Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП "Лікарня інтенсивного лікування "Кременчуцька" по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області". Коригування (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 259 598,00 UAH
UA-2021-04-19-006043-a 6ceb157127734cbba4e48d505d5534fa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієнко Євгенія Олександрівна

+380969212652 kremenlik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Лікарня інтенсивного лікування " Кременчуцька"
Код ЄДРПОУ: 41318879
Місцезнаходження: 39602, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Павлова, 2
Контактна особа: Корнієнко Євгенія Олександрівна
+380969212652
kremenlik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування» Кременчуцька» за результатами проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), номер в електронній системі закупівель: UA-2020-09-22-009627-b, з переможцем – ТОВ ЛОНА-Ч (код ЄДРПОУ 37497836) (далі – Підрядник) підписано договір підряду № 696 від 02 листопада 2020 р. (далі – первинний договір) на загальну суму 9 665 401,04 грн., відповідно до умов якого Підрядник зобов’язується власними або залученими силами виконати, зазначені в тендерній документації роботи, які забезпечать введення в експлуатацію об’єкта: «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – роботи),в обумовлений цим Договором термін та з належною якістю в межах затвердженої проектно-кошторисної документації та узгодженої договірної ціни робіт, вимог національних стандартів, будівельних норм і правил, вимог техніки безпеки і охорони праціТакож пунктом 5.4.24 Договору передбачено, що Підрядник повинен інформувати Замовника про хід виконання зобов’язань за Договором підряду, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення. Під час виконання первинного договору Підрядник поставив до відома Замовника ( лист. вих. №13 від 16.12.2020 року щодо внесення змін до проектно-кошторисної документації» ) та надалі було розглянуто представниками Замовника та Підрядника на спільних нарадах питання про необхідність виконання додаткових робіт, які були не враховані у початковій проектно-кошторисній документації, призвели до збільшення обсягу робіт та без виконання яких подальше продовження та завершення робіт по первинному договору і об’єкта в цілому є неможливим. Невиконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, не дає можливості завершити всі будівельні роботи по об’єкту будівництва в цілому. ФОП Кішинець Д.А (проектувальник) повідомив листом від 16.04.21 №1023/04-14 про прийняті зміни проєктних рішень та склад додаткових обсягів будівельно-монтажних робіт внаслідок коригування проєктно-кошторисної документації «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області», що пов’язані з включенням в обсяг реконструкції додаткових приміщень, частковій зміні їх функціонального призначення та заміні окремих типів опоряджувальних матеріалів. Перелік змін та додаткових обсягів робіт: 1. До складу приміщень, що підлягають реконструкції додані приміщення 144, 144а, 145, 145а, частина приміщення 82а згідно технічного паспорту на будівлю та частина коридору №9 до переходу в інше крило будівлі. На межі реконструкції встановлено вітраж з ПВХ профілів. 2. Приміщення №144, 145, 145а та 82а обладнано під кабінети медсестр і ординаторські. 3. Групу приміщень флюорографічного кабінету, попередньо передбаченого проєктом, переобладнано в рентген-кабінет з встановленням цифрової діагностичної рентгенівської системи CALYPSO F з урахуванням технічних вимог і рекомендації виробника обладнання до внутрішнього опорядження та розташування обладнання і його характеристик. 4. Групу приміщень рентген-кабінету, попередньо розробленого проєктом, замінено на кабінет комп’ютерної томографії з встановленням томографічного апарату SOMATOM go.TOP виробництва SIEMENS з урахуванням технічних вимог і рекомендації виробника обладнання до внутрішнього опорядження та розташування обладнання і його характеристик. 5. Влаштовано новий захист приміщень процедурних з встановленими рентген-апаратами від іонізуючого випромінювання відповідно до технічних характеристик рентген-апаратів. 6. Рентген-кабінети обладнано новими системами припливно-витяжної вентиляції і кондиціонування. 7. Для живлення рентген-установок запроєктовано нові електричні мережі з приєднанням до ВРП в електрощитовій. 8. Розроблено додаткові конструктивні рішення підсилення плит перекриття для подальшого демонтажу існуючої шахти недіючого ліфтового підйомника з урахуванням поряд розташованих стояків мереж водопроводу і каналізації, виявлених при демонтажі опорядження. 9. Передбачено зміну проєктних конструкцій підлог в частині приміщень №5, 6, 7, 9 з урахуванням фактичного складу шарів конструкції підлоги, визначених в процесі демонтажу підлог. 10. Замінено вхідні двері в тамбурі входу в будівлю з боку пандуса. 11. Передбачено підсилення всіх дверних прорізів металевими конструкціями. 12. В протишоковій палаті влаштовано другий вихід з встановленням дверного блоку з ПВХ профілів. 13. Додано опорядження внутрішніх дверей ПВХ лиштвою. 14. Замінено матеріал опорядження внутрішніх віконних укосів на ГКЛ. 15. На головному вході в будівлю влаштовано пандус для МГН, обладнаний поручнями і тактильними індикаторами. 16. Внесено зміни в проєктну схему системи опалення приміщень №11-27, які розташовуються в двоповерховій частині будівлі, з урахуванням уточненого при проведенні демонтажних робіт місця врізання зворотного трубопроводу в існуючу систему. 17. В схемі внутрішнього водопостачання частини будівлі з приміщеннями №11-27 враховано заміну існуючого внутрішнього сталевого магістрального водопроводу, прокладеного в підготовці підлоги. Схема змінена з урахуванням фактичного розташування замонолічених в конструкціях підлог існуючих трубопроводів, виявлених після демонтажу підлог. 18. Додано встановлення нових спліт-систем кондиціонування приміщень. 19. Замінено діаметри запроєктованих трубопроводів каналізаційних випусків до існуючих колодязів з Ø110мм на Ø160мм. 20. Передбачено повну заміну киснепроводу в межах реконструйованих приміщень, починаючи від вводу в будівлю зі збільшенням кількості точок приєднання медичного обладнання. 21. Враховано заміну кабельних ліній від електрощитової до групових розподільних електрощитів верхніх поверхів будівлі лікарні, що прокладені через реконструйовані приміщення приймального відділення. 22. Приміщення приймального відділення обладнано мережами Ethernet зв’язку і відеоспостерекження. Наявність, потреба та непередбачуваність додаткових робіт, що виникли під час виконання робіт згідно первинного договору погоджені Замовником. Згідно завданням Замовника в проектно-кошторисну документацію «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області» були внесені відповідні зміни. Відкориговану проектно-кошторисну документацію було направлено для проходження обов’язкової експертизи відповідно положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 за результатами якої отримано експертний звіт (позитивний) Філія ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Полтавській області №17-0057/01-21 від 08.04.2021 р. Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, за якими відбулося коригування проектно-кошторисної документації та які необхідно виконати за проектом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) і технічно та економічно пов’язані з вже виконаними Підрядником роботами по первинному договору підряду № 696 від 02 листопада 2020 р., оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконуються за первинним договором, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта. Також Виконавець проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) ФОП Кішинець Д.А даними листами від 15.04.21 №1017/04-14 та від 16.04.21 №1023/04-14. проінформував заклад щодо обсягів робіт після коригування проєктної документації. Також наявність умов підтверджується відкоригованою проектно-кошторисною документацією, що затверджена Наказом № 216 від 19.04.2021 року. Поряд з цим, зміна підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельно-монтажними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок - збільшення терміну виконання робіт. Таким чином, залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта будівництва. В цілому, роботи, що будуть виконуватись, технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе підрядник, а також забезпечать гарантійний термін експлуатації після введення об’єкта будівництва в експлуатацію. Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Вимогами п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону визначено, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. З урахуванням вищевикладеного встановлено, що додаткові будівельні роботи не були включені у початковий проєкт, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких додаткових робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за даним об’єктом та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому, вже в ході виконання основних робіт, згідно рішення робочих нарад, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 4 259 598,00 грн., що не перевищує 50% вартості головного (первинного) договору підряду - 9 665 401,04 грн, а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, тендерним комітетом, як виняток, прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п.5 ч.2 ст.40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 30 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника : Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Павлова, 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3, ч.1 статті 2 Законі України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП "Лікарня інтенсивного лікування "Кременчуцька" по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

19 квітня 2021 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-11-000112 ● aa3a96647b2548b58a5e7ee5e381758c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2021
№ 368

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
22. UA-2021-04-19-006043-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-16 10:22:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП "Лікарня інтенсивного лікування "Кременчуцька" по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-19-006043-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі «скоригований робочий проект є продовженням робіт по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП "Лікарня інтенсивного лікування "Кременчуцька" по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу будівельних робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
А також, просимо надати позитивний експертний звіт (позитивний) Філія ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Полтавській області №17-0057/01-21 від 08.04.2021 р. щодо додаткових обсягів робіт, які внесені в робочий проект (скоригований).
Поряд з тим, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Тому, поясніть чи перевірялись Комунальним некомерційним медичним підприємством "Лікарня інтенсивного лікування " Кременчуцька" (далі-Замовник) відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції переможця за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ "ЛОНА-Ч", яка подана Замовнику, за статтями витрат (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими, за статтями витрат договірної ціни з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім того, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ "ЛОНА-Ч", документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ "ЛОНА-Ч",, якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-18 15:27:59

Відповідь на запит від 16.06.2021 Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»

Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька», на виконання Вашого запиту замовнику на пояснення від 16.06.2021, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro о 10 год. 22 хв., надає копії запитуваних документів, а саме:
- зведені кошторисні розрахунки, локальні кошториси на будівельні роботи (початковий проект);
- зведені кошторисні розрахунки, локальні кошториси на будівельні роботи (після експертизи);
- експертний звіт позитивний;
- договірна ціна з усіма розрахунками, пояснювальна записка, розрахунки, локальні кошториси, відомості матеріалів та обладнання;
- лист запрошення на переговори;
- довідка ТОВ «ЛОНА-Ч» про підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, аналогічний договір з усіма його додатками.
Також, зазначаємо, що діюча редакція Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги Замовником подання ТОВ "ЛОНА-Ч", документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям при проведенні переговорної процедури.
Статтею 40 Закону України «Про публічні закупівлі», також, не передбачає вимогу до Замовника брати у Підрядника документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам. В свою чергу, для підтвердження надійності і кваліфікованості Учасника, Замовником було запропоновано надати довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що було виконано ТОВ «ЛОНА – Ч».
Перед укладанням договору, пропозиції Підрядника щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції, перевірялись контрагентом, який здійснює технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті «Реконструкція приймального відділення будівлі КНМП "Лікарня інтенсивного лікування "Кременчуцька" по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛОНА-Ч"
#37497836
Переможець 4 257 756,24
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 16:52

Документи

19 квітня 2021 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛОНА-Ч"
#37497836
4 257 756,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2021 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2024 14:57
додугода 13 до 326.pdf зміни до договору
09 вересня 2024 14:56
Електронний підпис укладений
28 червня 2024 13:37
додугода 12 до дог. 326.pdf зміни до договору
28 червня 2024 13:35
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 13:23
додугода 11 дог326.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 13:22
Електронний підпис укладений
30 червня 2023 15:10
додугода 10 до дог.326 ЛОНА Ч.pdf зміни до договору
30 червня 2023 15:09
Електронний підпис укладений
02 березня 2023 11:19
додугода 9 до д 326.pdf зміни до договору
02 березня 2023 11:18
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:25
додугода 8 д 326.pdf зміни до договору
02 січня 2023 09:24
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 15:17
додугода ЛонаЧ7.pdf зміни до договору
18 жовтня 2022 15:16
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 12:59
додугода 6 лона ч.pdf зміни до договору
01 липня 2022 12:55
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:21
додугода 4 лона ч 326.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 09:13
Договір укладений
30 квітня 2021 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 30.06.2022 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції: п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 30.06.2022року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4.7 Договору підряду № 326 від 30.04.2021 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 31 грудня 2022 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції: п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2022року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №1475 від 13.10.2022 року « Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» та Наказом Департаменту охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №808 від 14.10.2022 року «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду кременчуцької міської територіальної громади», вирішили внести зміни в п. п. 2.1 розділу ІІ «Ціна предмету договору» а саме: збільшити виділені бюджетні асигнування на 2022 рік на суму 151747,84 грн. і зменшити власні кошти на суму 151747,84 грн та викласти п. п. 2.1. розділу ІІ. «Ціна предмету договору» у новій редакції, а саме: «2.1. Сума цього Договору становить: 4 257 756,24 грн. (чотири мільйони двісті п’ятдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят шість гривень 24 коп.) без ПДВ, в т. ч. в межах виділених бюджетних асигнувань на 2021 рік – 3394891,74 грн., на 2022 рік – 862864,50 грн. з них, кошти місцевого бюджету – 709973,35грн, власні кошти – 152891,15грн.».
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4.7 Договору підряду №326 від 30.04.2021 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 30 червня 2023 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції:п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 30 червня 2023року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків»
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №222 від 07.02.2023 року «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» та наказом Департаменту охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №130 від 13.02.2023 року «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади», уклали цю Додаткову угоду до Договору № 326 від 30.04.2021 року про наступне:внести зміни в п. п. 2.1 розділу ІІ «Ціна предмету договору» а саме: збільшити виділені бюджетні асигнування на 2023 рік на суму 152891,15 грн. і зменшити власні кошти на суму 152891,15 грн та викласти п. п. 2.1. розділу ІІ. «Ціна предмету договору» у новій редакції, а саме: «2.1. Сума цього Договору становить: 4 257 756,24 грн. (чотири мільйони двісті п’ятдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят шість гривень 24 коп.) без ПДВ, в т. ч. в межах виділених бюджетних асигнувань на 2021 рік – 3394891,74 грн., на 2022 рік – 709973,35 грн., на 2023 рік – 152891,15 грн. - кошти місцевого бюджету».
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4.7 Договору підряду №326 від 30.04.2021 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 31 грудня 2023 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції:п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2023року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків»
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4.7 Договору підряду №326 від 30.04.2021 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 30 червня 2024 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції: п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 30 червня 2024року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4.7 Договору підряду №326 від 30.04.2021 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 30 вересня 2024 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції: п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 30 вересня 2024року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4.7 Договору підряду №326 від 30.04.2021 року, уклали цю додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.2 розділу 4. «Терміни та місце виконання робіт» та викласти в новій редакції: п. п 4.2 Строки виконання робіт: до 31грудня 2024 року. Місце виконання робіт: 39602, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Павлова, 2. Внести зміни в п. 14.1 розділу 14. «Строк дії договору» та викласти його в новій редакції: п.14.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2024року, але втрачає свою дію не раніше виконання робіт Підрядником та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML