Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (ЛОТ 1: Послуги щодо підтримки комплексу «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку»; ЛОТ 2: Послуги щодо підтримки комплексу «Автоматизована система «Державні закупівлі»)
Очікувана вартість
228 131,20 UAH
UA-2021-04-19-006423-a 9272a1883f4e447d8ee971bd3706c55a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Коваленко

+380442557380 likovalenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративними будинками Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 21714657
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул.Банкова 11
Контактна особа: Олена Коваленко
+380442557380
likovalenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно із пунктом 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», та відповідно до річного плану закупівель на 2021 рік Управління адміністративними будинками Державного управління справами буде застосована переговорна процедура закупівлі, яка вимагає попереднього проведення переговорів з обраним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 17:03
Оскарження наміру укласти договір: 30 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Тендерна документація

19 квітня 2021 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (ЛОТ 1: Послуги щодо підтримки комплексу «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку»)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 158 201,21 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ЛОТ 1: Послуги щодо підтримки комплексу «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку»
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Банкова, 11
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАПЕР"
#37815745
Переможець 158 201,21
UAH
19 квітня 2021 17:03

Документи

19 квітня 2021 17:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 17:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАПЕР"
#37815745
158 201,21
UAH
Документи

Документи

19 квітня 2021 17:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 16:48
ДУ 2 до Дог 254 - 31 627,28.pdf зміни до договору
26 січня 2022 16:46
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 12:04
ДУ 1 до Дог 254 - подовження дії.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 10:05
Дог 254 -158 201,21 грн.pdf укладений
18 травня 2021 10:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 травня 2021 11:24
47 440,92 UAH UA938201720343190002000004172
УАБ ДУС
UA223808050000000026006344702
ТОВ "КРАПЕР"
Оплачений
08 липня 2021 11:37
19 443,00 UAH UA938201720343190002000004172
УАБ ДУС
UA223808050000000026006344702
ТОВ "КРАПЕР"
Оплачений
29 липня 2021 15:53
19 443,00 UAH UA938201720343190002000004172
УАБ ДУС
UA223808050000000026006344702
ТОВ "КРАПЕР"
Оплачений
30 серпня 2021 10:48
17 822,75 UAH UA938201720343190002000004172
УАБ ДУС
UA223808050000000026006344702
ТОВ "КРАПЕР"
Оплачений
29 вересня 2021 12:05
16 850,60 UAH UA938201720343190002000004172
УАБ ДУС
UA223808050000000026006344702
ТОВ "КРАПЕР"
Оплачений
10 листопада 2021 11:05
15 554,40 UAH UA938201720343190002000004172
УАБ ДУС
UA223808050000000026006344702
ТОВ "КРАПЕР"
Оплачений
08 грудня 2021 11:24
6 092,14 UAH UA938201720343190002000004172
УАБ ДУС
UA223808050000000026006344702
ТОВ "КРАПЕР"
Оплачений
08 грудня 2021 11:24
15 554,40 UAH UA938201720343190002000004172
УАБ ДУС
UA223808050000000026006344702
ТОВ "КРАПЕР"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами статей 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до пункту 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно із пунктом 8.2, підпунктом 7 пункту 8.3 Договору Управління адміністративними будинками Державного управління справами та ТОВ «КРАПЕР» прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дати підписання Сторонами та діє до 28 лютого 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань». Враховуючи викладене та згідно із Додатковою угодою від 22 грудня 2021 року № 1 до Договору необхідно внести зазначені зміни. Оплата буде здійснюватися за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою забезпечення ведення бухгалтерського обліку, а також обліку та аналізу державних закупівель за допомогою програмних комплексів «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку» та «Автоматизована система «Державні закупівлі», відповідно до річного плану закупівель на 2021 рік Управління адміністративними будинками Державного управління справами та згідно із пунктом 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) була проведена переговорна процедура за двома лотами і, за її результатами, укладений Договір з ТОВ «КРАПЕР» на суму 158 201,21 гривень без ПДВ. 22.12.2021 було укладено додаткову угоду № 1 та внесено зміни до істотних умов Договору, а саме: продовжено дію Договору до 28.02.2022 на підставі пункту 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону. Наразі, керуючись вимогами пункту 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону, статтями 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та враховуючи Додаткову угоду № 1 від 22.12.2021, Сторони прийшли до згоди збільшити суму Договору на 31 627,28 грн. (тридцять одна тисяча шістсот двадцять сім гривень 28 копійок) без ПДВ. Враховуючи викладене та відповідно до Додаткової угоди від 25.01.2022 № 2, загальна вартість Договору за якою становить 189 828,49 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот двадцять вісім гривень 49 копійок) без ПДВ. Оплата здійснюється за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 189 828,49
UAH