Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сумка-укладка лікаря швидкої медичної допомоги УМСП - 01-ПМ2
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2021-04-19-004242-c 3a0da917a1b34bf0b84fbfd1d2661ac0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 09:00
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


сумка-укладка лікаря швидкої медичної допомоги УМСП - 01-ПМ2 ДК 021:2015: 33196000-0 Аптечки першої медичної допомоги НК 024:2019: 12500 Медична сумка
Єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/ Ц обчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів;Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
сумка-укладка лікаря швидкої медичної допомоги УМСП - 01-ПМ2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
НК 024:2019: 12500 — Медична сумка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 16:46
оголошення (сумка-укладка)-2.docx
19 квітня 2021 16:46
проект договору (2210 СП).doc
19 квітня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 16:46
оголошення (сумка-укладка)-2.docx
19 квітня 2021 14:54
оголошення (сумка-укладка).docx
19 квітня 2021 14:10
оголошення (сумка-укладка).docx
19 квітня 2021 16:46
проект договору (2210 СП).doc
19 квітня 2021 14:10
проект договору (2210 СП).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 7 290,00
UAH з ПДВ
7 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#1955300085
Відхилено 7 290,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 18:42

Документи

28 квітня 2021 18:42
Електронний підпис
28 квітня 2021 18:42
протокол 8 від 28.04.2021.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій