Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43022656 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В |
Контактна особа: |
Дикун Ольга Вікторівна +380564620422 kp-cep_uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2021 17:12 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
19 квітня 2021 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-01-000001 ● 7ecda576bb37480f8eda60e689fac215
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2021 Одеса № 348
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.06.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.07.2021 № 348
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2021-04-19-006379-a 19.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-08 16:58:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З метою дослідження питання правильності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі надати через електронну систему закупівель лист від 15.04.2021 № 23 від ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС», рішення Криворізької міської ради від 24.04.2019 № 3683, договір від 10.09.2020 № 72/10, рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір № 4011 від 13.09.2018 (стосовно договору б/н від 01.03.2018 року, укладеними між товариством та автором програмної продукції).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-13 18:01:02
Пояснення на запит
1. Керуючись частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», наказом Мінеконкомрозвитку від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником - комунальним підприємством «Центр електронних платежів» КМР (надалі – КП «ЦЕП») у минулому періоді було проведено аналіз загальнодоступної інформації щодо можливості придбання безстрокового права користування програмним забезпеченням з можливістю моніторингу транспорту з урахуванням даних діючої «Автоматизованої системи оплати проїзду» (надалі – АСОП) в межах виділених асигнувань.
За результатами аналізу наявних в Україні постачальників програмного забезпечення з вищезазначеним функціоналом, було укладено договір №72/1 від 10.09.2020 року з ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС», в межах якого проведено відповідне навантажувальне тестування програмного забезпечення та впровадження програмного забезпечення комп’ютерна програма «Metrix», як телеметричної платформи, в систему АСОП та GPS встановлену в комунальному транспорті м. Кривий Ріг.
Враховуючи технічні вимоги до програми, рекомендації перевізників - комунальних підприємств, організатора перевезень - Управління транспорту та телекомунікацій виконкому КМР, норми чинного законодавства в частині оплати за транспортні послуги та інші заплановані поточні завдання Замовника у напрямку розвитку диспетчеризації громадського транспорту м. Кривий Ріг та системи АСОП, КП «ЦЕП» було направлено лист від 12.01.2021 №16 до ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС» про визначення можливих умов та вартості використання програмного забезпечення комп’ютерна програма «Metrix» при організації та підтримці функціонування системи GPS-моніторингу у складі системи АСОП.
Листом від 14.01.2021 №28 ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС» визначено вартість програмного забезпечення телеметричної платформи «Комп'ютера програма «Metrix» (безстрокова ліцензія) у розмірі 3 млн. гривень.
Додатково, товариством було надано технічні характеристики та можливості програмного забезпечення комп'ютерної програми «Metrix», які знайшли своє відображення у додатку № 2 до договору №43 від 14.05.2021 року щодо придбання права використання безстрокової ліцензії зазначеного програмного забезпечення.
Враховуючи вище викладене, КП «ЦЕП» дотримано принцип раціонального та цільове витрачання бюджетних коштів, належним чином здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, враховуючи, що відповідно до норм Закону України «Про авторське право і суміжні права», постачальник (ліцензіар), будучі власником виключних майнових прав інтелектуальної власності, самостійно визначає та оцінює вартість на програмне забезпечення комп’ютерної програми.
Посилання на сторінку вебсайту КП «ЦЕП» з додатковим розміщенням інформації https://kpcep.dp.ua/about-us/
2. Скан-копії документів запитуваних в пункті 2 запиту додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС» #41469218 |
Переможець |
3 000 000,00
UAH
|
19 квітня 2021 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 16:36
|
Лист _29 від 09.07.2021.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 16:34
|
Додаткова угода _1 до договору _43.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 18:01
|
Договір №43 від 14.05.2021 | укладений |
14 травня 2021 18:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою врегулювання договірних відносин, враховуючи повне виконання Сторонами своїх зобов’язань визначених ліцензійним договором №43 від 14.05.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |