Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Препарати ентерального харчування для надання стаціонарної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID – 19
Очікувана вартість
171 256,00 UAH
UA-2021-04-19-003536-a 6eef982f3ee443279b75cb7f8cf61a2e
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агаркова Людмила Михайлівна

+380552491572 tropinka-2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004120
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул.Комарова,буд.2
Контактна особа: Агаркова Людмила Михайлівна
+380552491572
tropinka-2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Закупівля без використання електронної системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Нутрікомп Стандарт Нейтральний у пластиковій пляшці 500мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Комарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33692300-0 — Ентеральне харчування
400 штуки
Нутрікомп Д Нейтральний у пластиковій пляшці 500мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Комарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33692300-0 — Ентеральне харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки Товару з відстрочкою платежу на термін 20 календарних днів включно Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

19 квітня 2021 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРІНМЕДІКАЛ"
#43221698
Переможець 171 256,00
UAH
19 квітня 2021 13:36

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 10:28
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 13:37
125.PDF укладений
19 квітня 2021 13:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 171 256,00
UAH