Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з сервісного обслуговування ПЕОМ та друкуючих пристроїв, виконання ремонтів, заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-04-19-002141-a 41193edfc9a4401987bc29dfcce0b77c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карлова Вікторія

380979190858 v.karlova@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Карлова Вікторія
380979190858
v.karlova@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги, що надаються Виконавцем , по своїм якісним характеристикам повинні відповідати стандартам, нормам, технічним умовам та правилам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
204 послуга
Послуги з сервісного обслуговування ПЕОМ та друкуючих пристроїв, виконання ремонтів, заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Інженерна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

19 квітня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Онощенко А.О."
#2242303376
Переможець 30 000,00
UAH
19 квітня 2021 11:16

Документи

19 квітня 2021 11:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 12:02
дод.угода № 1 до Договору № 45 від 19.04.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець дійшли згоди внести зміни до п.1.3. та п.3.1. Договору та збільшити ціну Договору на 19 000 грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 48 994,00
UAH