Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по супроводженню та обслуговуванню Інформаційно-програмного комплексу “Місцевий бюджет”; послуги по супроводженню модуля інтеграції з ІАС «LOGICA»
Очікувана вартість
2 735,00 UAH
UA-2021-04-19-003064-a fe2375125ae24927818ae62fe4825547
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнак Марина Валеріївна

380577253820 dtkzv.uo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44151454
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Конституції майдан, будинок 7
Контактна особа: Корнак Марина Валеріївна
380577253820
dtkzv.uo@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


послуги по супроводженню та обслуговуванню Інформаційно-програмного комплексу “Місцевий бюджет”; послуги по супроводженню модуля інтеграції з ІАС «LOGICA» код ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням;
КЕКВ 2240;
2 послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
послуги по супроводженню та обслуговуванню Інформаційно-програмного комплексу “Місцевий бюджет”; послуги по супроводженню модуля інтеграції з ІАС «LOGICA»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, Конституції майдан, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг за цим Договором здійснюється Замовником у розмірі 100 % вартості наданих послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі підписаного обома Сторонами акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

19 квітня 2021 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО - АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ФІНАНСОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ФІНТЕХ - ЧЕРКАСИ"
#37181312
Переможець 2 735,00
UAH
19 квітня 2021 12:53

Документи

19 квітня 2021 12:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 12:57