Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за будівництвом по об’єкту: «Реконструкція одноповерхової будівлі складу матеріалів №101310016 під трьохповерховий спальний корпус МРЦ МВС України «Кремінці», м. Яремче, с. Татарів, вул. Шевченка,1»
Очікувана вартість
517 048,00 UAH
UA-2021-04-19-002225-a ● 3a2c3c68eb594e65af0aa79e4231cfa6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці" |
Код ЄДРПОУ: | 08733802 |
Місцезнаходження: | 78596, Україна , Івано-Франківська обл., село Татарів, вул.Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Бойко Мирослава Юріївна +380982330399 mrcmvskreminci@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2021 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2021 11:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 517 048,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 585,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозицій учасника спрощеної закупівлі (якщо замовник вимагає його надати): Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення пропозиції не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі . Строк дії забезпечення: не менше 90 днів з дня розкриття пропозицій. Пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Реквізити Замовника: МРЦ МВС України «Кремінці», ЄДРПОУ 08733802, місцезнаходження: 78596, Івано - Франківська обл., с. Татарів, вул. Шевченка1, р/р № UA 608201720313281001201015088, Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Повернення чи неповернення забезпечення пропозиції здійснюється в порядку ст.25 Закону України від 19.09.2019 №114-IX «Про публічні закупівлі». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2585.24 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за будівництвом по об’єкту: «Реконструкція одноповерхової будівлі складу матеріалів №101310016 під трьохповерховий спальний корпус МРЦ МВС України «Кремінці», м. Яремче, с. Татарів, вул. Шевченка,1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78596, Україна, Івано-Франківська область, с. Татарів, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Технічний нагляд за будівництвом по об’єкту: «Реконструкція одноповерхової будівлі складу матеріалів №101310016 під трьохповерховий спальний корпус МРЦ МВС України «Кремінці», м. Яремче, с. Татарів, вул. Шевченка,1» | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2021 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2021 11:18 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо огляду
Дата подання: 21 квітня 2021 14:54
Дата відповіді: 22 квітня 2021 10:56
Відповідно до п.18 Додатку 1 до Оголошення, Замовник вимагає від Учасника: "Учасник зобов’язаний оглянути місце будівництва об’єкта замовника, до кінцевого строку періоду уточнень. В подальшому із поданням в складі своєї пропозиції повинен надати «Акт відвідування об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний представником Замовника та уповноваженою особою Учасника. ".
Дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам проведення закупівель визначених в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Адже вимога про надання Акт відвідування та огляду об’єкта є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне внесення змін до оголошення, вимоги щодо надання учасниками «Акту відвідування об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний представником Замовника та уповноваженою особою Учасника " до кінцевого строку періоду уточнень. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документ, крім тих, які передбачені даною статтею) яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час МРЦ МВС України «Кремінці». Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути проектно – кошторисну документацію яка потрібна для здійснення технічного нагляду під час реконструкції,і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Тимків Богдан Романович |
498 000,00
UAH
|
498 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тимків Богдан Романович #2308716055 |
Переможець |
498 000,00
UAH
|
29 квітня 2021 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 11:36
|
договір 108 додаткова.pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 11:13
|
договір 107 технагляд.pdf | укладений |
11 травня 2021 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють розпочати роботи в строки передбачені договором. |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 108 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |