звертаємо Вашу увагу, що Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, які викладені у п.6.5 Розділу 6 тендерної документації, відрізняються від Істотних умов , які викладені у п.17.6. проекту договору(Додаток 3) . Будь ласка, приведить у відповідність.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. У складі тендерної документації замовника (додаток 3) міститься проєкт договору. Порядок змін умов такого договору передбачений розділом 17.
усунення невідповідностей
Дата подання: 21 квітня 2021 16:53
Дата відповіді: 26 квітня 2021 12:39
Шановний Замовник! При складанні тендерної документації, Замовник має користуватися діючими нормативно-правовими актами. В звязку з чим, просимо привести п.3.2, розділу 3 у відповідність до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року N 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції"
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за N 275/35897
ЧИННІСТЬ: 19.03.2021
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! При складанні тендерної документації Замовник користувався діючими нормативно-правовими актами, в тому числі і наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897.
Вимоги, щодо забезпечення тендерної пропозиції передбачені пунктом 3.2. розділу 3 тендерної документації прописані у чіткій відповідності з вказаним нормативним актом і не суперечать йому.
Вимоги, щодо забезпечення тендерної пропозиції передбачені пунктом 3.2. розділу 3 тендерної документації прописані у чіткій відповідності з вказаним нормативним актом і не суперечать йому.
усунення невідповідностей
Дата подання: 21 квітня 2021 17:40
Дата відповіді: 26 квітня 2021 12:39
Шановний Замовник! Акцентуємо Вашу увагу, що Учасники формують свої комерційні пропозиції відповідно до технічного завдання, яке надає Замовник. У разі, якщо технічне завдання(Додаток2 до тендерної документації) містить недоліки чи певні особливості, про це варто зазначати у тендерній документації. Законом України "Про публічні закупівлі" заборонено будь-яке спілкування між Учасниками та Замовником на етапі тендеру, окрім веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. З метою не допущення порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що викладені у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо Вас прибрати неправомірну вимогу щодо надання Довідки в довільній формі (з відміткою Замовника) про ознайомлення з проєктно-кошторисною документацією по об’єкту: «Реконструкція будівлі літ. Г-2 під відділ судово-медичної експертизи трупів (моргу) за адресою: Запорізька обл., м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, буд. 10А».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Наразі чинне законодавство у сфері закупівель не містить обмежень щодо спілкування між замовником та учасником. Думка щодо заборони спілкування це виключно міф навіяний з старих редакцій Закону про закупівлі. Основне в даному випадку дотримання принципів здійснення закупівель, установлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Головним завданням, яке ставив перед собою замовник, вимагаючи такий документ – це повне усвідомлення потенційним учасником торгів всіх тих проєктних рішень, які наявні в проєктно-кошторисній документації по об’єкту будівництва.
Головним завданням, яке ставив перед собою замовник, вимагаючи такий документ – це повне усвідомлення потенційним учасником торгів всіх тих проєктних рішень, які наявні в проєктно-кошторисній документації по об’єкту будівництва.
загальні питання
Дата подання: 26 квітня 2021 14:01
Дата відповіді: 29 квітня 2021 08:35
Шановний Замовник! Ще раз звертаємо Вашу увагу, що п.3.2проекту договору викладено у наступній редакції - Замовник може перерахувати Підряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі до 30% вартості річного обсягу будівельних робіт строком на 3 місяці. Т.Е. - ВИКЛЮЧНО на МАТЕРІАЛИ!
На підставі пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 - Замовник у договорі передбачає цілі на які перераховує аванс.
З вашіої відповіді, яка надана раніше на запитання щодо відпрацювання авансу, ми розуміємо, що аванс відпрацьовуєтся шляхом придбання матеріалів разом з роботами.
Тоді будь ласка відкоригуйте проект договору - п.3.2, та абзац 4.
Та пояснить будь ласка, якщо відпрацювання авансу становить матеріали + роботи, то Підрядник повинен що зробити:
1) придбати матеріали на суму авансу 30% від вартості річного обсягу будівельних робіт та додатково виконати з цих матеріалів роботу? чи сумма авансу 30% це загальна сума матеріалів та робот?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Чітка та зрозуміла відповідь на це питання була надана 26.04.2021 о 12:37. Повторюємо ще раз: Відпрацювання авансу відбуватиметься у порядку передбаченому абзацами 3 та 4 пункту 3.2. проєкту договору та за документами передбаченими абзацами 3 та 6 пункту 3.2. проєкту договору.
усунення невідповідностей
Дата подання: 26 квітня 2021 14:37
Дата відповіді: 29 квітня 2021 08:36
Шановний Замовник! У попередній відповіді Замовник зазначив що "При складанні тендерної документації Замовник користувався діючими нормативно-правовими актами, в тому числі і наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Вимоги, щодо забезпечення тендерної пропозиції передбачені пунктом 3.2. розділу 3 тендерної документації прописані у чіткій відповідності з вказаним нормативним актом і не суперечать йому"
Звертаємо Вашу увагу, що - у тендерній документації перший абзац , п.3.2 , розділ 3 -викладен у наступній редакції- "Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної гарантії виданої банком."
Що є порушенням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції,які зазначені у Наказі №2628.
ВИМОГИ
до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції
1. Ці Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Ще раз звертаємо Вашу увагу, що п.3.2 розділу 3 тендерної документації викладен з порушенням Вимог Наказу №2628 від 14 грудня 2020 року. Вимагаємо внесення змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Порушення є в вашій орфографії наданого запитання, а не в вимогах до гарантії, що встановлені в тендерній документації.
Ще раз повторимо: вимоги, щодо забезпечення тендерної пропозиції передбачені пунктом 3.2. розділу 3 тендерної документації прописані у чіткій відповідності з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897і не суперечать йому.
Зазначення Вами, що начебто: «є порушення Вимог до забезпечення тендерної пропозиції, які зазначені у Наказі…» без наведення чітких та аргументованих посилань (напр.: в якій саме частині є порушення? Чому саме не відповідає наказу?), є необґрунтованим та безпідставним.
Ще раз повторимо: вимоги, щодо забезпечення тендерної пропозиції передбачені пунктом 3.2. розділу 3 тендерної документації прописані у чіткій відповідності з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897і не суперечать йому.
Зазначення Вами, що начебто: «є порушення Вимог до забезпечення тендерної пропозиції, які зазначені у Наказі…» без наведення чітких та аргументованих посилань (напр.: в якій саме частині є порушення? Чому саме не відповідає наказу?), є необґрунтованим та безпідставним.
усунення порушення
Дата подання: 26 квітня 2021 17:14
Дата відповіді: 29 квітня 2021 08:37
Шановний Замовник! У попередньому звернені , Учасник акцентував Вашу увагу до вимоги яка порушує Закон України "Про публічні закупівлі". Ця вимога викладена у тендерній документації у п.п.17) п.3.1, розділу 3 та стасується надання Довідки у довільній формі (з відміткою Замовника) про ознайомлення з проєктно-кошторисною документацією по об’єкту: «Реконструкція будівлі літ. Г-2 під відділ судово-медичної експертизи трупів (моргу) за адресою: Запорізька обл., м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, буд. 10А»
Ця вимога порушує низку статей Закону, а саме: ст.23 Закону, ст.22, ст.5
Вимагаємо усунути порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Чітка та зрозуміла відповідь на це питання була надана 26.04.2021 о 12:39. Будь-ласка, перечитайте її знову. Повторення даної відповіді вважаємо недоречним.
усунення порушення
Дата подання: 27 квітня 2021 13:12
Дата відповіді: 29 квітня 2021 08:38
Шановний Замовник! Відповідно до вимоги яка викладена у тендерній документації (п.3.1 Роздилу ІІІ), Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник у п.3.1, керуєтся ч.3 ст.12 Закону "Про публічні закупівлі". Звертаємо Вашу увагу, шановний Замовник, що згідно ч.3 ст.12 Закону, - тендерні пропозицій подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Закон "Про електронні довірчі послуги" набирає чинності через рік з дня його опублікування, крім статті 10, яка набирає чинності з дня опублікування цього Закону, а саме - 5 березня 2022 року.(Розділ VII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ). Тобто на сьогодні, згідно Постанови КМУ № 193, Закону№851, Закону №2155, діють як КЕП так і УЕП. Своїми діями Замовник штучно звужує коло потинційних Учасників. Для уникнення порушень Закону "Про публічні закупівлі", а саме п.4, ч.1, ч.4, ст5, а також вище зазначених Законів та Постанови, просимо усунити дискримінаційну вимогу, та надата усім Учасникам право підписувати документи тендерних пропозицій як КЕП так і УЕП.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! По аналогії з запитанням щодо банківської гарантії, Вами знову не наведено чітких та аргументованих посилань, зокрема в чому саме є звуження кола потенційних учасників?
В вашому запитанні Ви посилаєтесь на Постанову КМУ № 193.
Тож повідомимо Вам, що відповідно до підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» установлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, МОЖУТЬ використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Тобто, вказаний пункт постанови установлює диспозитивний підхід до користувачів, який дає їм вибір: або використовувати удосконалені електронні підписи (печатки) або кваліфіковані, або одночасно і ті і інші.
При написанні даної вимоги Замовник виходив з тієї точки зору, що кваліфіковані електронні підписи можуть зберігатись виключно на захищених носіях, аніж удосконалені.
В даному випадку, як Вам, так і іншим потенційним учасникам торгів нічого не заважає згенерувати власні електронні підписи на захищених носіях.
В вашому запитанні Ви посилаєтесь на Постанову КМУ № 193.
Тож повідомимо Вам, що відповідно до підпункту 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» установлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, МОЖУТЬ використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Тобто, вказаний пункт постанови установлює диспозитивний підхід до користувачів, який дає їм вибір: або використовувати удосконалені електронні підписи (печатки) або кваліфіковані, або одночасно і ті і інші.
При написанні даної вимоги Замовник виходив з тієї точки зору, що кваліфіковані електронні підписи можуть зберігатись виключно на захищених носіях, аніж удосконалені.
В даному випадку, як Вам, так і іншим потенційним учасникам торгів нічого не заважає згенерувати власні електронні підписи на захищених носіях.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ" |
41 184 520,10
UAH з ПДВ
|
41 184 520,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 21" |
41 310 215,08
UAH з ПДВ
|
41 310 215,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ" #39820804 |
Переможець |
41 184 520,10
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 11:21
|
Додатковий договір 5 КАРАТ.pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 10:38
|
Додатковий договір 4 КАРАТ.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 12:45
|
ПР УО 01.11.21 виправлення помилки Дод.договір 3 Карат.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 15:37
|
Додатковий договір 3 КАРАТ.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 15:23
|
Додатковий договір 1 КАРАТ.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 17:00
|
Додатковий договір 2 КАРАТ.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 18:29
|
Договір | укладений |
09 червня 2021 18:27
|
Договір | укладений |
09 червня 2021 18:27
|
Договір | укладений |
09 червня 2021 18:27
|
Договір | укладений |
09 червня 2021 18:27
|
Договір | укладений |
09 червня 2021 18:27
|
Договір | укладений |
09 червня 2021 18:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не стосуються істотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 07-06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не стосуються істотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 07-06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з переглядом складу та обсягів робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 07-06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1.2 розділу 1 Договору щодо внесення змін до робочого проекту в частині перегляду складу та обсягів робіт та відповідно до пункту 17.1 розділу 17 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 07-06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не стосуються істотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 07-06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з виникненням обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (введення воєнного стану на території України з 24.02.2022 року та призупинення виділення коштів (фінансування) з Запорізького обласного бюджету на 2022-2023 роки). |
Номер договору про закупівлю: | 07-06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |