Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення (Придбання телеметричної платформи комп’ютерна програма «Metrix» з можливістю моніторингу транспорту (безстрокова ліцензія)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-04-19-006379-a 73af8305f137468bb39e589c21b2a12f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дикун Ольга Вікторівна

+380564620422 kp-cep_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В
Контактна особа: Дикун Ольга Вікторівна
+380564620422
kp-cep_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Для забезпечення розвитку диспетчеризації міського комунального пасажирського транспорту м. Кривий Ріг, з урахуванням листа №23 від 15.04.2021 року ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС», у Замовника – комунального підприємства «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради є необхідність та підстави здійснити закупівлю телеметричної платформи комп’ютерна програма «Metrix» з можливістю моніторингу транспорту (безстрокова ліцензія), з наступним обґрунтування умов застосування процедури. Комунальне підприємство «Центр електронних платежів» КМР (надалі – КП «ЦЕП») будучи організатором впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду (надалі – АСООП) у міському комунальному пасажирському транспорті м. Кривий Ріг (рішення Криворізької міської ради від 24.04.2019 № 3683), відповідно до своєї статутної діяльності уповноважене здійснювати диспетчеризацію міського комунального пасажирського транспорту, у тому числі з використанням GPS-систем, утримання та організація роботи диспетчерської служби, оперативний облік роботи рухомого складу, контроль за виконанням розкладів руху. З метою виконання покладених функцій КП «ЦЕП» придбало за договором від 10.09.2020 № 72/10 у товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС» ліцензію на право користування комп’ютерною програмою «Metrix» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-14-002864-c), яка містить в собі необхідний базовий функціонал та є основою для побудови телеметричної платформи, як інноваційного рішення з організації обміну, прийому, зберігання, сортування, обробки великого об’єму даних та організації кроссплатформених взаємодій між сучасними програмними комплексами, в т. ч. діючої системи АСООП та для інтеграції вже існуючих інформаційних систем. Протягом дії зазначеного договору КП «ЦЕП» при взаємодії з Перевізниками – комунальними підприємствами, проведено функціональне і навантажувальне тестування програмного забезпечення «Metrix», як телеметричної платформи, в програмне забезпечення «Metrix» інтегровано GPS-обладнання та обладнання системи АСООП, що встановлене на комунальному транспорті, адаптовані звітні форми відповідно до потреб комунальних підприємств та покладених функцій, проведено аналіз експлуатації рухомих об’єктів Перевізників та на базі комп’ютерної програми «Metrix» створено та розгорнуто в умовах КП «ЦЕП» інструмент контролю та диспетчеризації міського комунального пасажирського транспорту м. Кривий Ріг, яке показало стабільно високий рівень працездатності, гнучкості та швидкості інтеграцій та масштабування сервісу. Згідно частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Пунктом 2 частини 2 стаття 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності, в тому числі, такого випадку: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Так, власником виключних майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення комп’ютерна програма «Metrix» є ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС», що підтверджується рішенням про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір № 4011 від 13.09.2018 (стосовно договору б/н від 01.03.2018 року, укладеними між товариством та автором програмної продукції). На сьогоднішній день, за результатами навантажувального тестування та впровадження програмного забезпечення комп’ютерна програма «Metrix» підтримує встановлені на комунальному пасажирському транспорті GPS-прилади та обладнання системи АСООП, формує відповідні звіти по формам адаптованим під потреби замовника, що надає змогу КП «ЦЕП» здійснювати всебічний аналіз роботи пасажирського транспорту в рамках налагоджування функціонування систем АСООП та GPS-моніторингу транспорту у м. Кривий Ріг тим самим виконувати свої обов’язки щодо здійснення диспетчеризації міського комунального пасажирського транспорту, у тому числі з використанням GPS-систем, утримання та організації роботи диспетчерської служби, оперативного обліку роботи системи АСООП та рухомого складу, контроль за виконанням розкладів руху. При цьому, необхідно зазначити, що закупівля іншого програмного продукту для виконання зазначених функцій та обов’язків, в тому числі потягне за собою виникнення несумісності технічного, адміністративного та організаційного характеру з адаптованим програмним забезпеченням «Metrix» і, як наслідок, нераціональне та нецільове витрачання бюджетних коштів, що знадобиться для додаткового та/або повторного перепрограмування, адаптації та налагодження наявного та встановленого на рухомих об’єктах Перевізників – комунальних підприємств обладнання системи АСООП та GPS з подальшою розробкою необхідних форм звітів. Враховуючи викладене вище, керуючись з метою належного виконання покладених функцій та зобов’язань щодо здійснення диспетчеризації міського комунального пасажирського транспорту, у тому числі з використанням обладнання системи АСООП та GPS-систем, утримання та організації роботи диспетчерської служби, оперативного обліку роботи рухомого складу, контроль за виконанням розкладів руху у м. Кривий Ріг, з урахуванням, що власником виключних майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення комп’ютерної програми «Metrix» як телеметричної платформи за необхідності захисту прав інтелектуальної власності належить тільки ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС», у КП «ЦЕП» є підстави для застосування переговорної процедури відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі: код за ЄЗС ДК 021:2015 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення (Придбання телеметричної платформи комп’ютерна програма «Metrix» з можливістю моніторингу транспорту (безстрокова ліцензія).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 30 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення (Придбання телеметричної платформи комп’ютерна програма «Metrix» з можливістю моніторингу транспорту (безстрокова ліцензія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Героїв АТО, 30В, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50101, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48211000-0 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення міжплатформної взаємодії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

19 квітня 2021 16:51
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-01-000001 ● 7ecda576bb37480f8eda60e689fac215
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2021 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2021 Одеса № 348

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.06.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.07.2021 № 348

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2021-04-19-006379-a 19.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-08 16:58:43

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань.

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

2. З метою дослідження питання правильності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі надати через електронну систему закупівель лист від 15.04.2021 № 23 від ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС», рішення Криворізької міської ради від 24.04.2019 № 3683, договір від 10.09.2020 № 72/10, рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір № 4011 від 13.09.2018 (стосовно договору б/н від 01.03.2018 року, укладеними між товариством та автором програмної продукції).

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-13 18:01:02

Пояснення на запит

1. Керуючись частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», наказом Мінеконкомрозвитку від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником - комунальним підприємством «Центр електронних платежів» КМР (надалі – КП «ЦЕП») у минулому періоді було проведено аналіз загальнодоступної інформації щодо можливості придбання безстрокового права користування програмним забезпеченням з можливістю моніторингу транспорту з урахуванням даних діючої «Автоматизованої системи оплати проїзду» (надалі – АСОП) в межах виділених асигнувань.
За результатами аналізу наявних в Україні постачальників програмного забезпечення з вищезазначеним функціоналом, було укладено договір №72/1 від 10.09.2020 року з ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС», в межах якого проведено відповідне навантажувальне тестування програмного забезпечення та впровадження програмного забезпечення комп’ютерна програма «Metrix», як телеметричної платформи, в систему АСОП та GPS встановлену в комунальному транспорті м. Кривий Ріг.
Враховуючи технічні вимоги до програми, рекомендації перевізників - комунальних підприємств, організатора перевезень - Управління транспорту та телекомунікацій виконкому КМР, норми чинного законодавства в частині оплати за транспортні послуги та інші заплановані поточні завдання Замовника у напрямку розвитку диспетчеризації громадського транспорту м. Кривий Ріг та системи АСОП, КП «ЦЕП» було направлено лист від 12.01.2021 №16 до ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС» про визначення можливих умов та вартості використання програмного забезпечення комп’ютерна програма «Metrix» при організації та підтримці функціонування системи GPS-моніторингу у складі системи АСОП.
Листом від 14.01.2021 №28 ТОВ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС» визначено вартість програмного забезпечення телеметричної платформи «Комп'ютера програма «Metrix» (безстрокова ліцензія) у розмірі 3 млн. гривень.
Додатково, товариством було надано технічні характеристики та можливості програмного забезпечення комп'ютерної програми «Metrix», які знайшли своє відображення у додатку № 2 до договору №43 від 14.05.2021 року щодо придбання права використання безстрокової ліцензії зазначеного програмного забезпечення.
Враховуючи вище викладене, КП «ЦЕП» дотримано принцип раціонального та цільове витрачання бюджетних коштів, належним чином здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, враховуючи, що відповідно до норм Закону України «Про авторське право і суміжні права», постачальник (ліцензіар), будучі власником виключних майнових прав інтелектуальної власності, самостійно визначає та оцінює вартість на програмне забезпечення комп’ютерної програми.
Посилання на сторінку вебсайту КП «ЦЕП» з додатковим розміщенням інформації https://kpcep.dp.ua/about-us/
2. Скан-копії документів запитуваних в пункті 2 запиту додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС»
#41469218
Переможець 3 000 000,00
UAH
19 квітня 2021 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 17:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС»
#41469218
3 000 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 16:36
Лист _29 від 09.07.2021.pdf зміни до договору
14 липня 2021 16:34
Додаткова угода _1 до договору _43.pdf зміни до договору
14 липня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 18:01
Договір №43 від 14.05.2021 укладений
14 травня 2021 18:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою врегулювання договірних відносин, враховуючи повне виконання Сторонами своїх зобов’язань визначених ліцензійним договором №43 від 14.05.2021 року
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 000 000,00
UAH